Минфин - Курсы валют Украины

Установить

банк зливає дані клієнтів шахраям?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nat __ 12 сентября 2022, 22:02
Крім того що це жахливий в обслуговуванні банк, є певні підстави вважати, що клієнтські дані зливаються шахраям. І ось чому. Користують карткою власний рахунок виключно для оплати покупок в мережі магазинів Сільпо, більше ніде карта не використовується і не фігурує (від слова «зовсім»). І от, одного звичайного буденного дня, ніщо не віщувало біди, я спокійно працювала і готувалась до обідньої перерви, аж раптом, приходить SMS-сповіщення від банку — lookupcode. Супер! Стримуючи матюччя, пишу в підтримку, щоб розібратися що це було, і блокую карту якомога скоріше. Відповідь оператора — перевипуск карти в цілях безпеки даних. Ну що ж, перевипуск, так перевипуск. Але, історія ще не закінчилася. Через 13 (!) днів після перевипуску карти, дежавю — lookupcode в SMS-сповіщенні, вже на нову карту. Залишила заявку оператору, пообіцяли відповідь протягом 1−2 днів. Минає вже четвертий банківський день (або шостий календарний), а відповіді все немає. Сьогодні, після запитання в Messenger чи зливає банк дані клієнтів, прийняли заявку повторно, знову задали ті самі питання, знову обіцяли розібратися. Щось підказує, що це не останнє звернення.

Комментарии - 5

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
12 сентября 2022, 23:24
#
А почему именно банк, а не торговая сеть Сильпо, приложением которой
вы пользуетесь и куда внести реквизиты карты для оплаты…
+
0
Три літри
Три літри
13 сентября 2022, 5:35
#
Оформив карту навесні, перша операція 2 травня. З тих пір активно користуюсь нею для оплат в Сільпо. Згодом коли з’явились зробив собі фізичну карту. Але всюди плачу через ApplePay.

Ніяких запитів з lookup крім власне додавання до гаманця Apple не надходило.

З цього можна зробити тільки один вивід: проблема не в банку.

Ми не знаємо як і де ти користується картою. Не знаємо чи ти записував її данні до якогось сховка чи програми. Але проблема десь там: або хтось має фізичний доступ до твоєї карти, або це витік даних через шкідливе ПЗ на твоєму компі чи смартфоні.
+
0
Nat __
Nat __
13 сентября 2022, 10:41
#
Дякую, що поділився 4-місячним досвідом співпраці з цим банком. Трішки розчарую — в мене він явно більший. І так, ти дійсно не можеш знати де я використовую цю карту, але це знаю я, як власник, і банк. А ще, дуже хочу отримати відповідь від банку.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
13 сентября 2022, 13:28
#
Ну и толку от вашего многолетнего опыта
сования банковских карт куда попало…
Утечек данных по одной карте не бывает…

Для получения ответа от банка надо обращаться в банк…
+
0
Три літри
Три літри
13 сентября 2022, 13:33
#
Дякую, що поділився 4-місячним досвідом співпраці з цим банком. Трішки розчарую — в мене він явно більший

Директор банка робить запит клієнтів які відкрили картку дев’ять місяців тому на приказом наказує передати їх фірмі ТОВ «Було ваше — стало наше». мабуть десь так все відбувається на твою думку?

А ще, дуже хочу отримати відповідь від банк

Для запитань є окремий розділ.
. https://minfin.com.ua/ua/company/vlasnyy-rahunok/hotline/

А тут відгуки що базуються на власному досвіді. А не страшилки вигадані піонерами. Чорний-чорний банк їде щоб вкрасти твої гроші…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться