Розпочинаєм гілку відгуків «Власного рахунку» ! — перший досвід
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
Дякую за розгорнутий відгук.
«от на бонусний рахунок чомусь бонуси «Власного рахунку» не попали«
— в додатку Сільпо (програма «Власний рахунок») є свій бонусний рахунок.
І тепер незрозуміло, куди саме будуть нараховуватись бали — в додаток Сільпо чи в додаток БВР?
«от на бонусний рахунок чомусь бонуси «Власного рахунку» не попали«
— в додатку Сільпо (програма «Власний рахунок») є свій бонусний рахунок.
І тепер незрозуміло, куди саме будуть нараховуватись бали — в додаток Сільпо чи в додаток БВР?
Дякую за оцінку мого відгуку.
«в додатку Сільпо (програма „Власний рахунок“) є свій бонусний рахунок.» — в додатку «Власний рахунок» у бонусному розділі є категорія «покупки у Сільпо». Я думаю, що це один і той же рахунок, до якого підв`язані дві карти «Власний рахунок» — від супермаркета і банку. І бонуси можна буде побачити і в одному додатку і у другому. Головне, щоб додатки були підв`язані до того самого номера телефону. На практиці перевірити не можу — у мене теж є карта «Власний рахунок» від супермаркета, встановлено і додаток «Сільпо», але він підв`язаний до іншого номера телефону, ніж банківський. Тому й інформація по бонусах в обох додатках різна.
«в додатку Сільпо (програма „Власний рахунок“) є свій бонусний рахунок.» — в додатку «Власний рахунок» у бонусному розділі є категорія «покупки у Сільпо». Я думаю, що це один і той же рахунок, до якого підв`язані дві карти «Власний рахунок» — від супермаркета і банку. І бонуси можна буде побачити і в одному додатку і у другому. Головне, щоб додатки були підв`язані до того самого номера телефону. На практиці перевірити не можу — у мене теж є карта «Власний рахунок» від супермаркета, встановлено і додаток «Сільпо», але він підв`язаний до іншого номера телефону, ніж банківський. Тому й інформація по бонусах в обох додатках різна.
«Я думаю, що це один і той же рахунок«
— так було б логічно.
І тоді дійсно можуть виникнути проблеми з синхронізацією, якщо в програмі Власний Рахунок і в БВР зареєстровано на різні телефонні номери.
— так було б логічно.
І тоді дійсно можуть виникнути проблеми з синхронізацією, якщо в програмі Власний Рахунок і в БВР зареєстровано на різні телефонні номери.
Дякую за докладну доповідь. Для себе зробив висновок: картка, у першу чергу, має бути цікавою для активних покупців Сільпа. З Форою та іншими мережами Фоззі-групи, як я зрозумів, вона не інтегрована?
«у першу чергу, має бути цікавою для активних покупців Сільпа» — я теж цієї ж думки.
Щодо інших мереж Fozzy:
про «Фору» ніде згадки не побачив — ні у додатку, ні на сайті у переліку партнерів.
Але у переліку партнерів значаться, крім «Сільпо», також «Сільпо-вояж», «Ringoo» та «Yezzz!».
У додатку, у розділі бонусів є відповідні категорії за покупки у цих мережах та поповнення «Yezzz!».
Щодо інших мереж Fozzy:
про «Фору» ніде згадки не побачив — ні у додатку, ні на сайті у переліку партнерів.
Але у переліку партнерів значаться, крім «Сільпо», також «Сільпо-вояж», «Ringoo» та «Yezzz!».
У додатку, у розділі бонусів є відповідні категорії за покупки у цих мережах та поповнення «Yezzz!».
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Зацікавився цим проектом власне із-за бонусів у мережі «Fozzy», зокрема мати можливість розрахунку і накопичення бонусів програми «Власний рахунок» на одній карті.
По порядку: установив додаток, сфотографував документи, став чекати результатів перевірки. Документи довелось перефотографовувати декілька разів, двічі дзвонили з банку, виникали проблеми з чіткістю та якістю фото (з Монобанком такого не було). Можливості ідентифікації через «Дію» немає. Але нарешті всі документи перефотографовано, відправлено і … процес завис майже на два дні. Аж тоді прийшло повідомлення, що можна отримати карту у будь-якому відділенні «Justin», у додатку є також карта відділень. Приходить також попередження, що необхідно мати з собою документи, але на жаль, немає попередження, що необхідний також і телефон з додатком. Процедура видачі виглядає наступним чином: клієнт називає оператору номер телефону, пред`являє документи. На телефон приходить договір на обслуговування, з ним потрібно ознайомитись і підписати.На це дається 15 хв. Зразок підпису також потрібно попередньо створити у додатку — розписавшись пальцем або стилусом на екрані телефону. Не дуже зручно, особливо на маленьких екранах, але так є… Далі — видача карти. Карта видається у невеликому чорному конверті з цупкого паперу з логотипом банку. Що важливо — конверт заклеєний пломбою, отже можливості підглянути реквізити карти у працівників банку і «Justin» немає.Наповнення конверта аскетичне — лише карта, ніяких буклетів, пам`яток, наклейок і т.д. Присутня також процедура фотографування клієнта з розворотом паспорта і з конвертом. Після отримання карту потрібно активувати у додатку, відсканувавши або ввівши її номер.
Кред.ліміту на початку на моїй карті не було, через два дні він з`явився, досить непоганий, як для старту.
Про сам додаток. Візуально він справляє приємне враження. Гарне оформлення, досить продумане меню. Є сервіс накопичення коштів «Назбиратус» — щось подібне до монобанківської «банки». Але по функціоналу — ну ду-у-у-же ще сирий. Особливо розділ «безпека» — фактично на разі є лише можливість відключити зняття готівки у банкоматі, цим поки що налаштування безпеки і обмежуються. Не вистарчає і багатьох інших функцій, наприклад, можна переглянути список транзакцій, але сформувати виписку — ні.
Якихось «глюків» при роботі додатку не помічено.
Перші розрахунки картою — спробував поповнити мобільний та розрахуватись у магазині поряд. Проблем не виникло. Бонуси за розрахунок картою були нараховані відразу, їх можна побачити у окремому розділі з розбивкою по категоріям. Наступного місяця бонусні бали повинні перетворитись на гривні.Побачим… Далі — розрахунок у «Сільпо». Треба сказати, що до карти підв`язана бонусна програма Сільпо «Власний рахунок». Щоб було нараховано бали при покупці за цією програмою, потрібно попередньо просканувати штрих-код, який є на карті, на касі магазину. Звичайно, зручніше було б, щоб бали нараховувались автоматично, при розрахунку. Можливо, це у перспективі.
Як я розумію, на разі програма «Власний рахунок» — це окремий модуль додатку, який живе «своїм життям».Може у перспективі він буде більш інтегрований у додаток і відпаде необхідність кожен раз сканувати карту перед розрахунком. З нарахуванням бонусів по цій програмі були заминки — у квитанції загальна кількість нарахованих бонусів була вказана правильна (бонуси за розрахунок картою + бонуси «Власний рахунок»), а от на бонусний рахунок чомусь бонуси «Власного рахунку» не попали. Довелось звертатись у підтримку. Звернення зафіксували, у той же день проблему вирішили, про що мене повідомили окремим дзвінком.
Що сказати у підсумку… Революції поява цього банку не зробила — черговий проект «необанку» чи «банку у смартфоні», які зараз періодично з`являються на банківському ринку і на якесь лідерство йому поки що претендувати не доводиться. Разом з тим, має свою «ізюминку» — програма «Власний рахунок», бонуси про покупках у мережі «Fozzy», тому думаю, свою клієнтуру він знайде, тим більше, що тарифи досить привабливі (принаймні зараз). Роботи попереду у розробників — море (функціонал, налаштування безпеки і т. д).
Було б добре додати можливість поповнювати карту (бажано без комісії) у якійсь термінальній мережі — EasyPay чи iBox.
Поки що авансом, з надією на подальший успішний розвиток, ставлю банку 4 зірки. Далі — як завжди, поживемо, побачимо.