Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Кредитна заборгованість

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ярина Нагурна 15 августа 2024, 22:16
Доброго дня
Адресою свій лист до Голови Правління АТ «Універсал Банк»
Мене звати Нагурна Ярина Володимирівна. Я є клієнтом вашого банку, користувалась послугами Монобанку. На сьогоднішній день немаю заборгованості перед Монобанком, проте в 2022 році у мене, як і в багатьох громадян України, почались фінансові труднощі. Внаслідок чого виникла заборгованість перед Вашим банком. Внаслідок переговорів було досягнуто домовленості з працівниками Монобанку з розбивкою моєї прострочки і в результаті мною було погашено усю заборгованість.

Дана прострочка по кредитні картій виникла не зумисне, а через те, що я мати з двома дітьми в певний період 2022 року перебувала за межами України і мала тимчасові фінансові труднощі.
На сьогодні я живу і працюю в Україні, і хочу скористатись держаною програмою Єоселя, оскільки я є медичним працівником (працюю лікарем в лікарні у м.Львів), проте неможу, бо Ваш Банк передав дану прострочку в БКІ.

Звертаюсь до Вас із проханням вилучити дані з БКІ для можливості отримати погодження кредитування по пргормамі «Єоселя».

З повагою

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться