Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Заблокували власні кошти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Frank553 1 марта 2024, 20:25
Прийшло повідомлення про те, що потрібно підтвердити через Дію про підтвердження користувача карткою. Все швидко підтвердив. Без ніяких повідомлень від банку дізнався через 3 доби, що мої кошти заморожені і ніхто з банку не телефонував і не інформував. Поки я сам не почав писати в чаті, де мені не могли надати відповідь. Далі зателефонував на гарячу лінії банку. Запросили в мене походження коштів, надав всі документи, а саме: довідку про доходи та довідки про додаткове джерело походження коштів. Ще пройшли 2 добі і ті самі документи запросили, але вже через електронну пошту. Не розумію навіщо таке робити декілька разів. Банк розводить руками, не хочуть ні договорі зі мною розривати ні продовжувати співпрацю і кошти не повертають. А це мої особисті кошти, які планував на весілля.
Моя оцінка найнижча 1 з 10.

Комментарии - 1

+
0
Lolik1837
Lolik1837
1 марта 2024, 20:54
#
Автор, обычно банки блокируют счета, когда ваши действия подпадают под финмониторинг

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться