Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Некомпетентні співробітники кол центру

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Guest1212 19 апреля 2022, 12:24
1. Оформлення депозиту через чат взагалі незручне, суми залишку не видно, треба перед цим написати десь собі на листочку.
2. Відсотки на сайті одні, при оформленні зовсім інші.
3. Оформили, побачили, що відсотки взагалі інші.
Зателефонували буквально через 20 секунд після оформлення з приводу того, що невірно суму вказала, та щодо невідповідності відсотків (замість 7% пять відсотків), сказали, що хочемо одразу подати заявку на розторгнення, аби перекласти іншу суму і розібратись з відсотками.
Так як це була субота, то повідомили, що можемо звернутись в понеділок для вирішення питання.
Зателефонували в понеділок.
Перший менеджер каже, що вже все, нічого зробити неможливо. Потім зателефонували іншому менеджеру, вона сказала, що ні, ми могли підійти на відділення та вирішити питання.
Сьогодні відвідали відділення для вирішення питання і зрозуміло, що нам відмовили у розторгненні, аби перекласти на іншу суму.
Наражаючи на небезпеку своє життя, ми приїхали в Київ, а в підсумку виявилось, що дарма. Та ще й невірно було нас проконсультовано щодо розторгнення депозиту.
Дуже шкода, що оформили на 1 рік і маємо очікувати 1 рік до завершення. При тому, що ми хотіли залишити кошти в банку, але іншу суму, ми не планували забирати їх.
В країні військовий стан, всі на нервах та намагаються не наражати себе на небезпеку поїздками, але Вашому банку це взагалі нецікаво.
Головне, щоб не було відтоку і клієнти залишились.

Всі кошти вкладаються в Монобанк, а на Універсал Банк тупо забили, робіть, що хочете.
Впевнена, що була б така проблема в Моно, то вирішили би ще в суботу і нам би менеджери підтримки Моно допомогли, а підтримці Універсалу тупо пофігу на своїх клієнтів. При тому, що Моно позакривав рахунки клієнтам з росії, Криму і т.д., для них репутація важливіша за кількість клієнтів.
Думаю, Універсал Банк на плаву лише тільки через прибутки Моно.

Однозначно не рекомендую цей банк для депозитів фізичних осіб.
Универсал Банк
Ответ банка
22 апреля 2022, 19:05
Доброго дня та дякуємо за Ваш відгук!
Ваше питання було успішно вирішено у телефонному режимі. Зі співробітниками було проведено роз'яснювальну бесіду та вжито відповідні заходи.

Ми докладемо максимум зусиль, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому і просимо вибачення за доставлені незручності.
Завжди раді відповісти Вам у разі виникнення будь-яких питань у подальшому та сподіваємось на тривалу та плідну співпрацю.

Комментарии - 1

+
0
Ans
Ans
19 июля 2022, 15:43
#
Жаль если действительно так
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Универсал Банк 💰 / Отзывы о Универсал Банке 📝 / Некомпетентні співробітники кол центру