Не раджу!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Алексей Филинюк
- 5 января 2022, 9:15
- #
Всеж таки переконуюсь, що прийняв правильне рішення розірвати співпрацю з цим банком! Вони навіть звернення не можуть правильно опрацювати! Ви або розумово відсталі, або абсолютно не розібрались у ситуації (підозрюю, що і те і друге). Я пройшов «ідентифікацію з паспортом» двічи — у касира в касі і у менеджера в операційному залі! Ніякі альтернативні варіанти мені ніхто не пропонував! а від довідки я відмовився, оскільки вона не відповідала змісту мого звернення!!! Доречі, коли я зможу забрати нормальну довідку?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Универсал Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.85 |
USD | 40.6 | 41.6 |
Все курсы банка |
На підставі Вашого відгуку було здійснено детальну перевірку. Повідомляємо, з урахуванням вимог Постанови Національного Банку України №103 від 25.09.2018 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні», Банком передбачено, що клієнт зобов'язаний пройти ідентифікацію з паспортом при знятті коштів від 100 тис. грн. і вище, що й було озвучено у відділенні та запропоновані альтернативні варіанти зняття, якщо цей варіант Вам не підходить.
Всі Ваші звернення взяти до уваги та розглянуті. Підготовлено довідку, від якої Ви відмовились. Факт надання неправдивої інформації, введення в оману співробітником відділення — не виявлено.
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.