Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Депозит та картка «Платинум»

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
kingcity 23 сентября 2019, 16:28
Отделение по адресу: Львов, ул. Федьковича, 51
Загорівся ідеєю отримати картку VISA Platinum від цього банку. Непогані умови та й чесно кажучи, сподобався дизайн картки.Правда, видається картка лише в рамках депозитного пакету.До 19.08.19 це можна було зробити, розмістивши невеликий депозит у банку (від 5 тис. грн.), чим я і скористався.Зараз умови помінялись — щоб отримати VISA Platinum, потрібно розмістити депозит від 150 000 грн. На жаль, у нас зараз всього два відділення Універсал банку — одне у центральній чатині міста, інше недалеко від центру (5 хв.їзди автомобілем).Розташовані вони у людних місцях, але у обох одна і та ж проблема — паркування.Запаркуватись біля відділення або хоча б недалеко — дуже важко (відсутність вільних місць). До речі, хочу зауважити — дотепер не розумію рішення банку закрити відділення по вул.Сихівській. Сихів — найбільший спальний район міста, тут проживає близько 200 000 людей, це більше ніж у деяких райцентрах та й навіть обласних центрах країни.До того ж він динамічно розвивається. Але повернемось до теми. Відділення у якому я обслуговуюсь досить просторе і зручне. До персоналу претензій нема — ввічливі, менеджер Андрій оперативно оформив усі документи, пояснив мені умови і правила, я вніс кошти у касу — все пройшло швидко і без якихось ускладнень. Картка повинна була бути готова на протязі 10 днів, я повинен був отримати СМС по її доставці на відділення.Але цього не сталось і я спробував зв`язатись з банком.Додзвонитись на відділення по телефонах, вказаних на сайті (дзвонив кілька разів на протязі двох днів) виявилось неможливо — ніхто не піднімає слухавку.Кілька разів дзвонив на гарячу лінію — там на запитання, чи готова картка, мене переключали на відділення з тим же результатом — слухавку ніхто не піднімає. Нарешті одна з операторів сказала, що сама вияснить це питання і мені передзвонить. Вона дійсно передзвонила мені через деякий час і повідомила, що картка є на відділенні. Буквально через 10 хв. після її дзвінка чудесним чином надійшло СМС про наявність картки. Магія, не інакше: ). На наступний день у відділенні я отримав картку, той же менеджер проінформував мене про порядок встановлення ПІН-коду та реєстрації у інтернет-банкінгу.Все чітко і зрозуміло.Але один нюанс — картка видається «як є» — без конверта, тобто працівники банку (як мінімум) можуть бачити її реквізити.Я вважаю це неправильним. Але «маєм, що маєм». З поверненням депозиту проблем не було — у визначений день депозит та відсотки були перераховані на мою картку. Попередньо мені телефонували і нагадували про закінчення депозиту і запитували чи не бажаю я його продовжити.Зі зняттям теж проблем не було — зняти депозит з картки можна без комісії у будь-якому банкоматі, головне, щоб ліміт банкомата це дозволяв. Можна, звичайно, це зробити і у касі Універсала. Розчаруванням для мене став інтернет-банкінг. Мобільної версії немає взагалі. Веб-версія — біднішого функціоналу я ще напевне не бачив. З настройок — лише можливість змінити пароль та настроїти СМС. Є можливість заблокувати картку, але немає можливості встановити ліміти чи змінити PIN-код. Та й багато чого ще немає — одним словом, над цим ще працювати й працювати.Я довго думав, яку оцінку поставити у відгуку — навіть незважаючи на невеликі технічні проблеми, я залишився задоволений обслуговуванням і цілком міг би поставити 4 зірки.Але враховуючи недосконалість І-Б та відсутність його мобільної версії, все таки ставлю 3…
Универсал Банк
Ответ банка
25 сентября 2019, 11:01
Дякуємо за ваш відгук, ми неодмінно проведемо роботу в зазначеному вами напрямку.

Рекомендуємо спробувати наш продукт monobank. Всі банківські послуги в вашому додатку, на телефоні. Зручний та функціональний інтерфейс: http://monobank.ua/get

Комментарии - 3

+
0
kingcity
kingcity
25 сентября 2019, 11:32
#
Представнику банку

Дякую за пораду щодо монобанку, але я ним користуюсь вже півтора року. Ось мій відгук по цьому продукту: https://minfin.com.ua/company/monobank/review/123595/
+
0
FairyPrince
FairyPrince
4 января 2020, 14:28
#
На карті показує що є відділення monobank | Universal Bank на вул. Сихівській 28, може недавно відкрились?
Підкажіть, щодо інтернет-банкінгу, чи є там можливість відкривати/поповняти свій депозит з картки, щоб не бігати у відділення?
Також читав ваш відгук щодо монобанку, вони полюбляють блокувати надходження на карту і вимагати якісь документи, навіть при сумах менших 150к грн. З Універсалом теж така ж історія ?
Дякую!
+
+1
kingcity
kingcity
4 января 2020, 15:27
#
На Сихівській 28 — піду, перевірю на днях. На Сихівській колись було відділення (не пам`ятаю під яким номером, але воно давно закрилось). Щодо всього решта — відповів на Ваше особисте повідомлення.

Щойно згадав — на Сихівській 28 є точка видачі Монобанк, а не відділення Універсала.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться