Косове обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- UniversalBank
- 19 октября 2018, 16:04
- #
Перш за все просимо вибачення за незручності, які виникли в процесі співпраці з нашим Банком. Ми постійно працює над вдосконаленням рівня обслуговування клієнтів, тому докладемо максимум зусиль, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що запит про роботу Львівського відділення на вулиці Федьковича, 51 був прийнятий до уваги. Касирів наразі 2 і ходять на обід вони по черзі. Каса працює с 9 ранку.
Ми щиро вдячні Вам за обслуговування в ПАТ «Універсал Банк». Завжди раді відповісти Вам в разі виникнення будь-яких питань в подальшому і сподіваємося на тривалу і плідну співпрацю.
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що запит про роботу Львівського відділення на вулиці Федьковича, 51 був прийнятий до уваги. Касирів наразі 2 і ходять на обід вони по черзі. Каса працює с 9 ранку.
Ми щиро вдячні Вам за обслуговування в ПАТ «Універсал Банк». Завжди раді відповісти Вам в разі виникнення будь-яких питань в подальшому і сподіваємося на тривалу і плідну співпрацю.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Ми просимо вибачення за те, що Вам довелося відчути незручності під час обслуговування в Universal Bank. Підкажіть, будь ласка, коли склалася дана ситуація (дата та час)?