Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Досвід використання Монобанк або «Ваша карта безпричинно заблокована»

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Eugene Kulik 7 августа 2018, 19:15
7 серпня 2018 року вночі мою банківську карту було заблоковано з невідомих причин, після чого працівниками банку було повідомлено, що заблоковано не тільки карту, але й банківський рахунок.

Згідно із чинним законодавством України, жоден банк не має права припиняти обслуговування рахунку або блокувати його без постанови суду або інших правових на те підстав. Інша справа, якщо банк вважаючи операції по вказаній банківській карті підозрілими, тимчасово заблокував її для використання та списання грошових коштів. Я також у телефонному режимі декілька разів повідомляв працівників банку про те, що готовий надати усі необхідні підтверджуючі документи, якщо в цьому є потреба, однак мені безкомпромісно було повідомлено, що «банк більше не хоче Вас обслуговувати і більше ніколи не видасть Вам карту».

7 серпня близько 9 ранку я фізично відвідав відділення ПАТ «Універсал Банк», що знаходиться за адресою м.Київ, просп. Повітрофлотський/вул. Богданівська 23/26, де його працівниками мені було повідомлено наступне: зняття готівки з картки Монобанку через касу неможливе, оскільки Монобанк – це тільки продукт, і персонал ПАТ «Універсал банку» не має до нього ніякого відношення.

Надалі я декілька разів звертався на гарячу лінію банку, щоб отримати інформацію щодо блокування мого рахунку, однак жодної аргументованої підстави не отримав.

Гроші на рахунку були призначені для поховання мого дідуся (соціальна виплата).

Фактично, сума грошових коштів у розмірі більше 30 тисяч грн, на мою думку та згідно із вимогами чинного законодавства, неправомірно належить ПАТ «Універсал Банк», чим мені та моїй сім’ї принесено матеріальну шкоду: ми змушені брати кошти у борг або оформлювати кредит у іншому банку, аби розрахуватись за поховання мого діда, не маючи можливості розпоряджатись власними та цілком законно отриманими коштами. Це є прямим порушенням моїх прав як громадянина України.
Универсал Банк
Ответ банка
8 августа 2018, 10:18
Добрый день!
Спасибо за ваш отзыв!
Вашим вопросом занимаемся, он проверяется ответственным специалистом, постараемся решить его как можно скорее. Ответ будет отправлен Вам на почту в ближайшее время.
Приносим извинения за доставленные неудобства.

Комментарии - 2

+
+12
7889
7889
7 августа 2018, 19:31
#
Ни слова о возможных причинах ограничения в банковском обслуживании.Зачем соц.выплаты переводить на карту монобанка? Все очень туманно…
+
+3
LEXXGruzovik
LEXXGruzovik
9 ноября 2018, 19:40
#
Тю, а в чем проблема? Человек может переводить куда угодно, и как удобно. Если банк такое себе позволяет — это тревожный сигнал.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Универсал Банк 💰 / Отзывы о Универсал Банке 📝 / Досвід використання Монобанк або «Ваша карта безпричинно заблокована»