Відділення в Києві по вул. Богдана Хмельницького.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Vera Voronina
- 21 июля 2017, 18:00
- #
Подтверждаю, медлительность и некомпетентность сотрудниц на Богдана Хмельницкого, два раза открывали депозит и два раза это занимало около двух часов, из них час в очереди. К тому после телефонного общения с сотрудницами данного отделения- желание одно- распрощаться с данным банком…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Сьогодні спеціально повинна була відпрошуватися з роботи, зо прийти в банк.
У відділенні лише один кваліфікований менеджер який спроможний закрити зарплатну картку.
Тим не менеше даний менеджер Тетяна сьогодні обслуговувала одного клієнта більше години, під словом обслуговування я маю на увазі чекання на якесь підтвердження тої чи іншої дії від когось.
Менеджер просто сиділа та час від часу кудбсь дзвонила. Якщо ви не маєте певної інформації не затримуйте людей… нехай конкретний клієнт чекає, а інших можна приймати!!!
В результаті створилася черга… купа людей чекала.
Я запитала в даного менеджера скільки часу, ще потрібно очікувати… на що менеджер не змогла надати інформацію.
Тобто за більш ніж півтори години жоден з менеджерів не зміг виконати закритття мого рахунку і пішла я з відділення з нічим.
Ваші працівники змарнували дві години мого часу, моєму обуренню просто немає меж!!!