Компетентність працівників

krupska krupska
22 марта 2017, 14:14
без оценки
На авто, яке було придбане 1 рік 8 місяців тому, поставили ГБО. Оформити відповідні документи треба протягом 10 днів (до 25.03) 16.03 ц.р. в прозорому офісі (після проплат, декі потрібно буде проводити знову) видали довідку, що авто знаходиться в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна як застава і направили в Універсалбанк, де юрист повідомив, що машина була продана на торгах ще у 2014 році, 13.06.2014 року за неї були внесені кошти, а на питання, що нам робити, щоб вилучити її з реєстру, відповів, що треба під"їхати в МРЕВ це вони повинні вирішувати ці питання або виконавчу службу, коли я спитала, чому так погано працюють служби він відповів, що ми маємо повне право подавати в суд, в тому числі і за моральну шкоду. Ми поїхали в МРЕВ, де начальник відповів, що вони до цього нічого не мають, у відділенні Державних інформаційних систем нам було чітко сказано, що цю процедуру проводить банк і на прохання дали зразок електронної версії такої заяви. Коли ми повернулись в банк, той самий юрист сказав, що це не банк робить і спитав чи ми були у виконавчій службі. Якщо ми хочемо, то можемо подати в центальний офіс банку заяву, на розглядання і відповідь якої банк має право 30 днів. Оскільки було вже 18.00 год. вияснити щось далі не було можливості. Вдома я найшла закон про Державний реєстр застав рухомого майна. Наступного дня 17.03 зателефонувала до центрального офісу і розповіла свої пригоди і мене запитали, чому я не прийшла до юриста, він мав допомогти у цьому питанні, я сказала, що мені говорив юрист. В банку того юриста коли ми прийшли не було, в іншого я запитала, чому банк не виконує свої обов«язки і показала, де в законі це вказано, він не знайшов, що відповісти. Заяву я писала сама, хоча з Києва оператор сказала, що мені повинні допомогти, її зареєстрували сказали, що відповідь буде 7 квітня.Я знов телефонувала в Київ і оператор сказала мені, що допомогти нічим не можуть, переключити на людину, яка цим займається також не можуть.3 роки пройшло авто в заставі.

Комментарии (1)

+
0
krupska
krupska
22 марта 2017, 14:20
Олена, Вінниця
#
Не вказую імена і прізвища працівників банку, тому що у працівників немає бейджиків (крім охорони, де написано «Охоронник» і все), а на моє запитання, як звати юриста мені взагалі відмовили говорити.
До речі, коли я прийшла 20.03. за копією свого листа з вхідним №, я висказала юристу, з яким я спілкувалась 16.03, що я думаю про його роботу і спитала, чому він нас розсилав по всьому місту, якщо зняти з Державного реєстру застав повинен банк він відповів, що він такого не казав, і взагалі він не по цим питанням, а коли я спитала: «То на кого подавати в суд?» взагалі замовк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться