Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Заблокували гроші

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
YevhenFedak 6 декабря 2024, 3:40
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 17/1
Заблокував рахунок тому що згубив доступ, до онлайн банкінгу, щоб відновити доступ потрібно їхати в іншу область і місто, на карті залишилися гроші, підтримка нічого не знає чекаю вже 2 місяця щоб розірвати договір, толку 0, найгірший банк який колись бачив, не раджу ні кому користуватися попросту втратите свої кошти!
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 6 декабря 2024, 15:44
Дякуємо за Ваше звернення та хочемо пояснити ситуацію, яка у Вас виникла. Ми шкодуємо, що Ви зіткнулися з незручностями при користуванні нашим Банком.
Вашу картку було заблоковано як захід безпеки через втрату доступу до онлайн-банкінгу. Ця процедура спрямована на захист коштів клієнтів у разі підозри на можливий несанкціонований доступ. Однак після Вашого звернення і проведеної перевірки картка була успішно розблокована, і зараз Ви можете повністю розпоряджатися своїми коштами.
Маємо звернути увагу, що оператор Банку Вам повідомив, що для відновлення доступу до онлайн-банкінгу та розв'язання подібних питань немає необхідності їхати в іншу область чи місто. Усі необхідні дії можна виконати дистанційно за допомогою нашої служби підтримки. Ви можете зв’язатися з нами через гарячу лінію, офіційний чат у додатку або електронну пошту.
Щиро дякуємо за Ваш відгук. Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо покращувати якість нашого сервісу.

Комментарии - 1

+
0
Три літри
Три літри
6 декабря 2024, 8:37
#
В чому він найгірший якщо ваші проблеми черещ те що ви загубили доступ?

Ви не знали що відділення банку у іншій області коли відкривали рахунок? А як же ви тоді його відкривали?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться