Банк — не банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
Незрозуміло яким боком банк до вашого акаунта в телеграмі.
Не бачу нічого не зрозумілого — «просили кошти скинути на карту Юнекс банку»
Звідки людина знає що то була карта Юнекc-банку?
Просили безпосередньо в автора чи у інших?
Чому автор не звернувся до поліції с заявою про шахрайство?
Просили безпосередньо в автора чи у інших?
Чому автор не звернувся до поліції с заявою про шахрайство?
Є сервіси, які по номеру картки визначають приналежність до картки до того чи іншого банку.
Взом акаунта — в такому разі потрібно діяти миттємо.
Поліція — розгялядає справи, після наявності складу злочину, тоді потрібно чекати поки хтось перекине кошти, і потім звертатись.
Взом акаунта — в такому разі потрібно діяти миттємо.
Поліція — розгялядає справи, після наявності складу злочину, тоді потрібно чекати поки хтось перекине кошти, і потім звертатись.
Я знаю про ці сервіси, але звідки про них знає пенсіонер який не вміє захищати свій телеграм акаунт та дзвонить в банк замість дзвінка в поліцію?
Так, звісно мабуть не кожен пенсіонер зможе найти ці сервіси (але не всі)
Якщо не знаєш вихід — дзвонити в поліцію і чекати коли поліція «митємо» розбереться, поки шахраї будуть відправляти смс)
Але факт один, контакт центр Юнеск банку не працює після 18.00.
Якщо не знаєш вихід — дзвонити в поліцію і чекати коли поліція «митємо» розбереться, поки шахраї будуть відправляти смс)
Але факт один, контакт центр Юнеск банку не працює після 18.00.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Звістно, звістно ж зателефонувати до банки не вдалося.
Знаєте чому «тигри» — тому що там постійно зайнято.
Мене даже не цікавить відповідь банку — що Ви могли написати в телеграм чи вайбер розписати Вашу проблему, очікувати вирішення Вашої проблеми, тому ми для банку важливі всі клієнти)))
Коли в пінсіонера зламують акаунт — він не може окрім як зателефонувати, а не розбиратись в Ваших ботах. Тим більше що це картка шахраїв в Вашому банку відкрита, а не людини яка пострадала від злому акаунта.
Так що майте на увазі…
Перш за все, ми щиро шкодуємо, що Ви стали жертвою шахраїв. Щодо Центру турботи, то він працює цілодобово, а на дзвінки завжди відповідають справжні люди, а не боти чи якісь алгоритми. Проте у періоди підвищеного навантаження або навпаки, в нічний час, коли працює обмежена кількість спеціалістів, дійсно можливі складнощі із швидким з’єднанням з оператором. На жаль, виключити їх неможливо.
Проте. По-перше, в таких випадках спеціаліст перетелефоновує клієнту самостійно. А по-друге, про що ви слушно зауважили, завжди є можливість більш оперативного зв’язку через Viber або Telegram. Тут також відповідають «живі» спеціалісти.
Крім цього, клієнти завжди можуть залишити відгук на сайті – всі звернення ми ретельно аналізуємо та обов’язково надаємо відповідь. А у мобільному застосунку є опція миттєвого блокування картки.
Наостанок зауважимо, що ми, як і багато інших банків, докладаємо чимало зусиль для боротьби з шахрайськими схемами, співпрацюємо з правоохоронцями та беремо активну участь в просвітницьких ініціативах регулятора.
Ще раз наголошуємо: якщо з будь-яких причин не вдається зв’язатися з Центром турботи телефоном, можна скористатися альтернативними каналами комунікацій через Viber або Telegram.