АФЕРИСТИ! Нікому не раджу мати справу
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
- +
- +15
- Кристина Костенко
- 20 августа 2024, 14:20
- #
Спочатку кажуть перевіряють надані документи, потім що ви щось неправильно надали, потім що банк переглянув і вирішив розірвати стосунки напишіть заяву про розірвання і перерахунок залишка на карту іншого банку+ до цього не надали жодного офіційного документу з цім рішенням, а просили мене щоб я писала заяву, знову мені
кажуть що триває перевірка по наданим мною документам і т.п. — що? якщо ви все перевірили і вирішили що треба розірвати відносини, що далі ви видумуєте, потім мені кажуть що встановлений максимальний термін перевірки!
фінмоніторинг заблокував мої рахунки ще 25.07, у додатку було написано подзвоніть у банк для розблокування, як завжди гаряча лінія «всі оператори зайняті»
тільки 29.07 прийшло повідомлення що операції за рахунком можуть бути обмежені! яке я навіть не побачила
30.07 зайшли кошти котрі я повинна була сплатити в МФО, вони заблоковані, з 31.07 в мене підвищений відсоток по кредиту, вже 21 день прострочення, а банк грається, гроші всі на заблокованій картці, мало того що тіло не закрите, за 21 день все одно мені потрібно буде сплатити, вони не розуміють як вони знущаються, мало того що вже місяць я не працюю, мені треба шукати гроші за ці дні прострочення.
Після кожного разу коли я спілкуюсь зі співробітниками цієї контори в мене передінсультний стан.
Якщо хочете проблем, залишитись без грошей, постійно сидіти на нервах, завітайте до юнекс банку та відкрийте карту.
кажуть що триває перевірка по наданим мною документам і т.п. — що? якщо ви все перевірили і вирішили що треба розірвати відносини, що далі ви видумуєте, потім мені кажуть що встановлений максимальний термін перевірки!
фінмоніторинг заблокував мої рахунки ще 25.07, у додатку було написано подзвоніть у банк для розблокування, як завжди гаряча лінія «всі оператори зайняті»
тільки 29.07 прийшло повідомлення що операції за рахунком можуть бути обмежені! яке я навіть не побачила
30.07 зайшли кошти котрі я повинна була сплатити в МФО, вони заблоковані, з 31.07 в мене підвищений відсоток по кредиту, вже 21 день прострочення, а банк грається, гроші всі на заблокованій картці, мало того що тіло не закрите, за 21 день все одно мені потрібно буде сплатити, вони не розуміють як вони знущаються, мало того що вже місяць я не працюю, мені треба шукати гроші за ці дні прострочення.
Після кожного разу коли я спілкуюсь зі співробітниками цієї контори в мене передінсультний стан.
Якщо хочете проблем, залишитись без грошей, постійно сидіти на нервах, завітайте до юнекс банку та відкрийте карту.
- +
- 0
- Кристина Костенко
- 21 августа 2024, 16:06
- #
Как перейти по этой непереходящей ссылке???
20.08.2024, з урахуванням вимог статті 15 Закону, Банком було відмовлено в обслуговуванні.
Залишки коштів, які містяться на рахунках, будуть перераховані за отриманими від Вас реквізитами рахунку, відкритому в іншому Банку.
Очікуємо на заяву в чаті : https://t.me/UnexBank_support_bot
Залишки коштів, які містяться на рахунках, будуть перераховані за отриманими від Вас реквізитами рахунку, відкритому в іншому Банку.
Очікуємо на заяву в чаті : https://t.me/UnexBank_support_bot
- +
- 0
- Кристина Костенко
- 23 августа 2024, 13:50
- #
Досить Знущатися!!! Поверніть кошти!!!
- +
- 0
- Кристина Костенко
- 21 августа 2024, 16:18
- #
Почему не закрыт счет???
АФЕРИСТЫ ВЕРНИТЕ ДЕНЬГИ!!!
АФЕРИСТЫ ВЕРНИТЕ ДЕНЬГИ!!!
- +
- 0
- Кристина Костенко
- 23 августа 2024, 13:45
- #
ПОВЕРНІТЬ ГРОШІ!!!
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 1 сентября 2024, 14:02
- #
Не нужно паники, составьте иск в суд и моральну шкоду стяните + пеню сгидно закону про платижни системы за невыконання доручення клиента 0,1% от суммы на счету за каждый день
У себя в блоге расписал как составить иск на банк через электронный суд,
У себя в блоге расписал как составить иск на банк через электронный суд,
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Банк запросив в мене документи про походження коштів по операціям, я все надала заяву-пояснення та довідку з джерел походження коштів завірено все КЕП, однією довідкою я звітувала банку всі надходження по карті з моменту відкриття, банк перевірив все вирішив розірвати ділові відносини! добре ок, я все що від мене потрібно було зробила, оператор відповіла на пошту:
Доброго ранку! Дякую, уже в роботі Чекайте на розірвання ділових відносин і повернення коштів
я додатково написала заяву що потребую терміново розірвати відносини та переказати залишок коштів як можно швидше на мою другу карту в іншому банку, тому що мені треба сплатити за кредит що просторочився через блокування коштів!!! дзвонила кредитору та пояснювала ситуацію, так ці притрушені дзвонили моїй мамі, сестрі, на колишню роботу та принижували мене що я не сплачую за кредит і просять їх за мене сплатити!!! кожень день з 31.07 мені нараховуют підвищений відсоток, всі гроші були на рахунку в цьому банку!!!
кожень день я дзвоню пишу до них, пояснюю свою безвихідну ситуацію, потім вони перевзулися і пишуть мені після того як відповіли что банк вирішив розірвати стосунки, прийняли заяви, очікуйте перерахування коштів і т.п.:
Вітаю! Мене звати Олександр, Юнекс банк.
Ми виконуємо вимоги, передбачені Положенням № 65, що передбачає постійний моніторинг ділових та фінансових операцій клієнта. Ми перевіряємо, чи відповідають ці операції інформації про клієнта в нашому банку, його діяльності та ризику. Це включає заходи належної перевірки (ПЗНП), включаючи джерело коштів, пов’язаних із фінансовими операціями. Основна ідея полягає в тому, що ми, як банк, враховуємо обмеження, встановлені законодавством, і зацікавлені в плідній співпраці з нашими клієнтами. Щоб надати вам достатньо часу, ми встановлюємо максимальні строки для проведення перевірки.
Однак точних строків завершення перевірки неможливо визначити, оскільки це залежить від обсягу інформації, яку необхідно перевірити.
далі я пишу:
я вже все вам надала!
остаточне рішення банку розірвати ділові відносини, що тут перевіряти?
ДОСИТЬ З МЕНЕ ЗНУЩАТИСЬ! МЕНІ ПОТРІБНО СПЛАТИТИ БОРГ КРЕДИТОРУ!!! Я ВАМ НІЧОГО НЕ ПОВИННА!!! ЦЕ НЕ КОШТИ БАНКА!!!
«Щоб надати вам достатньо часу, ми встановлюємо максимальні строки для проведення перевірки.»
вже все перевірили!!! що ви мені надаєте? час? ви хоть розумієте суть питання\проблеми? ви нічого не перевіряєте, а тільки утримуєте кошти які повинні були спрямовані на погашення кредиту!!! все вже перевірили!!! ви так дресеруєте клієнтів після того як на ат «юнекс банк» наклали штраф майже на 4000000,00 за те що не перевіряли клієнтів, не робили незалежну фінансову перевірку, я не зацікавлена в плідній праці з вашим банком, в національному банку мені сказали щоб я написала офіційну заяву та дату коли треба розірвати відносини, також заяву що потребую терміново розірвати відносини і перерахувати залишок коштів на потрібну дату! я все зробила!!! поверніть кошти!!! що ви робите, зараз війна, я залишилась без роботи, в мене ще борг в мфо який треба сплачувати, хіба можна доводити так людей??? я прошу терміново переказати залишок коштів!!!
По Вашому рахунку триває перевірка.
Наша перевірка все одно буде тривати. Точних строків завершення перевірки неможливо визначити, оскільки це залежить від обсягу інформації, яку необхідно перевірити.
ВОНИ В СВОЄМУ РОЗУМІ??
Адже, діє згідно зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», і блокування це не є примхою чи забаганкою банку, це наш обов'язок, тому банк виконує всі нормативно-правові акти, й працює виключно в правовому полі.
Рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти коли саме це відбудеться та конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.
Вами не було надано достатньої інформації (офіційних документів) для спростування індикаторів підозрілості стосовно конкретних фінансових операцій по рахунку. Тобто документи, надані Вами, не підтверджують проведені операції.
20.08.2024, з урахуванням вимог статті 15 Закону, Банком було відмовлено в обслуговуванні.
Просимо направити заяву на переказ коштів на інший банк в чаті: viber://pa?chatURI=unexbank__bot, адже раніше направлена Вами заява має неякісний формат фото.