Було краще, але стає гірше і нахабніше. Некомфортно!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
У касі хамлять і сперечаються з клієнтами, бубнять щось невдоволено, тут же намагаються ставити якісь умови клієнтові при знятті його готівки, з його власного рахунку. Уявляєте? Дічь…))) Начальниця ж відділення, пояснити касі банку принципи ввічливого обслуговування клієнтів не поспішає, лиш зітхає. Крайні рази у відділенні працівниці провокують розбірки і суперечки при видачі грошей. Для чого це усе банку? Велике прохання навчитись обслуговувати клієнтів з комфортом для самих клієнтів, без нав’язування і хамства, без суперечок. Бажано з закритими ротами!
Ответ банка
Unex Bank
28 марта 2024, 12:55
Дякуємо за відгук! Нам шкода, що враження про взаємодію з нами було зіпсоване. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі. Щирий зворотний зв'язок допомагає нам ставати краще!
написать личное сообщение банку
Написать комментарий