Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Касир, відділення вул. кільцева 110 а Нахамила

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
10.10.2020 звернулась в касу.Я зайшла не одна до відділення.Хлопець присів на стілець, на що касир крикнула «Вас кто-то приглашал сюда присесть»?!, працівник Івко Ірина Сергіївна. Далі, коли я сказала суть свого візиту, мені озвучено касиром суму для сплати, я уточнила яка комісія, так як не попередили про неї(я розумію, і цілком нормально ставлюсь до комісії банку, але працівник зобов'язана попередити) касир знову хамськи відповідає.
Як клієнт, я б хотіла більше поваги. А враження від працівника, вибачте як «Совкова тетка» до якої я прийшла додому а не на роботу. Обов'язково хотіла б отримати зворотній зв'язок, дякую! Всі ми люди, і виснажуємось, але потрібно бути, як мінімум ввічливими, представнику банку не личить така хамовитість!!!

Комментарии - 2

+
0
BankUBIB
BankUBIB
19 октября 2020, 9:25
#
Доброго дня!
 Аліна, дякуємо за Ваше звернення, відносно ситуації яку Ви описали було проведено службове розслідування, касиру було винесено догану. Ми ще раз приносимо вибачення!
+
0
AlinaKV28
AlinaKV28
18 ноября 2020, 14:08
#
Дякую за прийняття міри.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться