Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
VeiledVation 4 августа 2024, 12:38
Не дают открыть карту болт через приложение, после идентификации через «дию» просят обратиться в отделение. В чём дело, не понятно, зачем мне ждать ещё 1 день чтобы переться в отделение. При чём в других банках такой проблемы нет
serhiy11122 23 июля 2024, 15:03
У лютому в мене вкрали картку, було здійснено 3 покупки в магазинах на невеликі суми до того як я встиг заблокувати картку. Причому ці покупки були зроблені без використання ПІН коду.

Я написав заяву на опротестування циї транзакцій через МПС (мехізм чарджбека), як це і прийнято в цивилізованих країнах.

Я не буду описувати як банк мене 2 місяці ігнорував і просто не повідомив про результат. Відповідь я отримав тільки коли написав скаргу в їхній «Центр якості клієнтського обслуговування». В двох словах, банк відмовився передавати мій запит в МПС. Це при тому що у більшості країн світу цей механізм працює і МПС компенсує ці вкрадені кошти власнику карти за рахунок мерчантів (якщо оплата була здійснена без пін кода, або без двофакторної перевірки для онлайн платежів).
А мені прийшла стандартна відписка. Банк взагалі не парився. З точки зору банка, я мав заблокувати карту до того, як її вкрали. А так це моя проблема.

«…Стосовно порушеного у Зверненні питання зазначаємо, що платіжна картка No 535129******5354 заблокована Вами 05.03.2024 року о 16:53:41. При цьому, зазначимо, що по даній платіжній картці були здійснені транзакції на суму 58,00 грн., 150,00 грн. та 390,00 грн. до блокування картки, через що по даним транзакціям в опротестуванні відмовлено.
Також зазначаємо, що правилами МПС (Міжнародна платіжна система) встановлені чіткі причини, відповідно до яких може бути проведено оскарження транзакції. В даному випадку проведені за Вашою платіжною карткою транзакції не підпадають під жодну причину оскарження згідно даних правил, тому транзакції не можуть бути оскаржені.
Враховуючи вищевикладене, у Банка немає законних підстав для відшкодування грошових коштів, зазначених у Вашому Зверненні. »
YuriiDe 21 июля 2024, 16:49
Банк продовжує жити у минулому десятилітті.
На виконання будь яких дій — «звертайтесь до обслуговуючого відділення»

в 2024 році, «Банк для світу, що змінюється» (процитував слоган з головної сторінки сайту) потребує, щоб для оновлення своїх персональних даних, я їхав за 1000 км до відділення.

Навіть старий бюрократичний Приватбанк зробив це віддалено.

Сумарно — 12 років обслуговування у банку, як звичайний та преміум-клієнт перехреслюються неадекватними внутрішними правилами банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ebrusencev 16 июля 2024, 21:05
Отделение по адресу: Харьков, пл. Конституции, 26
был оговоренный и проверенный порядок доступа к аккаунту; а именно, при входе приходил пароль в СМС и Я подтверждал вход. в один день СМС перестали приходить, — Я находился за границей! доступа к счету нет! денег нет! Оказалось, что они (банк) самовольно изменили порядок доступа и переадресовали пароли через Вайбер, но только Вайбер в Азии Н Е РАБОТАЕТ! Я сидел несколько дней без денег, даже пришлось занять у коллеги! Когда Я всё-таки подключил Вайбер через VPN и добрался до счета, некоторые платежи уже были просрочены! когда Я попал в/на Украину, Я попытался попасть в банк, записался на приём к начальнику отделения. Всё объяснил по телефону, когда пришёл в банк, эта дамочка ни сделала НИЧЕГО к моему приходу. Так она ещё и забыла всё что Я объяснял! Когда мы дошли по второму кругу до ответственности банка началось мычание, что они ничо никому не должны, а отправкой сообщений рулят как хотят и т. д. Короче, прошло четыре года, Я попытался поинтересоваться что с моим вопросом? Работы с моей стороны было потрачено немеряно! Если в деньгах выразить, то это где-то 1500 Евро, это на момент обращения в банк, сейчас неплохо бы прояснить ситуацию, что с деньгами? Там еще депозитарную ставку добросить надо-бы! Написал на их сайт, ответ, — просто снёс остатки мозга: «Якщо Ви зверталися до відділення, то в нас відсутня інформація про це. Наразі запит до відділення для уточнення зафіксований, потрібно лише очікувати на зворотний зв’язок.» Вот это уровень банка!
Минфин
Ответ администратора
19 июля 2024, 9:20
Відгук не зарахований (на 19.07.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Lyoka1234 28 июня 2024, 14:44
Інтереси клієнтів банку (як фізичних, так і юридичних осіб) враховуються в другу чергу після інтересів Банку. Не рекомендую обслуговуватись у ньому.
1. Звернулася в технічну підтримку 729 за допомогою, бо несправний банкомат не видав гроші через заклеєне кимось вікно видачі на Андріївській, 7 у м.Києві, але позвонила зі свого телефону з приводу картки чоловіка — але замість допомоги отримала блокування карти через МОЇ шахрайські дії. РІВЕНЬ БЕЗПЕКИ КЛІЄНТІВ ПОНАД УСЕ ;)

2. Окрім того, протягом року обслуговування юридичної особи, в якій я працюю, у цьому банку заробітна плата на карткові рахунки працівників, що мають картку Укрсіб, надходить із значною затримкою у порівнянні з власниками картки Приватбанку. ПРИОРІТЕТ КОМЕЦІЙНОЇ ВИГОДИ ВІД ЗАТРИМКИ НАДХОДЖЕННЯ КОШТІВ НА РАХУНКИ
3. Скарги всіх без виключення працівників офісу з приводу подвійного списання банком сум за оплату через інтернет (квитків на потяг, кінотеатри та ін.) протягом останнього року. Вкрадені (не побоюся цього слова) суми повертають лише після виявлення клієнтом та подання заявки до банку. ОЗНАКИ НЕЗАКОННОГО ЗАВОЛОДІННЯ КОШТАМИ КЛІЄНТІВ?

4. Після втрати мною картки та намагання зняти суму з рахунку у відділенні банку, яке є іншим, ніж те, в якому я отримала картку — протягом ДВОХ ГОДИН очікувала підтвердження заявки на переведення мого рахунку у відділення зняття, з яких більший час вислуховувала всі акції та пропозиції від персонального менеджера, яка в результаті доступ до рахунку НЕ НАДАЛА і тільки після оскарження її дій на гарячу лінію змогла зняти гроші. НАВ’ЯЗУВАННЯ ПОСЛУГ
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
10Rusya 19 июня 2024, 11:23
Добрий день, багато років обслуговуюся в іншому Банку (УКРГАЗБАНК), мені все дуже подобається і змінювати я нічого не планую, але до мене телефонують з пропозиціями працівники УКРСИББАНКУ і пропонують перехід до них, мотивуючи тим, що УКРГАЗБАНК проданий та Відділення закриваються. Навіщо робити наклеп на інший Банк? ?? та розповсюджувати плітки, які не відповідають дійсності. Працює конкуренція, але ж не такими методами.Складається враження, що УКРСИББАНКУ на стільки не хватає клієнтів, що вдаються до самої недобросовістної конкуренції.Враховуючи такі методи, я як клієнт, ніколи не звернуся до цього банку.Складається саме негативне враження про УКРСИББАНК.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Hel44 18 июня 2024, 18:17
Це не банк, а 🤬! Цензурних слів не вистачає!!! Мій чоловік знаходиться закордоном, рахунком не користувався, вирішив закрити. Через додаток він звернувся з цим питанням до співробітників банку. Декілька разів уточнив, що він не в Україні! Що потрібно буде надіслати довідку про закриття рахунку на електронну пошту. Співробітник цього недобанку запевнив, що така можливість є і довідку надішлють на ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ. Рахунок закрили, одразу перестав працювати додаток. І тут з банку повідомили, що вони не можуть надіслати довідку, що їх можна отримати або у відділенні або у додатку! Який не працює тепер! Ви там в своєму розумі? Прекрасно отримали подібні довідки від моно та привату, а тут просто жах! Тепер вони впали на мороз, начебто такого не казали! Я хочу залишити скаргу на таке відношення і отримати довідку нарешті або офіційного листа з вказанням причини відмови, а не ваши відписки на рівні школярів!
zzel 17 июня 2024, 13:58
Вже як два тижні не працюють платежі єпл пей. Підтримка банку посилається на постанову НБУ № 58 що начебто вимагає від Епл Пей підтримувати 3д секюр, і посилаєтся на розділ 37 пункт 2 де сказано що банк може не вимагати 3д секюр якщо було зроблено загальні платежі до 10к грн та до 5 платежів.

На моє зауваження що у тій же постанові у розділі 37 існує пункт 1, де сказано що на транзакції до 2000 грн взагалі нічого не треба вимагати — ніякої уваги, продовжуть казати що є пункт 2.

Для «вирішення ситуації» пропонуть кожну 5 транзакцію робити на якихось сайтах, вводячи туди номер картки, цвв, дату закінчення — щоб спрацював 3д секюр. На моє зауваження що я нікуди не хочу вводити номер картки,і що Епл Пей значно безпечніше — кажуть «ну постанова же».

Це просто вже якийсь перебор що я не можу оплатити каву в 58 грн через додадок Окко пей, або замовити піццу через бот використовуючи Епл Пей. І так вже два тижні.

Є преміум клієнтом вже багато років, у вересні відмовлюсь від обслуговування, перейду на безкоштовний рівень та заберу кошти. В інших банках з Епл Пей ніяких приколів немає
Менеджер каже наче вони збираються це відминити, але ж хто знає коли це станеться, та чи буде взагалі. Підтримка наголошує що всі банки заблокують Епл Пей, у що я не вірю
Mariia Klochko 10 июня 2024, 16:17
Знаходжусь за кордоном, користувалась онлайн-додатком за допомогою пуш-повідомлень. Після оновлення додатку не можу до нього зайти. Подзвонила до колл-центру — вони ничим допомогти не можуть. Рахунок я також не можу закрити без додатку
Kakashka000 10 июня 2024, 9:25
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Главная, 47
Дуже не зручний графік роботи, менеджери не привітні та завзято відносяться до клієнтів, дуже грубо, не йдуть на зустріч клієнтам. Це відгук про відділення УкрСиббанку в Чернівцях 353, клієнтом якого я є.
derais 2 июня 2024, 19:43
Банк обладает хорошей онлайн поддержкой, тем неменее является офлайн банком. В этом есть и плюсы и недостатки. Конечно же он подчиняется НБУ, но не так неприкословно как банки помойки типа ощада и привата. Пользуюсь банком давно. Конечно плохо, что нельзя переводить деньги на карту других банков без процентов… потому еще пользуюсь монобанком, но монобанк это онлайн банк, другая тема и пользуюсь им для других целей.
Как бы там нибыло, банк меня еще не подводил и я его ставлю на голову выше ощадов, приватов, пумпов и авалей.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Парасолька UA 27 мая 2024, 23:30
Сьогодні ввечері звернулась у Фейсбук, бо у месенджерах, додатках, на сайті немає підтримки. Авторизації не має. На загальні питання оператор відповідає з грубими помилками чи взагалі ігнорує, замість того, щоб написати лаконичну відповідь, починають телефонувати без дозволу опісля 20−00. На питання, чи можна зателефонувати я написала, що ні. Виклик по телефону скинула — заблокували додаток і пишуть, що для розблокування треба звернутися до відділення з документами.
До речі, у них два додатки — це ненормально. І жоден з них коректно не працює.
Це лідер мого антирейтингу.
Минфин
Ответ администратора
29 мая 2024, 9:09
Відгук не зарахований (на 01.06.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
FIFA12345 27 мая 2024, 16:08
Отделение по адресу: Ровно, ул. Петра Полтавы, 1
В наявності, завжди, долари лише старого зразка.Купити нові не можливо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lenja 7 апреля 2024, 11:49
Навіщо існує цей розділ, якщо в ньому немає відповіді на жодне питання?
lenja 3 апреля 2024, 15:01
Дочка через воєнний стан знаходиться за кордоном. У неї закінчився строк картки й вона замовила нову, але навіть при наявності Довіренності, в якій конкретно вказано, що я можу отримувати за мою дочку картки, мені її відмовилися видати. Відмова була мотивована якимось внутрішним розпорядженням. На пропозицію відправити картку клієнту поштою відмовилися це зробити, мотивуючи це воєнним станом. Ми перед від'їздом дочки за кордон спеціально зробили нотаріальну довіренність, але вона не працює в цьому банку. Взагалі не зрозуміло як банк може жити по своїх правилах, нехтуючи загальнодержавними законами, правилами й т.і. До речі, в іншому банку картку отримав миттєво.
Nastya16011993 19 марта 2024, 16:42
Являюсь клиентом банка уже более 4 лет, но такая ситуация случилась впервые. На банк зашли деньги (ЗП мужа), но на счёт они так и не пришли мне. я нахожусь за границей, менеджер не связавшись вовремя со мной по мобильной связи (оказывается в мониторинге банка был запрос на подтверждение зп) написала мне в чат через сутки после того как банк мои деньги отправил назад отправителю (банку корреспонденту) указав причину Политика банка. На что мои деньги заблокировали в банке отправителя, так как причина не принятия денег на счёт им не ясна. Не понимаю как можно было не связавшись с клиентом не подтвердив данные, отправить деньги обратно да ещё и с такой пометкой!!! В общем не рекомендую однозначно этот банк. И теперь все наши знакомые моряки откажутся от услуг данного банка, и мы в том числе!!!
Allozo 19 марта 2024, 16:10
Отказываются закрывать счёт! Я им ничего не должен они мне не должны, прошу закрыть счёт и больше не делать на меня рассылку, отказываются. Оказывается нужно явится и написать заявление! Был клиентом этого недобанка в 2015 г выполнил все обязательства, потом пользовался картой кредитной была задолженность перед началом войны 6000грн± тут война они прислали смс что не будут считать проценты и перестали меня оповещать как итог спустя год войны как вновь стал работать более менее постоянно зашёл посмотрел и ужаснулся они «не начисляли проценты» и как итог задолженность в районе 30000 ± в общем оплатил все и прошу закрыть счета, а они мне все пролонгирует договора. Вообщем крайне не рекомендую данный банк
Shurik2317 5 марта 2024, 22:00
13.02.2024 звернувся в Приват банк за оплатою частинами — Відмова (порадили звернутися в УБКІ).
УБКІ на офіційний запрос дало відповідь — Є заборгованість в Укр сіб банку у розмірі 4880грн.
Після звоника на горячу лінію виявляється що заборгованості немає і поступає пропозиція від менеджера Юліани на наступний день звернутися у інший банк, а кращє до них для нової попитки…
Звернувся — відмова. Тому що УБКІ оновлює інформацію раз у місяць, а саме кожного 10 чісла…
Як результат:
1, спаплюженна кредитна історія в двох банках.
2.Зіпсований настрій.

А взагалі не раджу нікому цей банк.
Чому?
Керівництво банку за 3 тижні не знайшло часу зателефонувати та вибачітись та багато інших питань є до цого банку…

Чому касири банку переписують особисті данні клієнтів на чеки — а Саме:
а) паспортні данні
б) та ІНН…
При знятті готівки банкомат не додав 1000грн
Samaelko 1 марта 2024, 18:46
Ситуація така:
В мене є виконавче провадження на примусовому стягненні.20 відсодків з моєї зп примусово відраховує бухгалтерія на погашення (працюю офіційно)Як всі знають при відкритому виконавчому провадженні блокують всі банківські рахунки.Також маю кредитну картку в АТ УкрСиббанк.Планові платежі вносив 2 місяці, але помітив що заборгованість росте, а не зменшується.Сьогодні пішов до відділення розбиратися в чому справа.Відповідь дали таку: На Ваш рахунок накладено арешт через виконавче провадження.Заблоковані операції не тільки на видачу коштів, але і на поповнення рахунку.На питання де тоді мої кошти які я вносив 2 місяці (мінімальні платежи).Відповідь працівника: вони заморожені, простими словами «зависли в воздухе» так по русски мне и ответил))
Кажуть ми не маємо права їх зарахувати на Ваш рахунок бо він заарештований приватним виконавцем.Питаю: Як тоді мені погасити кредит якщо ви не можете зараховувати кошти які я Вам добровільно та своєчасно приношу? Відповідь: погасіть виконавче провадження, щоб Вам зняли арешт з рахунку і тоді ми зарахуємо ваші кошти які ви вносили попередні місяці.
В мене борг за провадженням 100000 тисяч грн, я не маю таку можливість оплати одразу щоб зняти арешт, а УкрСиббанк мене загоняє в нові борги нараховує відсотки і не може зарахувати мої платежі.Що це таке? Що за Беспредел??? Доречі в ПриватБанк теж маю кредитку і все зараховується і не чого в «воздухе не зависает»

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.45
USD 41.35 41.95
Все курсы банка

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.45
USD 41.35 41.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Отзывы о Укрсиббанке 📝