Курс валютв Укрсиббанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 44.65 | 45.55 |
USD | 41.15 | 41.7 |
Все курсы банка |
Отделение Укрсиббанка: Киев, ул. Шота Руставели, 38
Адрес:
Киев, ул. Шота Руставели, 38
Телефон:
729
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:00, (касса: 09:00-17:00), без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Premium отделение
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Вирішила закрити рахунок в Укрсиббанку, так як мені не подобалась якість послуг — пару місяців тому помітила, що в мене кудись пробадає 100 гривень. Вирішила розібратись, пішла у відділення і мені там сказали, що це щомісячна комісія, її ніби-то повисили. Але по-перше, мене про це ніхто не проінформував, а по-друге, з моменту відкриття рахунку з мене стягувалась щорічна комісія в розмірі десь 500 гривень. Зараз же майже з початку місяця моя карта не обслуговувалась — як сказали мені на гарячій лінії, вона розмагнітилась і мені треба її перевипустити. У відділені ж мені сказали, що просто треба було щось поправити и мобільному додатку і все. Може я чогось не розумію, але як розмагнічення карти можна виправити через додаток? Вирішила рахунок взагалі закрити, вистояла чергу в касу, щоб отримати свої кошти, зо були на картці, заплативши при цьому ще й комісію (адже зняти гроші в банкоматі не могла, бо карта не працює). Підписала документи і пішла. До того ж менеджер не сказав мені залишити карту, щоб він її при мені розрізав, я про це йому нагадала і він неохоче її взяв. Вже майже півгодини після цього менеджер мені телефонує й каже, що я маю ще виплатити щомісячну комісію 150 гривень. В мене два питання. 1. Чому він мені це не сказав, коли я була у відділенні? 2. Чому 150 гривень??? Ще місяць тому було 100, чому банк мене знов не попередив про підвищення комісії?? До того ж, чому я маю платити комісію за обслуговування картки, якої по факту в цьому місяці й не було???
Написать комментарий
Хотел открыть тарифный пакет «ИТ Предприниматель», так как условия выглядели привлекательно. Но при визите в отделение выяснилось, что прежде чем открыть этот пакет, обязательно необходимо оформить их карту физлица (платно). На этот счёт в банке существует внутреннее распоряжение и законы, запрещающие навязывание услуг, их не интересуют. На сайте банка информации о необходимости оформления личной карты перед открытием счетов ФЛП разумеется нет. После такого знакомство с этим гнилым банком решил закончить.
Написать комментарий
Вообще это невидаль: официальный график по стране до 18,00-19.00. А они работают до 17.00. И когда мне прикажете идти в банк? Отпрашиваться? Так таких как я наберется немало и мне пропускать работу сидя в очереди? Хоть бы в Сб работали. Считаю это неуважением к пользователям. Больше услугами этого банка не хочу пользоваться.
Есдинственное могу отметить работу менеджера Алёны. С ней все сложилось хорошо. Но кассирша поломала все планы.