Укргазбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.200 | 41.600 |
EUR | 43.600 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Банк готовий проаналізувати Вашу скаргу, але для аналізу нам потрібно ідентифікувати Вас як клієнта банку. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши Ваші ідентифікаційні дані, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами +38 044 — 494 — 46 — 50, +38 044 — 590 — 49 – 99.
Написать комментарий
Тарифи по обслуговуванню платіжних карток розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/.
У разі необхідності, Ви можете звернутися до цілодобової підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000, 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99. Після здійснення Вашої ідентифікації працівником контакт-центру буде надано Вам консультацію по Вашому тарифному плану.
Написать комментарий
Тарифний план «ПЕНСIЙНА/СОЦIАЛЬНА КАРТКА» (https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/) передбачає, що щомісячна комісія за розрахунково-касове обслуговування карткового рахунку відсутня (п.2.1. тарифного плану).
Слід зазначити, що згідно п.3.2. зазначеного тарифного плану передбачено тариф у розмірі 5 грн. за обов’язкову послугу Sms-інформування щодо стану рахунку та операцій за рахунком. При цьому даний тариф не утримується, якщо обсяг розрахунків протягом календарного місяця становить більше, ніж 1 000 грн. та 2 операції.
Додатково зазначаємо, що Банк може проаналізувати коректність надання Вам консультації працівником контакт-центру Банку – для цього просимо повідомити дату дзвінка та номер телефону, з якого Ви здійснювали дзвінок.
Написать комментарий
SMS Posluga
Aktivovano
29.03.2021 10:32:16 хоча я не являють клієнтом банку і не подавав ніякі документи на відкриття рахуну
Комментарии (1)
Написать комментарий
Ніколи вашим клієнтом не була, ніде не реєструвалас і свої дані не залишала.
Комментарии (2)
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Почему при попытке оформить «тёплый кредит»происходит навязывание страхование жизни и обязательно что бы р/с был открыт в Вашем банке?
АБ «УКРГАЗБАНК» готовий проаналізувати Ваше звернення, але для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі Вашого інциденту, зокрема номер відділення Банку та дату відвідування Вами відділення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Написать комментарий
Щодо Вашого ствердження про те, що «дзвінки на гарячу лінію не дали відповіді на питання» повідомляємо, що Банк може проаналізувати коректність наданої Вам консультації при зверненні до контакт-центру – для цього просимо повідомити дату дзвінка та номер телефону, з якого було здійснено дзвінок.
Написать комментарий
Перевела деньги с приват24 на вашу карту 5354663003500242 на покупку товара, но это оказались мошенники! Как я могу получить деньги обратно? И есть ли шанс их вернуть вообще?
Написать комментарий
Написать комментарий
Как мне отключить смс информирование чтоб каждый месяц не снималось 7грн
Комментарии (1)
Обращаюсь по вопросу финансового мошенничества. Деньги зачислены на карты вашего банка. Убедительная просьба к службе безопасности банка о рассмотрении моей жалобы.
На торговой площадке ОЛХ продавец выставил на продажу технику и мебель. После согласования суммы к оплате и выбора товара 21.02 2021 г была внесена сумма, якобы за доставку в размере 1200 грн. на счет 5355076222551889.
Далее, 22 02 2021 года была оплачена сумма в размере 8500 грн, за сам товар, который был якобы уже в дорогеко мне, на счет 5355076220167993.
О переводах средств имеется подтверждения в их получении.
Для оплаты продавец указывал ещё один счет, на который можно было зачислить сумму -UA363294780000026204131353877
Имею фото ИН продавца — Деркаченко Алёна Валентиновна. дата рождения 23,04,1990 г. Так-же с её слов имею данные её паспорта. В процессе покупки/продажи происходило общение с 4 людьми ( продавец Алена, её муж, Бухгалтер транспортной компании и водитель) в телефонном режиме (имею аудиозаписи), и переписка по вайберу (имею скрины, подтверждающие общение и сделку). После оплаты за товар телефоны всех 4-х были отключены Переписка в Вайбере удалена. (я сохранила скрины).
Жалоба на мошеннический действия на площадке ОЛХ подана.
В моем банке ( Приватбанк), также жалоба по факту мошенничества оформлена.
Заявление в Киберполицию так-же подано.
Просьба обратить внимание на владельцев указанных карт и принять мою жалобу о мошеннических действиях клиентов банка.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
На поточний момент послуга інтернет-банкінг для фізичних осіб надається банком у вигляді мобільного додатку – банком постійно здійснюються доналаштування та наповнення новими функціями мобільного додатку.
У разі наявності у Вас пропозицій просимо Вас зареєструвати звернення (пропозицію) одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Написать комментарий