Банк безпідставно зняв комісію у 500 грн
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
У відділенні Укрексімбанку мені повідомили про те, що стратегія банку передбачає поступово позбутися усіх клієнтів-фізичних осіб зосередитися на клієнтах-юридичних особах.
Відповідно до цієї політики банк переглядає умови співпраці з фізичними особами: вводить нові комісії, збільшує діючі. Мета, на мою думку, — створити для клієнта фізичної особи умови, щоб він сам, в добровільному порядку, відмовився від співпраці з банком.
Я протягом півроку не міг вирішити питання придбання через Укрексімбанк як через первинного дилера державних військових облігацій: кожного разу під час візиту в банк менеджери переконували мене не вступати у відносини з банком, пояснюючи це якраз зміною політики банку і курсом на поступову відмову від співпраці з фізособами. Одного разу навіть сказали, що є можливість, що отримати ці кошти доведеться в іншому банку, бо через рік-два Укрексімбанк взагалі не співпрацюватиме із фізособами.
Своє питання вирішив лише змінивши відділення.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укрэксимбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.5 |
| PLN | 11.55 | 11.8 |
| USD | 41.95 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
— діючий депозит (-ти) клієнта на кінець 1-го робочого дня поточного місяця
та/або
— депозит (-ти), які були повернені на відповідний картковий рахунок в період з наступного за 1-м робочим днем
попереднього місяця по 1-ий робочий день поточного місяця (включно).»
Мій депозит у сумі, значно більшій, ніж залишок на рахунку, був повернутий 06.09.2025, тому банк не мав списувати комісію у 500 грн у жовтні. Оператор у вайбері 08.10.2025 сказала, що це «технічне списання і до 01.11.2025 відображення виправиться». До цього часу нічого не виправилось. Зараз у банку немає жодного месенджера для онлайн спілкування, на сайті банку порадили написати листа на електронну пошту!
Ось відповідь банку: «Депозит було повернуто Вам 06.09.2025, тому в жовтні комісія була знята правомірно.» Це як? А що, так можна? Банк робить висновок, протилежний своєму тарифу! Звернення до банку на сайті я відправила 06.11.2025, першу відповідь з загальними фразами отримала 12.11.2025, цитуєму відповідь 19.11.2025. Таке зараз спілкування з підтримкою банка. До речі, на сайті сьогодні зовсім не працює підтримка.
Така ситуація зі стягненням комісіі у 500 грн у жовтні при наявном депозиті у вересні не тільки у мене. В 2024 році в банку були персональні менеджери, які вирішували питання клієнтів. Зараз їх немає, банк радить звертатися у відділення, які він активно зачиняє.
А онлайн підтримки немає зовсім.