Керівниця філії взяла на роботу на керівну посаду особу, яку сама ж звільнила через скарги співробітників.
Справа в тому, що особа з негативною репутацією подарунками та грішми підкормлює директрису, яка знає про всі зловживання та вдруге взяла людину на роботу!
З кожного місця праці її звільняли через скарги, а тут служба безпеки та комплаєнс взагалі в очі не довбляться.
Не дивно, що ЄОселю у Львові видають всі, крім Ексіма. Коли такі проплачені протеже керують процесом.
СОРОМ! Це державний банк!
Курс валютв Укрэксимбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.6000 | 42.0000 |
EUR | 43.5000 | 44.0000 |
Все курсы банка |
Отделение Укрэксимбанка: Львов, ул. Шота Руставелли, 7
Адрес:
Львов, ул. Шота Руставелли, 7
Телефон:
+38 (032) 244-55-55, 297-12-53
Время работы:
Пн-Чт: 09:00-17:00, Пт: 09:00-16:30, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
26 июня 2024, 11:56
Добрий день. Перепрошуємо за дану ситуацію. Ми обов'язково з'ясуємо обставини та передамо інформацію відповідальним працівникам. Дякуємо за ваш сигнал.
Три місяці доказували, але…не користуйтесь банкоматами цього банку, вони не додають гроші, а доказати неможливо, інкасатори по виклику не приїздять, тупо так заробляють на українцях
Написать комментарий
Банкомат банка не додав 4500 грошей при зняття з карточки монобанка, відразу зателефонували на горячу лінію банка, все зробили по інструктажу, місяць чекали, але вислали розпечатку, ніби то гроші з банкомату вийшли в повному обсязі, замість щоб відразу зробити інкасацію в той же день і час. Так красти в простих людей в банку…це нормально
Нікому не раджу зв’язуватись з цим банком!!!
Комментарии (4)
Нікому не раджу зв’язуватись з цим банком!!!
Мені знадобився звичайний поточний картковий рахунок. У відділенні Укрексимбаку м.Львів, пл.Міцкевича, 4, мені відмовили у відкритті рахунку, у зв’язку з тим, що я не хочу надавати інформацію щодо своєї нерухомості. Мої зауваження, що для ідентифікації клієнта мені потрібно надати паспорт та ідентифікаційний код і працівники банку банку перевищують свої повноваження вимагаючи особисту інформацію, яка не стосується денної операції, вони не брали до уваги, не зверталися за роз’ясненнями ні до юридичного відділу банку, ні до НБУ, лише наполягали на своєму нічим конкретним не обрунтовуючи свої вимоги.
При зверненні в три інших банки, після цього інциденту, уточнюючи чи потрібно надавати додаткову інформацію окрім паспортних денний і ідентифікаційного коду мені у всіх трьох банках відповіли що паспорту і коду достатньо. В одному з цих банків, де умови користування мене влаштовували, було відкрито рахунок і при опитуванні додатково лише запитали у шлюбі я чи ні без подробиць.
З усього цого можна зробити висновок, що Укрексим банк грубо порушує права своїх клієнтів.
Написать комментарий
При зверненні в три інших банки, після цього інциденту, уточнюючи чи потрібно надавати додаткову інформацію окрім паспортних денний і ідентифікаційного коду мені у всіх трьох банках відповіли що паспорту і коду достатньо. В одному з цих банків, де умови користування мене влаштовували, було відкрито рахунок і при опитуванні додатково лише запитали у шлюбі я чи ні без подробиць.
З усього цого можна зробити висновок, що Укрексим банк грубо порушує права своїх клієнтів.
Я уже несколько месяцэв хожу в даный банк клиентом которого я являюсь, с просьбой купить и повесить самые дешевые настенные часы чтоб клиенты могли видеть час. А также прошу чтоб в зале обслуживания клиентов был автомат с водой и стаканами. К сожалению я обращался и усно и письменно а результата никакого. Жлобы не могут за 50 гривен купить часы. Неодноразово обращался к руководству даного банка чтоб меня приняли и выслушали так все бесполезно никто не желает слушать клиентов банка. Полный игнор от руководства банка. Как жаль что государственный банк и так похабно себя провадит с клиентами банка благодаря которым имеют зарплату и работу.
Комментарии (3)
Зараз вона знову працює у Львівській філії, адже її керівник, яка знала про всі скарги, зневажає мабуть клієнтів та банківську таємницю.
Так зовсім не правильно робити. Шкода, що жодної реакції з Головного офісу на призначення на посади директрисою Львівської філії неблагонадійних осіб, немає.
Пані Ірино, це зовсім не шляхетно займати посади хитрістю!