×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.1 | 45.8 |
USD | 41.3 | 41.95 |
Все курсы банка |
Депозит
сьогодні намагався закрити досрочно депозит, однак у банку повідомили що немає такої можливості досрочного розторгнення навіть з втратою процентів за нарахований переіод.
Невже все так погано?
Яким чином можна отримати кошти?
Комментарии (6)
Навязування фінансових послуг (Питання вирішене, 17.03.2021)
Ок. Проходить декілька місяців і… переглядаючи виписку я бачу, що Альфа регулярно знімає по тій карті гроші за 2 страхові послуги: страхування від ФР і страхування від НВ.
Опитування в чаті дало цікаві результати. Виявляється, що формально мене ніхто не обманював (я вживаю таку інтелегентну форму слова найоб*вав).
Схема працює так: на момент видачі карти у відділенні послуги дійно неактивні, вони підключаються автоматом в РД (за умови використання карти), причому жодних інформувань про списання (з понятних причин, банком не передбачено!).
Тим звернення інформую банк про те, що ним були порушені норми ЗУ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», т.я. фактично я був введений в оману (не проінформований працівником банку про особливості активації вищевказаних фінансових послуг), що призвело до фактичного навязування мені цих фінансових послуг.
Пропоную банку добровільно повернути зняті з мого карткового рахунку кошти за навязані ним фінансові послуги, провести роботу з працівником банку, щодо недопустимості подібних дій в майбутньому (закон прямо забороняє надання клієнтам «недостовірної, неповної або неточної інформації»), принести мені зі сторони працівника публічні вибачення, крім того, пропоную банку внести зміни в алгоритм функціонування даних послуг (наприклад, додати СМС-інформування про майбутнє списання коштів).
Ще раз пропоную банку зробити надання страхових послуг прозорим, — внести зміни в алгоритм функціонування послуг (наприклад, додати СМС-інформування про майбутнє списання коштів).
Комментарии (1)
Странно, очень странно. (Вопрос решен, 16.03.2021)
Комментарии (5)
Научите операторов прощаться в чат диалоге?!
Комментарии (5)
Подяка
Написать комментарий
Заміна карток.
Написать комментарий
інтернет- банкінг альфа банку
Комментарии (1)
Нанесли орбітальну гематому та зламали палець у Альфа Банку
Про що Я повідомила до поліції через цілодобову службу 102 та у відділені Голосіївського Ру було складено протокол!
Наразі мною подано заяву, щодо внесення повідомлення до єдиного реєстру досудового розслідування за ч.1 ст 296 КК України! Та Я була обстежена лікарем травматологом у приймальному відділенні чергової лікарні Голосіївського Району, про що було складено відповідну довідку!
Наразі Я з утруднення друкую одним пальцем це повідомлення, та ледь ледь бачу монітор одним оком!
Така зневага до громадян України співробітниками Альфа Банка підриває авторитет банків та держави взагалом!
Мої законні очікування на справедливість виявилися марними, адже всі чинники регулювання картками знаходяться поза межами впливу клієнті Альфа Банку
Комментарии (4)
Заблокировали счёт
В зв’язку з закриттям рахунку, власні кошти ви зможете отримати з паспортом та ІПН в касі відділення по закінченню 20 днів з дня вашого звернення на закриття. Рахунок буде закритий через 30 днів.
Комментарии (2)
Не начисляются деньги
Комментарии (1)
Заблокировали дебетовую карту (White)
Ответ таков:
В соответствии с правилами НБУ о мониторинге транзакций, операции по Вашей карте попали под таковые, которые должны быть трактованы как мошеннические. На текущий момент банк проводит дополнительную проверку этих операций в соответствии с инструкциями НБУ. О результатах этой проверки мы Вас обязательно проинформируем."
Так же на карте образовался долг -43гр!
Карту не обслуживали, а деньги за пользование 25 гр и смс информирование 25 гр смнимали, 50 гр в месяц (!
Предложила на горячей линии отдать долг и разобраться во всем, но это только с разрешения службы безопасности!
Нужно ожидать ответ 45 дней!
Также оператор проинформировала, что пока не разрешат отдать долг банку и закрыть карту, он будет наростать!
После некоторой суммы его передадут партнёрам Альфа (коллекторский отдел)! Такие условия обслуживания! Долг будут у меня выбивать, за услуги которые не предоставляли! Ведь все операции заблокированны!
Присылают насильно рекламу услуг в своих смс и за это заставляют оплачивать!
Сказала консультанту, что пополню и закрою карту в приложении, на что приложение сразу же заблокировали!
Банк ведёт очень агрессивную политику в нашей стране, издеваются над нашими бедными гражданами!
Пусть мой отзыв будет хоть кому то полезен!
ОфПреда банка прошу прочитать мой отзыв и ответить мне
АТ «Альфа-Банк», керуючись чинним законодавством України ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» прийняло рішення про відмову Вам у встановленні/підтриманні (обслуговуванні) ділових відносин.
Комментарии (78)
Альфа — банк САМЫЙ-САМЫЙ ужасный банк
1. При карантине когда всех закрыли и не было возможности выплачивать кредит, сотрудники звонили и угрожали моей маме, говорили отвратительно. Начали рассказывать о том, что у неё испортится кредитная история и будут звонить на работу. Я понимаю, что это работа сотрудников напоминать, но не угрожать и пугать. Моя мама очень была испугана тогда. 😠Хорошо, что когда по телефону предлагают кредит, то не говорят, а прям поют, как птички. Надо ценить клиентов банка, не зависимо от суммы кредита.
2. На кассе то что она платит кредит + % берут за квитанцию 50грн. А если через ихний терминал 15 гривен, но терминал не принимает мелкие купюры только 50 гривен. 😠
3. При закрытии кредитной истории попросили справку. На что сотрудники сказали, что стоимость 150 гривен. Я вообще в шоке!!! За бумажку? У меня был кредит не в одном банке и все на месте давали мне справку БЕСПЛАТНО. А здесь ещё заказывать нужно и ждать — платно.
Вообщем, мы взяли кредит в другом банке и закрыли кредит в Альфа банке, что бы НИКОГДА не иметь с ним дело. Ещё и своим друзьям, близким, родственникам расскажу и советовать не буду.
До этого я прочитала другие отзывы и что я могу сказать: Ребят, так держать ✊далеко пойдёте.
Погасити заборгованність за кредитом можнабез комісії, детальна інформація по каналам погашення розміщена на сайті банку за посиланням: https://alfabank.ua/ru/pogashenie/pogashenie-kreditov
Умовами Кредитного договору не передбачено обов‘язку банка надавати позичальнику довідку (будь-яку іншу інформацію) про погашення кредиту після виконання позичальником зобов‘язання.
В той же час повідомляємо, що надання інформації про погашення позичальником кредиту здійснються банком шляхом надання відповідної послуги, а саме надання Довідки про закриття кредиту. За отримання зазначеної довідки Банком стягується відповідна комісія, розмір якої затверджений Банком у відповідних тарифах. Право Банка на встановлення зазначеної комісії передбачено ст. 47 ЗУ «Про банки і банківську діяльність», відповідно до якої банк самостійно встановлює процентні ставки та комісійну винагороду за надані послуги.
Написать комментарий
Взяли кредит на моё имя в мобильном приложение после кражи телефона
Вопрос: как я могла взять кредит на себя в приложении банка, если в это время я писала заявление о краже телефона, все доказательства этому я предоставила, если что в участке висит камера. Как взломали телефон остаётся загадкой (
В нашем мире есть справедливость или можно делать, всё что угодно и будет всё безнаказано?! Мало того что украли телефон, так ещё и столько в последствии проблем принесло нашей семье.
• у випадку підозри на несанкціонований доступ до Ідентифікаційних даних, терміново припинити використання Системи, довести це до відома Банку для здійснення заходів по запобіганню шахрайських дій тощо;
• у випадку втрати (крадіжки) Ідентифікаційних даних та/або Номеру мобільного телефону, на який здійснюється відправлення Одноразового цифрового паролю, або втрати володіння/контролю над іншим пристроєм/програмним забезпеченням, що дає змогу ініціювати/здійснити операцію за допомогою Токена, внаслідок дій третіх осіб, недбалості самого Держателя, будь-яких інших причин, або отримання третьою особою доступу до відповідного пристрою/програмного забезпечення, що дає змогу ініціювати/здійснити операцію за допомогою Токена, та/або у випадку крадіжки чи втрати іншим чином контролю над персональним комп‘ютером чи мобільним пристроєм, за допомогоюякого здійснюється доступ до Системи (в т.ч. на якому встановлений Мессенджер, у якому Користувач раніше здійснив зазначені у п.5.1.1 та п.5.1.2 цього Додатку №8 дії, незалежно від того, засобами якого (тобто, цього чи іншого) персонального комп‘ютеру чи мобільного пристрою такі дії було здійснено) та на якому збережені відповідні Ідентифікаційні дані, або при виявленні випадків проведення по рахунку Користувача операцій, що їм не санкціоновані, негайно звернутися до служби підтримки Банку з вимогою блокування доступу до Системі до служби підтримки за телефоном: 0 44 494 01 01 або за іншим телефоном, передбаченим Договором для даних випадків. При зверненні по телефону в Банк Користувач зобов’язаний пройти процедуру ідентифікації та, при необхідності, подати додаткові відомості про себе;
• не розголошувати нікому, в тому числі членам власної родини, Ідентифікаційні дані для доступу до Системи;
• не зберігати записаний унікальний ідентифікатор Користувача в Системі «My Alfa-bank» (логін), пароль доступу до Системи на будь-якому паперовому чи цифровому носієві;
• намагатися максимально зменшити випадки використання Системи в громадських місцях, надаючи перевагу доступу до Системи за допомогою власного персонального комп’ютера/мобільного пристрою.
Згідно інформації з вашої заяви до поліції, та ваших звернень у банк, запит на блокування картки надійшов через 2 години після втрати телефону.
Комментарии (1)
Спірні питання часто вирішують на користь клієнтів
Мы всегда рады помочь вам в решении ваших вопросов.
Комментарии (1)
Безвідповідальні Шахраї
Вчора 28.02.2021 стан рахунку залишався 1345грн, в аптеці оплатив ліки 551грн після чого на Вайбер пришла смс, зняття 551грн доступно 176грн. Звідси у мене з’явилося питання де 620грн ділось, зайшов до кабінету в програмі та звернувся у підтримку в чат, поспілкувався зі спеціалістом мені відписали що мені дадуть відповідь на протязі 24 годин де ділись мої гроші.
Потім я якимось дивом додзвонився на гарячу лінію до оператора, там мене переключили на ще одного мега спеціаліста який у свою чергу мені пообіцяв що гроші до 14:00 наступного дня будуть у мене на рахунку.
Ітог!!!
Ні відповіді через 24 години, ні грошей на рахунку, ні відповідей у чаті, Тай на гарячу лінію додзвонитися нереально бо там робот відповідає. Банк повне л… о.
Справа навіть не у суммі а у самому факті зникнення їх, при цьому у додатку немає транзакції на списання цієї суми.
Написать комментарий
Альфа банк самий жахливий банк
Комментарии (1)
Просто ужас, а не банк
— чат зі співробітником у додатку;
— чат зі співробітником в Messenger / Telegram тощо;
— дзвінок з сайту банку (Skype).
Можна зателефонуваті за номером 3344 (2 грн. за весь дзвінок), та за номером 044 494 01 01.
Вибачте будь ласка, за тривале очікування відповіді. Інформація стосовно вашого питання надана у телефонній розмові.
Комментарии (9)
Шахрайська система і шахрайський Банк
25−26 лютого я частково поповняв картку через Iban, зарахування були миттєві, але решту суми я планував внести в понеділок так, як раніше не мав змоги, а 2 березня — у вівторок, час, як я думав, ще був. Якби я знав, що це помилка системи, то б перезичив в когось чи тому подібне, щоб в мене не списали на рівному місці 800грн. нізащо.
Звернувшись до оператора, мені сказали, що додаток не міг показувати некоректну інформацію, а я просто переплутав дати оплати за картками, бо маю їх дві, але другу маю сплачувати аж 16.03. 2 і 16 можу якось відрізнити з 2 вищими освітами. Але як оператор навіть міг в такому звинуватити клієнта, щоб приховати помилку системи. Вимагаю повернення коштів, впевнений, що не одного мене так обманули чи ще обманять, хто має РД за карткою після 28 числа
Комментарии (3)
Нікому і ніколи НЕ РЕКОМЕНДУЮ Альфа Банк!!! Мошейніки!!!
Виплачував все згідно з графіка платежів 12 місяців (кредит був на 48 місяців). Щомісячна плата складала 2817 грн. тобто 2000 грн це були (комісії банку і касове обслуговування), а 817 грн мені мало йти на погашення і з кожним місяцем все більша і більша сума. Тобто не важко порахувати 2817×12=33804 грн!!! З цієї суми мало йти 24000 +_ на комісії банку і 9804 на погашення тіла кредиту… В результаті після оплати 12 місяців (все в термін і без просрочок) залишилося ще сплатити 48600 грн!!! Тобто 52250−48600=3650 грн. Тобто із оплаченних 34000 Альфа банк закрив мені тіла кредиту 3650 грн!!! А мав майже 10000!!! Нікому ні за яких обставин НЕ РЕКОМЕНДУЮ АЛЬФА БАНК!!! Якщо це читають працівники НБУ прошу Вас як регулятора банківської діяльності в Україні звернути увагу на цей банк і позбавити його ліцензії на право займатися банківською діяльністю …готовий надати усі документи (копії договора, копії квитанці і документ про перекредитування в іншому банку на суму 48600 грн готовий відправити заказним листом). На прохання надати мені справку про мої платежі вимагають 150 грн. а коли питаю де 6000 грн пропали то розводять руками переводять на інші відділи. Це не банк це ГАНЬБА!!! для України!!!
Перед оформленням кредиту клієнт має можливість ознайомитись з його умовами, задати уточнюючі запитання. В документах прописані всі умови кредитування (% ставка, комісії і т.п.), є графік платежів з сумами щомісячних внесків та їх складовими. Ваш підпис на документах банк розцінює як згоду з усіма умовами. Розподіл внесених клієнтом коштів на погашення заборгованості відбувається у відповідності до умов договору. З історією платежів можете ознайомитись в інтернет-банкінгу. Для отримання більш детальної інформації про рух коштів, можете замовити відповідну довідку (її вартість згідно тарифного збірника банку складає 150 грн.)
С договором дают график погашения! На определенном этапе использования кредитных средств начинает идти переплата.
Но если вносить сумму == 52250 / 12 каждый месяц — то за льготных период использования кредита, автор наверное бы не вышел.
Я брал похожий кредит, но я предварительно проконсультировался!
На вопрос, что если досрочно его погасить — мне ответили — единственная переплата — это РКО + Страховка!
Льготный период был 10 месяцев — первые 8 месяцев оплачивал минимальную сумму, на 9 месяц погасил остаток.
ИМХО — это крайне выгодные условия!
Можете посмотреть мои вопросы к офпреду альфа-банка (конец зимы — начало весны за прошлый год)
Комментарии (6)
Альбанк никак не реагирует на проблему и даже не пытается ее решить!
Я 3 раза звонила в Альфа банк, оставляла заявку на решение этой проблемы.
Первый раз 4 января 2021 года. Сегодня 26 февраля и снова пришло сообщение о снятии средств.
Сотрудник банка объяснил что клиент открыл карточку в банке и указал не свой мобильный телефон, а мой. Нормально вообще? И что банк не может исправить номер телефона, только клиент.
Я обращалась в банк 3 раза, писала отзыв раньше тут. Проблема никак не решается. Со мной даже никто не связывался с сотрудников банка.
Вопрос к Альфа банку. Неужели если клиент при открытии карты указывает чужой номер телефона и вам об этом известно, вы не можете заблокировать карту? Почему я должна нервничать?
В понедельник 21 февраля только оставляла заявку по этому вопросу. Номер 1−35861034343. Обещали за 3 дня решить. Сегодня опять пришло сообщение о снятии средств с карты.
Комментарии (5)