Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Чому банк не реагує на моє звернення

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
pavel3435 23 февраля 2015, 11:45
.Одночасно виникає питання на які підставі банк перевів цей рахунок до Укрборгу, сьгодні дружина телефонувала з свого номера 0508058402 на гарячу мінію щодо даного питання і там повідомили, що банк має право звертатись до укрборгу, якщо клієнт не сплачує протягом 180 днів ніяких коштів, у мене самий найбільший термін це 90 днів.Чому так несправедливо та без дотримання правил встановлених вами самими таке відношення до клієнтів банку-це перше питання..26.11.2014 я взернувся особисто у відділення у м.Біла Церква де працівниця повідомила, що договір подано до Укрборгу і вона ніякої інформації надати не може, що мені потрібно звертатись до Укрброгу і там вирішувати мої питання, після довгої розмови вона надала мені виписку з розрахункових операцій мого рахунку по 25.11 2014 р, а перед цим повідомляла що інфррмації від періоду передачі до Укрборгу немає, та раптом вона з«явилась, це мене також насторожило.Щодо того коли мій договір передали до Укрборгу інформації ненадала, на гарячі лінії також неможуть розібратись і у причинах також.Та я написав 26.11.2014 р звернення у банку №123756-23 зміст якого у вас повинен бути, але я коротко опишу: написано було прохання поясничи чому мій рахунок в Укрборгі і як розібратись до кого звертатись, тому що мене банк відряджує до Укрборгу, а Укрборг до банку-закрите коло.24.12.2014 р прийшов лист з банку де була виписка також та пояснення, що я ще як виявилось досі винен банку кошти в розмірі 1200 гр, а про Укрборг жодного слова.Як виявилось станом на 02.07.2014 року коли я телефонував на гарячу лінію мене проінформували не вірно, була більша сума(це я виявив після підрахунку по випискі, яку банк сам і надіслав), а я заплатив 10200 і банк не повідомляючи мене продовжував нараховувати мені штрафи за невнесення кошт, про які я навіть не підозрював.А на даний час вже мені телефонують з Вердікта і погрожують, чому я маю слухати все це, якщо це не по мої провині.30.01.2015 р ми звертались на гарячу лінію зі зверненням розібриться швидше в моєму питанні, звернення
Сенс Банк
Ответ банка
26 февраля 2015, 15:37
pavel3435, добрий день! Ваше звернення розглядається, хоти зазначити, що згідно закону України «Про звернення громадян», Банк має 30 календарних днів з дати отримання організацією заяви для підготовки та відправки письмової відповіді.
У разі, якщо відповідь не може бути сформований у зазначений період — організація відправляє клієнту проміжну відповідь з інформацією про те, що відповідь буде надана протягом 15 календарних днів.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.15 45.85
USD 41.35 41.95
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.15 45.85
USD 41.35 41.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Чому банк не реагує на моє звернення