Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Подвійна конвертація при сплаті за підписку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Vladimir26K 9 декабря 2025, 5:28
Хочу висловити своє незадоволення роботою Сенс Банку щодо операцій із закордонними підписками. Під час оплати Netflix я зіткнувся з абсолютно нелогічною та шкідливою для клієнта схемою подвійної конвертації.
Замість прямої оплати в євро банк спочатку конвертує суму з EUR у USD, потім знову в EUR, а вже після цього — в гривню. Через такі «маніпуляції» я плачу значно більше, ніж повинен, а кінцева сума списання взагалі не відповідає тарифам та здоровому глузду.
При тому, що ні в моно, ні в абанку, при сплаті за нетфлікс таких схем не має.
Підтримка взагалі нахамила, яещо коротко-такий тариф, не подобається то до побачення.
Враження такі, що банк навмисно ускладнює просту операцію, створюючи зайві комісії й втрати для клієнта. Дуже розчарований таким підходом.
Сенс Банк
Ответ банка
10 декабря 2025, 17:49
Клієнтський фідбек — це чудовий та функціональний інструмент аналізу, який допомагає нам виявити проблемні зони й ситуації, з якими стикаються наші користувачі. Завдяки вам ми маємо змогу оперативно реагувати й виправляти проблеми, а також планувати майбутні покращення з урахуванням зворотного зв'язку від тих, хто безпосередньо користується нашими послугами 😇

Щиро дякуємо вам за те, що ділитеся вашим досвідом взаємодії з банком, це вкрай цінно для нас! Раді, що ви обираєте саме Sense Bank 💙

Стосовно логіки проведення операцій в інших валютах, то ми реалізували єдину модель авторизації для карток VISA та Mastercard: валюта для всіх міжнародних операцій — долар. Це двостороння ініціатива банку та МПС перевести розрахунки по всім карткам в одну валюту для міжнародних операцій, тому при здійсненні операції в євро ми залучаємо МПС, яка конвертує цю суму в долар, а потім з долара в гривню за курсом банку. Відповідно, відбувається декілька етапів конвертації 2️⃣

Таке рішення було ухвалене, аби покращити й спростити клієнтський досвід під час оплати в іншій валюті. Списання стали передбачуванішими й зрозумілішими, адже тепер курсові коливання жодним чином не впливають на суму остаточного списання, на відміну від попереднього механізму списання.
Раніше сума оплати блокувалась й списувалась з балансу картки за курсом на день проведення операції, а протягом 2-3 днів відбувалося до списання за курсом на день проведення по рахунку — таким чином виникали ситуації, де клієнти стикалися з додатковим списанням коштів по вже проведеній покупці 😔

Пропоную детальніше розглянути, як наразі відбувається конвертація при оплаті гривневою карткою в інших валютах. Її логіка залежить від трьох чинників:
▪️ валюта картки
▪️ валюта операції
▪️ платіжна система картки
При оплаті гривневою карткою у валюті євро конвертація проходитиме таким чином:
1. з валюти EUR в USD за курсом МПС — конвертує сама платіжна система і надсилає суму USD в банк
2. з валюти USD в UAH за курсом нашого банку — конвертуємо ми самостійно й списуємо суму з гривневої картки

Щодо спілкування з нашою підтримкою — на жаль, не отримали від вас деталей вашого звернення, а при перевірці за останні дні не бачу ваших запитів до офіційних каналів підтримки, тому неможливо проаналізувати коректність консультацій 😞

Сподіваюся, що мені вдалося пояснити логіку та потребу проведення операцій в інших валютах через USD, й ситуація дещо прояснилася 🙌🏻
Насправді ми не маємо на меті створювати для наших клієнтів дискомфорт, а навпаки робимо все можливе, аби ви отримували якісні послуги та професійний сервіс 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Комментарии - 5

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
9 декабря 2025, 9:12
#
Щоб в усьому розібратися й надати вам відповідь — напишу вам в особисті 😊
З повагою, Володимир 💎
+
0
natashaGra
natashaGra
9 декабря 2025, 12:29
#
Лучше пишите в нбу, здесь эти так сказать работники напишут такое…
+
0
MaxTirpiz
MaxTirpiz
9 декабря 2025, 16:49
#
У Sence mobile є кнопка «заборонити подвійну конвертацію»
+
0
Siege
Siege
9 декабря 2025, 23:58
#
Кнопка така є, але платежі за кордоном не пройдуть. Сивий думаєте це обхід конвертації?
+
0
MaxTirpiz
MaxTirpiz
10 декабря 2025, 14:22
#
Чого це не пройдуть, я з цією карткою платив на касі у Європі і в європейських інтернет магазинах тіпа Allegro. Не було проблем
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.3 49.85
USD 42.1 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.3 49.85
USD 42.1 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Подвійна конвертація при сплаті за підписку