Невиконання умов акції
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- natashaGra
- 25 октября 2025, 18:03
- #
Этому совсем не удивлена у банка своеобразное представление о законах. Скорее всего вам надо писать в нбу и приложить ответы банка и глово к письму
Наданий скріншот це просто доказ, що воно пропонує знижку на перше замовлення. Бо і глово, і потім сенс банк стверджували що знижка на доставку буде лише на друге замовлення.
Окрім цього, інші акції від глово не застосовувались та і ніяк не мають впливати на поточну акцію, бо всі умови виконані.
Для себе просто зробив висновок уникати глово загалом як сервіс доставки та якщо буде альтернатива від інших банків обирати їх, а не сенс банк, оскільки тут скажуть «у нас лапки, це акція партнера».
До речі, проблема не вирішена, оскільки промокод не було надано
Окрім цього, інші акції від глово не застосовувались та і ніяк не мають впливати на поточну акцію, бо всі умови виконані.
Для себе просто зробив висновок уникати глово загалом як сервіс доставки та якщо буде альтернатива від інших банків обирати їх, а не сенс банк, оскільки тут скажуть «у нас лапки, це акція партнера».
До речі, проблема не вирішена, оскільки промокод не було надано
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.65 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
На сайті Sense Bank є акція, умови якої компанія Glovo не бажає виконувати, а ні підтримка Glovo, ні підтримка Sense Банк не може допомогти у вирішенні проблеми.
Вважаю що такий сервіс є неприйнятним і вводить в оману споживачів.
Деталі:
Умови акції: https://sensebank.ua/znizki-vid-sense-bank-ta-glovo (офіційний PDF файл: https://glovo-about.cdn.prismic.io/glovo-about/aNK3YZ5xUNkB1Bsj_%D0%9E%D0%9F_MC_Glovo_SenseBank02.pdf)
Згідно з офіційними умовами акції (якщо читати офіційний PDF файл):
5.1. Для участі в Акції Учаснику необхідно:
— мати діючу картку Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash або оформити та активувати картку
Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash протягом Періоду Акції;
— бути зареєстрованим користувачем мобільного застосунку Glovo або стати зареєстрованим
користувачем мобільного застосунку Glovo протягом Періоду Акції;
— зберегти картку Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash в обліковому записі користувача в мобільному застосунку Glovo;
— оформити та здійснити оплату замовлення в мобільному застосунку Glovo на суму від 500
гривень або більше, використовуючи збережену картку Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash.
5.2. Після виконання умов п. 5.1. Правил, Учасник отримує наступні Заохочення:
— знижку на поточне замовлення у розмірі 100% від вартості доставки цього замовлення, яка
автоматично застосовується під час оплати замовлення (знижка НЕ поширюється на вартість продуктів/товарів у замовленні та на сервісний збір).промокод на знижку у розмірі
200 гривень на наступне замовлення у мобільному застосунку Glovo. Промокод надається
виключно після виконання усіх умов, визначених у п. 5.1 цих Правил. Цей промокод
протягом 1(однієї) години після здійснення відповідної транзакції автоматично додається у розділі «Промо-коди» в профілі Учасника та автоматично застосовується під час оплати
наступного замовлення описаним в п. 5.1. способом.
Мною були виконані умови пункту 5.1, таким чином я згідно з пунктом 5.2 маю отримати безкоштовну доставку (це було) та промокод на 200 грн на наступне замовлення. Згідно з текстом пункту 5.2: Після виконання умов п. 5.1. Правил, Учасник отримує наступні Заохочення: (текст про безкоштовну доставку) промокод на знижку у розмірі
200 гривень на наступне замовлення у мобільному застосунку Glovo. Промокод надається
виключно після виконання усіх умов, визначених у п. 5.1 цих Правил.
Мною умови пункту 5.1 були виконані. Але якою «логікою» керуються співробітники Glovo та Sense банку.
1 замовлення — для активації акції і безкоштовної доставки тут немає, а якщо була то це якась інша акція глово
2 замовлення — безкоштовна доставка + промокод на наступне замовлення
3 замовлення відповідно вже зі знижкою
Чому це суперечить нормальній логіці?
1) «знижку на поточне замовлення у розмірі 100% від вартості доставки» — цитата з правил, поточне замовлення ніяк не може бути наступним як мені намагються довести
2) Знову ж таки, згідно правил промокод надається цитата «Промокод надається
виключно після виконання усіх умов, визначених у п. 5.1 цих Правил.» — вони були виконані.
3) Заради експерименту я зайшов в інший аккаунт Glovo, де замовлень не було з 2024 року і ця акція ніяк не використовувалась. Додав випадкові товари на сумму 500+ грн, і баче що доставка платна, але за умови сплати карткою RED — безкоштовна. Що суперечить твердженням і Glovo, і Sense банку https://imgpx.com/xYglDJ08k6RQ Тобто це вже рахується поточним замовленням
Фінальна відповідь банку: https://imgpx.com/kuLOXiIeVt2m
Відповідь Glovo, які ніколи не посилаються на офф правила (переписка вже 7 днів з не більше 1 відповіді в день з їхнього боку): https://imgpx.com/9G3ryzsFgI7l
Трішки хотілося б додати деталей та прояснити ситуацію яка склалась.
Дійсно, в умовах акції все прописано коректно, для застосування знижки мають бути виконані умови
— картки в тарифі RED, RED 2.0, RED Cash (МПС MasterCard)
— додані для оплати в самому застосунку Glovo
Проте якщо є акція від самого Glovo, то знижка від банку застосовуватись не буде, оскільки партнери застосовують свою пропозицію першочергово, про що і повідомили колеги в чат підтримці 👌
Розумію, що ви при проведенні операції розраховували на цю знижку, але, на жаль, саме такий алгоритм її застосування 😔
Також зверніть увагу, що на скріншоті з застосунку Glovo який ви додали, у вас обрано тип оплати Google Pay, що не відповідає умовам акції, адже картка має бути додана напряму саме в застосунку Glovo ⚠️
Для того, щоб це зробити вам необхідно увійти в застосунок Glovo, обрати розділ «Профіль», перейти у пункт «Обліковий запис» -> «Способи оплати» та додати відповідну картку для оплати.
Неодмінно звертайтеся, якщо виникнуть додаткові запитання — ми завжди поруч і раді роз'яснити всі деталі тих чи інших пропозицій 🤗
З повагою Анастасія💗