Сенс Банк не повертає депозит по спадщині !
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- +15
-
- SergeyNina
- 10 октября 2025, 0:49
- #
Не знаю как в альфе сенс, но если сотрудники делают ошибки как у вас это решают только через главный офис. Надеюсь вам здесь помогут, если нет то пишите жалобу в нбу если норм сотрудник в нбу обработает жалобу то помогут сразу. Главное чтобы заявление подали в главный офис.
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 22 октября 2025, 17:47
- #
Дякую за розгорнутий опис ситуації 🙏🏻
Розумію вас, дійсно, ситуація не дуже приємна, тож будемо з’ясовувати причини, що призвели до неї. Все детально проаналізую та повернусь до вас 🤝
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Розумію вас, дійсно, ситуація не дуже приємна, тож будемо з’ясовувати причини, що призвели до неї. Все детально проаналізую та повернусь до вас 🤝
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.1 | 49.6 |
| USD | 42.05 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Крім того, мною була заявлена вимога про відміну пролонгації після дати повернення депозитного вкладу. Тоді мене запевнили, що депозит більше пролонговуватись не буде і я без проблем зможу отримати кошти в кінці вересня, по закінченні договору.
Тепер з’ясувалося, що той фахівець, за її словами, «можливо забув» відправити копії в головний офіс і відмінити пролонгацію!
На сьогодні це вже був мій п’ятий візит до банку за останні десять днів моєї відпустки і більше десяти годин марно втраченого часу.
Мені було відмовлено в виплаті депозиту на підставі того, що він був якимось чином пролонгований і ніхто в банку не знає яким саме, і ніхто цього змінити не може!
Яка ще може бути пролонгація, якщо Вкладник помер рік тому???
Ніякі аргументи про те, що ці протиправні дії порушують закон, на співробітників банку зовсім не впливають! Вони самі нічого вирішити не можуть, завжди посилаються на головний офіс банку та на їхній юридичний відділ, і всіляко затягуючи час вигадують все нові й нові перешкоди, аби тільки не платити спадщину.
Навіть належним чином прийняти та зареєструвати заяву на припинення договору депозиту і повернення грошей тут вдається фахівцям тільки з третього разу, і лише тоді, коли на цьому дуже наполягає клієнт банку!
Складається таке враження, що співробітники банку діють на підставі якихось таємних внутрішніх інструкцій, які порушують норми чинного законодавства України.
Дуже прикро бачити, що такий, начебто, солідний державний банк так компроментує себе і зовсім не поважає своїх вкладників, використовуючи проти них шахрайські методи! Ганьба такому банку!
Сьогодні, здається, померла остання надія на позитивне розв’язання ситуації!
Гроші на депозит Сенс Банк бере дуже легко, а віддає, схоже, тільки через суд?!
Перш за все хочу подякувати вам за терпіння. Щиро розумію, наскільки неприємною та виснажливою може бути ситуація, коли доводиться неодноразово повертатись до одного й того ж питання.
Ми детально проаналізували інформацію за вашим зверненням. На жаль, в системі банку не зафіксовано звернень до відділення у квітні. Внаслідок цього пролонгація за депозитним договором на той момент, на жаль, не могла бути відключеною.
Наразі з колегами повторно все ретельно перевірили — і можу підтвердити, що пролонгацію успішно вимкнено після вашого минулого звернення. Справді прикро, що вам довелось пройти крізь цей дискомфорт… Розуміємо, що очікування завершення терміну дії вкладу достатньо тривале, і щиро хочемо вам допомогти у цій ситуації, проте, на жаль, технічної можливості достроково розірвати депозитний договір, що вже був пролонгований, банк не має можливості 😔
Сподіваємося, що вдалось роз'яснити причини виникнення такої ситуації, та таких непорозумінь не буде виникати у подальшому 🙏🏻
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️