Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

З кожним роком обслуговування гірше

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Vvz2019 25 сентября 2025, 14:40
Йшла друга година, як у відділенні мені не могли поповнити мій валютний рахунок. Сиджу і чекаю…
Може краще закрити це відділення або я відмовлюся від послуг цього банку в якому є клієнтом біля 20 років.
З кожним роком обслуговування все гірше
Сенс Банк
Ответ банка
21 ноября 2025, 14:30
Дякуємо, що повідомили про ситуацію, що відбулась. Хотів би детальніше пояснити, чому питання, з яким ви звернулись до відділення, зайняло більше часу, ніж зазвичай 🙏🏻

Справді, на момент вашого звернення до відділення банку, у касі тривала обідня перерва. Касир йде в обідню перерву не у один і той же час кожного дня, а обирає час, коли у відділенні найменше навантаження. Тому, дійсно, можуть виникати такі ситуації, коли ви завітали до відділення саме під час даної перерви, внаслідок чого вимушені трішки зачекати.

Звернувшись до відділення, ми детально з'ясували ситуацію, яка сталась, та її причини:
На жаль, через технічні особливості касир не має змоги переглянути ваші поточні рахунки для здійснення операції поповнення, лише карткові. У зв'язку з цим, вам порекомендували звернутись до менеджера, задля формування платіжної інструкції для вас та з нею ви могли виконати поповнення поточного рахунку у касі банку. На жаль, під час формування платіжної інструкції, виник технічний збій, внаслідок чого це зайняло більше часу, ніж зазвичай 😥

Розуміємо, наскільки нашим клієнтам важливо отримувати швидке та якісне обслуговування, і нам дуже прикро, що під час вашого візиту до відділення вам довелось зіткнутись з незручностями, що були викликані таким несподіваним збігом факторів.

Ми постійно намагаємось мінімізувати час, який необхідний для отримання консультації та виконання операцій у відділенні, та покращуємо якість обслуговування у всіх каналах банку, задля того, щоб ви отримували лише позитивні враження від співпраці з нами 👌🏻

Щиро перепрошуємо за ситуацію, що сталась, та дякуємо, що залишаєтесь з нами 💛

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️

Комментарии - 1

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
22 октября 2025, 17:45
#
Прикро, що обслуговування у нашому відділенні залишило після себе неприємні враження 😔
Детально з’ясую ситуацію та повернусь до вас 🙌🏻

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.4
USD 41.95 42.35
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.4
USD 41.95 42.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / З кожним роком обслуговування гірше