Найжахливіший банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 20 августа 2025, 19:52
- #
Щоб детально розібратись у ситуації мені необхідні деталі, тому відпишусь вам в особисті повідомлення ✅
З повагою, Володимир 💎
З повагою, Володимир 💎
- +
- +2
-
- natashaGra
- 20 августа 2025, 22:28
- #
Скорее всего ответ будет копипаст со смайликами и подпись, что клиент сам виноват и менеджер прям святой. Это еще один банк , который ооочень любит не признавать ошибки
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Намагалася поспілкуватися з менеджером в чаті, але мені настирно навʼязали здійснити дзвінок. Ок. А якби я була німа? То якби я повинна була розмовляти? Ладно, це таке. Для банку замислитися. Але особисто мені зручно мати переписку, а не розмовляти.
Менеджер який хамить. Після того як я попросила до мене звертатися інакше, менеджер повторив декілька раз, питання: для чого, щоб розізлити, самоствердитися?
А чого ж взагалі писала.
Потрібно зареєструватися в застосунку і банкінг вимагає дату видачі паспорта-книжки, якого я вже багато років немаю. Жоден банк цього не вимагає, зате сенс банк відрізнився. Зробити автентифікацію через Дію — неможливо, тільки відеодзвінок.
Дякуємо за надану інформацію в особистих, адже це дуже допомогло нам досконало розібратись у цій ситуації!
Насправді у нашому застосунку Sense SuperApp існує чат-підтримка, де агенти 24/7 працюють, аби допомагати нашим клієнтам й розв'язувати проблеми будь-якої складності ✅
Наразі ми займаємось масштабним оновленням нашої чат-системи й переходом на нову платформу, внаслідок чого чат у застосунку тимчасово недоступний 😔
Проте наші агенти продовжують свою роботу й відповідають у месенджерах Viber та Telegram:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber
Також доступно звернутись до відеочату та контакт-центру за номером 0 800 50 20 50 📞
Повністю підтримуємо, що мати зручний спосіб зв'язку у текстовому форматі це вкрай важливо. На телефонах платформи iOS чат у застосунку вже повернувся, на системі Android ми активно рухаємось у цьому ж напрямку, тому вже скоро звичний чат повернеться до усіх наших користувачів 👌🏻
Проаналізувавши надані вами скриншоти, схоже, ви натрапили на сторонню особу, яка видавала себе за співробітника банку, ймовірно з метою отримання ваших персональних даних. Наші агенти завжди працюють професійно та з повагою, адже наша мета — чути й допомагати клієнту 💙
На питанні про авторизацію та паспорт-книжечку зупинимось детальніше ⬇️
Раніше наш банк працював під назвою Альфа Банк, а з грудня 2022 року ми розвиваємось під брендом Sense Bank.
Після ребрендингу усі клієнти Альфа Банку автоматично стали клієнтами Sense Bank, тому при вході до мобільного застосунку Sense SuperApp у вас запитувались дані вашого старого паспорта-книжечки. Адже ви були зареєстровані ще до ребрендингу — саме за цим документом.
Для успішного входу у Sense SuperApp за вашим актуальним id-паспортом достатньо оновити дані в банку. Зробити це можна самостійно, а також через наш відеочат — головне мати актуальні документи в застосунку Дія 📄
Якщо ж такі варіанти не підходять, або виникають певні труднощі — оновити дані доступно і в офлайн форматі, звернувшись до відділення банку 🏦
Всі деталі за посиланням https://help.sensebank.com.ua/360004730879/16391241392786
Був радий вам допомогти, пані Ірино! Ми виступаємо за прозорість та якісну комунікацію, тому доступні 24 години на добу ⏳
Якщо у вас виникатимуть додаткові питання, то звертайтесь — з радістю допоможемо вам в усьому розібратись та розв'язати ваші питання 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎