Red , Red 2.0
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
В Sense bank було багато варіантів як вийти з цієї ситуації по людськи. Очевидно що найперше це визнати свою помилку ,і як мінімум проінформувати клієнта — смс? пуш з додатку? Лист на ел. пошту ?, а не в тиху забирати кошти. 1. — Як мінімум це перегляд кред.лімітів цим людям. Я вже мовчу про бонуси, скіни на карту, та маса варіантів коротко кажучи.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Це дає нам можливість покращити якість обслуговування, відчути справжні потреби клієнтів, а також зрозуміти, на що варто звернути увагу — усе це в результаті створює розвиток, який рухає банк уперед 🫶🏻
Розуміємо, що ця ситуація справді доволі неприємна, адже такі «коливання» ліміту у такий короткий термін, це доволі незвично й незрозуміло. Проте для всього є причина ✅
Насправді у період з 7 по 9 серпня у банку спостерігався невеличкий технічний збій, внаслідок якого певній кількості клієнтів помилково була надана індивідуальна пропозиція з оформлення кредитного ліміту, якою вони скористались. На жаль, пропозиції не були погоджені для цих клієнтів, тому після виявлення проблеми — банк зменшив наданий ліміт.
Щиро перепрошуємо за ці незручності 😔
Стосовно нашої чат-підтримки: у застосунку проводиться масштабне оновлення чат-системи, тому він наразі недоступний. Проте ми не лишаємо нікого без допомоги й продовжуємо відповідати на запитання клієнтів у месенджерах 👌🏻
Щоб звернутись до нашої чат-підтримки, оберіть зручний для вас месенджер:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber
Запустіть бота й напишіть ваше питання — агент приєднається, аби допомогти 🫶🏻
Ваш друг та помічник, Володимир 💎