Як Sense Bank вводить в оману клієнтів і створює борги
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- +30
-
- Qwerty1999
- 9 августа 2025, 16:59
- #
Російський картковий процесінг та російський операційний день банку і не такі коники викидають при обслуговуванні громадян України, бо попри націоналізіцію Sense Bank, російське ПЗ й надалі продовжує працювати в укрбанку та ще з авторським наглядом…
Ребрендинг не помог альфа-банку, все старые замашки перекочевали в новый бренд, куча скрытых комиссий, на каждом шагу пытается надуть, в договоре написано что надо этот бомж-банк предупреждать о снятии более 2000 грн заранее
«Замовлення готівки обов’язкове, якщо ви будете знімати суму від 2 000 грн або еквівалент вказаної суми в іноземній валюті»
«Замовлення готівки обов’язкове, якщо ви будете знімати суму від 2 000 грн або еквівалент вказаної суми в іноземній валюті»
Було б логічно якби в повідомленнях про переказ коштів у додатку Вайбер було хоть слово про це списання. Але його нема, є лише про 35грн. Також у додатку коли я відкриваю мої перекази — також нема згадки про це списання , лише 35 грн та сума переказу. У додатку пише що мій баланс 0, коли ви пишете про борг. І ще дивно що пройшов тиждень!!! після операції та закриття , не було жодного повідомлення. Жодного
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Але через 5 днів мені несподівано прийшло повідомлення про заборгованість у 121 грн! При цьому мій рахунок, який я закрила, досі вважається відкритим, і ці додаткові комісії нараховуються вже після подання заявки на закриття. Ні у додатку, ні в смс, ні у Viber не було жодних попереджень про цю суму!
Це просто неприпустимо — банк не інформує клієнтів прозоро, вводить в оману і створює борги без пояснень. З таким ставленням до клієнтів неможливо довіряти жодним фінансовим послугам. Sense Bank — це приклад, як не треба працювати з людьми. Ретельно подумайте, перш ніж користуватися їхніми послугами.
Справа у тому, що ви робили переказ коштів з кредитної картки. Під час переказу саме з кредитки списується дві комісії. Перша — це комісія сервісу, що складає 1%+5 грн від суми операції, тобто 35 грн у вашому випадку. Розмір цієї комісії ви бачите одразу перед його виконанням у застосунку. Друга — комісія за тарифом картки, що складає 4% мінімум 20 грн від суми операції. Про цю комісію ми також додатково повідомляємо у застосунку перед переказом, під полем для введення суми операції. Ця комісія, списується пізніше, коли сума проходить по рахунку і кошти остаточно списуються.
Щодо рахунку, то справа у тому, що процес його закриття триває протягом 30 днів. Це потрібно, щоб всі операції пройшли по рахунку або клієнт міг забрати залишок власних коштів у касі банку чи перерахувати на інший рахунок. Оскільки відбулось досписання комісії за переказ, то вам і було надіслано сповіщення про цю заборгованість.
Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження про нас. Ми ніколи не мали на меті ввести будь-кого з клієнтів в оману, а навпаки робимо все можливе для того, щоб наші клієнти отримували максимум інформації у застосунку під час виконання будь-яких операцій у ньому. І переказ коштів не є виключенням, адже там було додано додаткове сповіщення про можливу комісію за переказ з кредитної картки.
З повагою, Андрій