Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Як Sense Bank вводить в оману клієнтів і створює борги

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
s2612 9 августа 2025, 16:06
Хочу попередити усіх про недобросовісну практику Sense Bank. Під час переказу грошей мені показували лише одну комісію — 35 грн, яка була відображена у додатку, квитанції та у повідомленнях у Viber. Ніяких інших комісій чи зборів банк не повідомляв, жодних попереджень не було. На картці було 0.

Але через 5 днів мені несподівано прийшло повідомлення про заборгованість у 121 грн! При цьому мій рахунок, який я закрила, досі вважається відкритим, і ці додаткові комісії нараховуються вже після подання заявки на закриття. Ні у додатку, ні в смс, ні у Viber не було жодних попереджень про цю суму!

Це просто неприпустимо — банк не інформує клієнтів прозоро, вводить в оману і створює борги без пояснень. З таким ставленням до клієнтів неможливо довіряти жодним фінансовим послугам. Sense Bank — це приклад, як не треба працювати з людьми. Ретельно подумайте, перш ніж користуватися їхніми послугами.
Сенс Банк
Ответ банка
9 августа 2025, 21:01
Дякуємо вам, що поділились своїм досвідом використання наших продуктів. Для нас дуже важлива ваша думка ☺️

Справа у тому, що ви робили переказ коштів з кредитної картки. Під час переказу саме з кредитки списується дві комісії. Перша — це комісія сервісу, що складає 1%+5 грн від суми операції, тобто 35 грн у вашому випадку. Розмір цієї комісії ви бачите одразу перед його виконанням у застосунку. Друга — комісія за тарифом картки, що складає 4% мінімум 20 грн від суми операції. Про цю комісію ми також додатково повідомляємо у застосунку перед переказом, під полем для введення суми операції. Ця комісія, списується пізніше, коли сума проходить по рахунку і кошти остаточно списуються.

Щодо рахунку, то справа у тому, що процес його закриття триває протягом 30 днів. Це потрібно, щоб всі операції пройшли по рахунку або клієнт міг забрати залишок власних коштів у касі банку чи перерахувати на інший рахунок. Оскільки відбулось досписання комісії за переказ, то вам і було надіслано сповіщення про цю заборгованість.

Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження про нас. Ми ніколи не мали на меті ввести будь-кого з клієнтів в оману, а навпаки робимо все можливе для того, щоб наші клієнти отримували максимум інформації у застосунку під час виконання будь-яких операцій у ньому. І переказ коштів не є виключенням, адже там було додано додаткове сповіщення про можливу комісію за переказ з кредитної картки.

З повагою, Андрій

Комментарии - 3

+
+30
Qwerty1999
Qwerty1999
9 августа 2025, 16:59
#
Російський картковий процесінг та російський операційний день банку і не такі коники викидають при обслуговуванні громадян України, бо попри націоналізіцію Sense Bank, російське ПЗ й надалі продовжує працювати в укрбанку та ще з авторським наглядом…
+
0
Pumbovik
Pumbovik
9 августа 2025, 20:50
#
Ребрендинг не помог альфа-банку, все старые замашки перекочевали в новый бренд, куча скрытых комиссий, на каждом шагу пытается надуть, в договоре написано что надо этот бомж-банк предупреждать о снятии более 2000 грн заранее
«Замовлення готівки обов’язкове, якщо ви будете знімати суму від 2 000 грн або еквівалент вказаної суми в іноземній валюті»
+
+30
s2612
s2612
9 августа 2025, 21:32
#
Було б логічно якби в повідомленнях про переказ коштів у додатку Вайбер було хоть слово про це списання. Але його нема, є лише про 35грн. Також у додатку коли я відкриваю мої перекази — також нема згадки про це списання , лише 35 грн та сума переказу. У додатку пише що мій баланс 0, коли ви пишете про борг. І ще дивно що пройшов тиждень!!! після операції та закриття , не було жодного повідомлення. Жодного
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Як Sense Bank вводить в оману клієнтів і створює борги