Сенс Найгірший Банк України
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 7 августа 2025, 21:12
- #
Вітаю!
Дякую вам за звернення! Зараз напишу в особисті, щоб уточнити деталі
Валерія 🫧
Дякую вам за звернення! Зараз напишу в особисті, щоб уточнити деталі
Валерія 🫧
- +
- 0
-
- natashaGra
- 9 августа 2025, 15:38
- #
Есть еще не самые лучшие банки -абанк,укрсиб, райф.У сенса дела ооочень плози и его на продажу выставляют. Видимо персонала не хватает, оттуда и такие недочеты
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.3 |
| USD | 41.85 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Замість того щоб інформувати своїх клієнтів про зміни, або закінчення терміну дії сертифікатів, або ключів, вони взяли і заблокували рахунок.
Жодних повідомлень у системі, жодних повідомлень на пошту, жодних повідомлень на телефон або в меседжерах, просто заблокували рахунок
І тепер вимагають привезти папірець «сертифікат «сформований для відновлення
Всі банки працюють без цих дебільних сертифікатів в бумажному носії, всі банки бачать сертифікати в електронному вигляді
А СЕНС не бачить!!!
Мало того ще й не признає своєї вини, це ж ви не інформуєте своїх клієнтів, це ви повинні виправити свою помилку і дати доступ до рахунку і коштів.
А якщо людина знаходиться за кордоном, то чому Банк не приймає відсканований сертифікат завірений як треба?
Нахабні і не ввічливі працівники
Особливо СТАРОВОЙТ НАДІЯ!!!
Ніколи і нікому не рекомендує цей Банк!
Наші клієнти — це наша найбільша цінність, не залежно від виду обслуговування: як фізичні особи, як фізичні особи-підприємці, або ж як юридичні особи. Адже всі наші користувачі дають нам найкраще — досвід та клієнтський фідбек. Ми робимо все можливе, аби зробити для наших клієнтів ФОП користування нашими послугами максимально комфортним й зручним 😇
Проте певні процеси дійсно все ще налаштовуються, але завдяки вашому фідбеку вдосконалюються й стають кращими!
Насправді у клієнт-банку Sense Business Online є можливість налаштувати строк інформування про завершення терміну дії сертифіката, а також строку завершення терміну дії пароля на вхід, за замовчуванням це 14 днів.
Зробити це можна таким чином 👉🏻https://help.sensebank.com.ua/360005199080/7338863804050
А перевірити термін дії відкритого сертифіката ключа можна заздалегідь, ось за цією інструкцією https://help.sensebank.com.ua/360005199080/10065344843794
Пароль для секретного ключа діє 365 календарних днів. Про те, що строк дії пароля збігає, за 14 днів до дати спливу терміну дії пароля при вході у клієнт-банк — з'являється повідомлення з проханням змінити його 😉
Якщо ж ви перебуваєте за кордоном, то банк йде назустріч таким клієнтам й може прийняти дистанційно запит на формування удосконаленого сертифіката відкритого ключа, але він має бути підписаний КЕПом, КЕПом Дія.Підпис або УЕП з кваліфікованим сертифікатом, адже електронний документ, що підписаний КЕП, має таку ж юридичну силу, що й підписаний від руки.
Деталі за посиланням https://help.sensebank.com.ua/360004866379/13097654338450
Окремо хотів би зупинитись на питанні поведінки наших співробітників, адже високий рівень сервісу та людяна й чуйна підтримка наша ціль, а тому ми не можемо не реагувати на подібні відгуки щодо якості обслуговування наших співробітників.
На жаль, в особистих повідомленнях ви не вказали даних для вашої ідентифікації, а також жодних деталей вашого звернення, тому немає можливості детально все перевірити — тож будемо вдячні якщо ви поділитесь вашим досвідом спілкування з пані Надією, написати можна на нашу пошту help@sensebank.com.ua 🙌🏻
Ваш друг та помічник, Володимир 💎