Жахливий досвід обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 2 августа 2025, 10:59
- #
Аби предметніше все перевірити — відпишусь вам в особисті, для уточнення ваших даних 💙
З повагою, Володимир 💎
З повагою, Володимир 💎
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Дійсно, у застосунку Sense SuperApp є можливість при поповненні картки обрати канал GooglePay й скористатись іншою карткою, у тому числі карткою іншого банку. У вашій ситуації ви обрали ту ж картку, що і планували поповнити — у такому випадку немає підтвердження проведення операції через 3D-Secure, адже переказ відбувається між вашими рахунками, так само як і коли ви переказуєте кошти з однієї вашої картки в нашому банку на іншу — окремого підтвердження немає, адже це типова для вас операція в межах ваших рахунків. Підтвердження, про яке ви вказуєте буде якщо обрати картку іншого банку, в такому випадку застосовується 3D-Secure ✅
Стосовно попередження про можливі комісії, то воно існує, адже при виборі способу поповнення GooglePay під сумою вказується інформаційне повідомлення: «Без комісії, але банк, якому належить картка, може стягувати комісію на своєму боці» — у вашій ситуації цією карткою стала ваша ж кредитна картка, згідно з тарифами якої комісія за переказ коштів становить 4% мін. 20 грн.
Ми аж ніяк не приховуємо ці тарифи, навпаки, прагнемо, аби наші клієнти свідомо підходили до користування банківськими продуктами й ставились до фінансових питань максимально серйозно, а тому тарифи доступні як на нашому сайті https://sensebank.ua/credit-cards, так і в застосунку, де всього за 3 кроки можна ознайомитись з умовами обслуговування ✅
Інструкція за посиланням https://help.sensebank.com.ua//360016883399
Щодо вашого спілкування у чаті підтримки, то при першому вашому зверненні діалог був завершений агентом, оскільки від вас тривалий час не було відповіді, після чого ви розпочали нову розмову, вже з іншим агентом, що і зареєстрував скаргу.
Прикро, що спілкування у чаті залишило неприємний осад. Зворотний зв’язок про роботу команди допомагає нам помічати, де можемо стати кращими, і ми обов’язково попрацюємо його, аби й надалі надавати сервіс найвищого рівня 💙
Щодо компенсації — на жаль, вона не була погоджена, оскільки комісія була стягнута відповідно до тарифів, встановлених для вашої банківської картки та умов обслуговування банку, хоча і розуміємо, що у вашому випадку це виглядало як технічне непорозуміння 😔
Ми врахуємо ваш досвід, щоб процеси були більш прозорими й зрозумілими!
Розуміємо, що такі ситуації залишають неприємний осад, і цінуємо, що знайшли час розповісти про свій випадок 🫶🏻
З повагою, Володимир 💎