Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Сенс банк штучно створює заборгованість та нараховує на неї відсотки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Zhmunya 29 июля 2025, 12:13
Отделение по адресу: Днепр, ул. Харьковская, 2
11.06.2025 було подано запит на переведення в розтрочку покупки на 2 940 грн. по картці RED с розрахунковую датою 14-го числа. Списання по картці відбулося 14.06.2025 року, а переведення в розрочку проведено банком чомусь 15.06.2025. Це призвело до збільшення заборгованості на розрахункову дату на 2 940 грн. Після переведення 15.06.2025 у програмі суми 2 940 грн. в розстрочку, станом на 18.06.2025 відображалася заборгованість по картці, яку було сплачено 18.06.2025 в повному обсязі 196 993,76 грн.
14.07.2025 року банком безпідставно було нараховано відсотки за користування кредитними коштами у сумі 3 479,72 грн., оскільки не було погашено 2 940 грн., які банком було переведено у розстрочку 15.06.2025 замість 14.06.2025, коли ця покупка була списана по рахунку.
Таким чином банк сам сформував не існуючу заборгованість на розрахункову дату, перевів її в рострочку після розрахункової дати, а згодом посилаючись на не погашення цієї суми нарахував відсотки за користування кредитними коштами.
При звернені до банку 24.07.2025 було відмовлено в сторнуванні нарахованих відсотків з посиланням, що для збереження пільгового періоду потрібно було погасити і суму розтрочки, хоча по картці ця заборговансть була віідсутня оскільки преведена в розстрочку.
Виникає питання як можна погасити заборгованість переведену в розстрочку? Чому банк перевівши самостійно з запізненям в рострочку покупки вважає її заборговоностю пільготного періду по картці, а не розстрочкою, яка погасили заборгованість пільгового періоду?
Мною буде подано позов до банку, де окрім повернення не обгрунтовано нарахованих відсотків я буду вимагати сплату послуг адвоката та моральної шкоди.
Замість корректного врахування розтрочки банк нарахував відсотки на суму яка була повністю погашена у пільговому періоді.
Дуже дивне ставлення банку до його VIP клієнтів.
Сенс Банк
Ответ банка
5 августа 2025, 12:43
Дякую за ваше звернення!
Вже спілкувалася з вами в особистих повідомленнях, та ознайомилась з вашими запитами й ситуацією по картці, тому нарешті готова надати детальне пояснення, що ж саме сталося 🙌

Почнемо з того, як взагалі проходять операції по картці та по рахунку, та що таке ці картка та рахунок?

Коли ви оформлюєте банківську картку, чи то дебетову, чи то кредитну, до цієї картки у вас відкривається рахунок

Рахунок – це основа, сейф, на якому зберігаються ваші кошти, та через який проходять всі операції

Картка – це ключик до цього сейфу, або, іншими словами, засіб, за допомогою якого ви можете проводити транзакції

Отже, в чому для вас полягає різниця між рахунком, та карткою?

Коли ви здійснюєте будь-яку операцію, наприклад, покупку, то що ви бачите що з балансу картки списується сума цієї покупки в режимі онлайн

Але ж ще є рахунок, як операція проходить там?

По рахунку операція проходить в режимі офлайн, зазвичай, від 1 до 3 днів, а якщо це покупка, то може й довше (оскільки банк має отримати підтвердження від продавця, що кошти було отримано, а це не завжди відбувається моментально)

Коли ви обираєте можливість оформити розстрочку, то наш застосунок завжди вас попередить, що остаточне оформлення відбудеться саме тоді, коли операція пройде по рахунку

То до чого ж я веду, та що сталося з вашим рахунком?
Розрахункова дата за вашою карткою це 14 число кожного місяця. До цієї дати вам потрібно вносити обов’язковий платіж, суму для пільгового періоду, а ще в цю дату ви бачите всі нараховані та списані відсотки за користування кредитними коштами

Ви здійснюєте покупку 11.06, банк, в цю ж дату, відправляє вам пропозицію на оформлення розстрочки

14.06, тобто, в розрахункову дату, операція проходить по рахунку як звичайна покупка та враховується в суму, яку потрібно внести до 14.07, щоб залишитись у пільговому періоді

15.06 о 20:56, вже після розрахункової дати, ви в застосунку обираєте можливість оформити розстрочку

В цьому випадку ми вже, на жаль, не можемо виключити покупку в розстрочці з пільгового періоду, адже її оформлення було обрано лише після остаточної фіналізації операції по рахунку ☹

Зауважу, що при стандартному оформленні, операція на яку було оформлено розстрочку не включається в суму для пільгового періоду, як раз щоб клієнт нічого не переплачував 🙌

Саме тому, зі свого боку, не радимо проводити будь-які операції, а тим паче покупки, на які ви б хотіли оформити розстрочку до розрахункової дати, адже через це ви можете не тільки потрапити на списання РКО, а й опинитись в ситуації, де бажана покупка буде і в розстрочці, і в пільговому періоді 🙏

Якщо ж вже це сталося, то є два варіанти вирішення:
1. Внести повну суму для пільгового періоду, щоб сплатити лише 0.01% та достроково погасити розстрочку
2. Не вносити суму для пільгового періоду. Тоді, в розрахункову дату у вас спишуться стандартні відсотки за карткою, проте, надалі розстрочка вже буде обслуговуватися на її стандартних умовах

Після формування суми для пільгового періоду, ми, авжеж, інформуємо наших клієнтів, про те скільки потрібно внести, і до якого числа.
Вам таке СМС відправили вже 15.06, проте, на жаль, вами було внесено не повну суму для пільгового періоду, та через таке недотримання умов для збереження пільгового періоду — було списано стандартні відсотки за тарифами картки ⁠:(

Розуміючи вашу ситуацію, ми розглянули можливості компенсації в цьому випадку, але, на жаль, винесеним рішенням була відмова 💔

Мені прикро, що ця ситуація викликала у вас негативні емоції, та маю надію, що я зараз змогла пояснити, що саме сталося, і допомогла розібратися

Ми завжди відкриті до обговорення, тож, якщо у вас ще залишились запитання — можете написати до нас в чат, або ж в особисті, радо проконсультуємо!

Валерія 🫧

Комментарии - 6

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
29 июля 2025, 12:35
#
Вітаю!
Дякую за ваше звернення! Для кращого розуміння ситуації зараз звернуся до вас в особисті повідомлення)
Валерія 🫧
+
0
Zhmunya
Zhmunya
31 июля 2025, 16:07
#
Скільки часу потрібно банку для відповіді на таке просте питання? Вже пройшло 2 дні, а ніякої інформації не надано. Пришвидчить ваші дії будьласка.
+
0
Zhmunya
Zhmunya
4 августа 2025, 21:15
#
Ау? Є хто живий — коли відповідь буде? Тижня не достатньо важ же договір прочитати?
+
0
Zhmunya
Zhmunya
29 июля 2025, 18:51
#
Публічна пропозиція АТ«СЕНС БАНК» на укладання Договору про банківське обслуговування фізичних осіб
РОЗДІЛ ІІ УМОВИ ПРОГРАМИ «МОМЕНТАЛЬНА РОЗСТРОЧКА НА КАРТУ»
3.6. Стандартні умови користування коштами Відновлювальної кредитної лінії змінюються на умови Програми «Моментальна розстрочка на карту», що визначені цим Розділом та Розділом ІІІ цього Додатку № 4 у випадку відсутності будь-якої із умов передбачених пунктом 3.7. цього Додатку № 4 та настання відкладальної умови, якою є (а) вчинення Клієнтом платіжних операцій з використанням Картки на суму не менше 500 грн. з метою оплати вартості товарів/послуг в торгово-сервісних мережах, в тому числі із застосуванням окремо визначеного Банком та відповідним Партнером Банку терміналу в торгово-сервісних мережах, що вказані та/або будуть вказані в цьому Додатку № 4 до Договору, за рахунок коштів Відновлювальної кредитної лінії та (б) направлення Клієнтом і отримання Банком Одноразового числового коду, який може направлятися в будь-який зі способів в залежності від технічних налаштувань, а саме: за допомогою Системи або SMS, або альтернативними каналами передачі повідомлень.
+
0
Zhmunya
Zhmunya
29 июля 2025, 18:58
#
3.9. У випадку вчинення Клієнтом, що уклав Договір та Угоду з метою отримання Кредитних карток (за виключенням Кредитних карток «Картка комфорту», «ВСЕ Просто»), операції з використанням Картки, сума якої не менша за 500 грн. з метою оплати вартості товарів/послуг у торговельно-сервісній мережі, в тому числі із застосуванням окремо визначеного Банком та відповідним Партнером Банку терміналу в торгово-сервісних мережах, що вказані в Розділі ІІІ цього Додатку № 4, за рахунок коштів Відновлювальної кредитної лінії, а також за умови відправлення Клієнтом та отримання Банком Одноразового числового коду умови користування Клієнтом коштами відновлювальної кредитної лінії для частини суми заборгованості, що використана для здійснення придбання товару/послуги в торгово-сервісній мережі, в тому числі торгово-сервісних мережах, що вказані в Розділі ІІІ цього Додатку № 4, змінюються з дати отримання Банком Одноразового числового коду. При настанні обставин передбачених умовами цього пункту Сторони погоджуються, що до відносин Сторін, що ґрунтуються на підставі Договору, цього Додатку № 4 та Угоди щодо користування коштами відновлювальної кредитної лінії, застосовуються умови Програми «Моментальна розстрочка на карту»
+
+16
Zhmunya
Zhmunya
29 июля 2025, 20:42
#
Дуже дивно, що співробітники Сенс банку не володіють інформацією з договору, а вигадують умови, які ні де не зафіксовані, видаючи їх за істину в останній інстанції. З нетерпінням чекаю на пояснення від банку.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.1 49.6
USD 42.05 42.45
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.1 49.6
USD 42.05 42.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Сенс банк штучно створює заборгованість та нараховує на неї відсотки