Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Блокування рахунку через місяць після користування

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
warp37 25 июня 2025, 23:02
Декілька років не користувався послугами Sense Bank, на початку місяця перевів власні кошти (невелика сума у 70000 гривень) після ігнорування фінмоніторингом «Райффайзен Банку Аваль» наданих мною документів протягом декількох місяців, адже після ознайомлення з умовами Sense, він мені дуже сподобався і я вирішив його використовувати, як свій новий основний банк. Тут дійсно цікава система кешбеку, яка набагато краще ніж у багатьох банках. Також непогані проценти, тому я вирішив відкрити депозит.

Раптом сьогодні отримав повідомлення про припинення ділових відносин — навіть не запитали надання документів про доходи, а вже розрив відносин через те, що мені призначили занадто високий рівень ризику. Після спілкування зі службою підтримки, мені повідомили, що рішення є остаточним і не підлягає перегляду, навіть коли я запропонував надати усі документи. Це звичайно краще, ніж місяці ігнорування після запиту документів, як у «Райффайзен», але все ж неприємно, коли ось так «з плеча».

Вивести депозит на рахунок запропонували після його закінчення… для мене це не критично, адже він всього на три місяці був відкритий, але якщо для когось ці гроші мають критичне значення — майте на увазі.

Ось такий ось приємний місяць користування послугами «Сенс Банк» з неприємним кінцем. Але спілкування з підтримкою було дуже гарним, та й система кешбеку також дуже гарна. Тому «трієчка» замість «п'ятірки».
Сенс Банк
Ответ банка
13 июля 2025, 21:22
Дякуємо вам, що поділились із нами власним досвідом використання послуг нашого банку. Для нас це дуже важливо🤗

Річ у тім, що таких ситуаціях банк діє відповідно до пункту 4.3 ДБО, а також Закону України «Про банки й банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…», відповідно до яких банк має право відмовити в обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом.

Під час розірвання ділових відносин банк діє згідно зі статтею 15 вищезгаданого закону. Рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).
Детальніше про можливі причини припинення співпраці можна переглянути за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

З повагою, Андрій

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Блокування рахунку через місяць після користування