Блокування рахунку через місяць після користування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Раптом сьогодні отримав повідомлення про припинення ділових відносин — навіть не запитали надання документів про доходи, а вже розрив відносин через те, що мені призначили занадто високий рівень ризику. Після спілкування зі службою підтримки, мені повідомили, що рішення є остаточним і не підлягає перегляду, навіть коли я запропонував надати усі документи. Це звичайно краще, ніж місяці ігнорування після запиту документів, як у «Райффайзен», але все ж неприємно, коли ось так «з плеча».
Вивести депозит на рахунок запропонували після його закінчення… для мене це не критично, адже він всього на три місяці був відкритий, але якщо для когось ці гроші мають критичне значення — майте на увазі.
Ось такий ось приємний місяць користування послугами «Сенс Банк» з неприємним кінцем. Але спілкування з підтримкою було дуже гарним, та й система кешбеку також дуже гарна. Тому «трієчка» замість «п'ятірки».
Річ у тім, що таких ситуаціях банк діє відповідно до пункту 4.3 ДБО, а також Закону України «Про банки й банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…», відповідно до яких банк має право відмовити в обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом.
Під час розірвання ділових відносин банк діє згідно зі статтею 15 вищезгаданого закону. Рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).
Детальніше про можливі причини припинення співпраці можна переглянути за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
З повагою, Андрій