Банк впровадив меморандум який сам не розуміє
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- +8
-
- SergeyNina
- 12 мая 2025, 1:06
- #
150 к максимальная сумма перевода p2p и ее обойти очень трудно какой бы доход не был.
НБУ обещал что можно будет iban — iban переводить без ограничений, но по факту меморандум трактуют как хотят разные банки.
НБУ обещал что можно будет iban — iban переводить без ограничений, но по факту меморандум трактуют как хотят разные банки.
В июне будет еще меньше лимит — 100 тыс :(и шансов поднять ее немного…лично столкнулся…дал справки — ни ответа, ни привета…короче беда, сам в такой ситуации
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
В кінці квітня оператор банку в чаті застосунку повідомив мене, що в моєму випадку для збільшення ліміту достатньо буде надати підтвердження походження коштів за які придбавались ОВДП (оскільки у мене значна сума коштів вкладена в ОВДП і цьому недобанку і майже всі надходження на рахунки в недобанку від цінних паперів, які зберігаються в недобанку).
02.05 я відправив недобанку документи які підтверджують походження коштів в 5 разів більше ніж вкладено в ОВДП. Оператор, який їх отримав обіцяв надати відповідь про розгляд документів протягом 2 робочих днів.
Але замість цього недобанк думав тиждень і написав мені відмову, при цьому не надав жодних пояснень відмові та можливості подальших дій для збільшення ліміту (окрім того що запропонував знімати мішки готівки в касі. Мішки готівки в касі замість переказу на ВЛАСНИЙ IBAN в іншому банку!).
Ми розуміємо, що введення ліміту на вихідні перекази, внаслідок підписання «Меморандуму про забезпечення прозорості функціонування ринку банківських платіжних послуг» — може призвести до певних труднощів в оплаті послуг, а також погашенні заборгованостей в інших банках, проте такі дії банку та інших учасників банківської системи націлені на запобігання злочинним схемам та унеможливлення порушення законодавства й договору про банківське обслуговування.
Наші спеціалісти завжди ретельно підходять до розгляду будь-якого звернення, і ваше не стало виключенням. Після аналізу та опрацювання ваших документів, на жаль, рішення було негативним, оскільки відповідно до ризик-орієнтованого підходу банку, а також вимог НБУ — розміру ваших підтверджених доходів недостатньо для збільшення ліміту на вихідні перекази.
Розуміємо, що переказ на власний рахунок в іншому банку буде значно зручніше, ніж зняття готівки, але така операція буде входити в місячний ліміт на перекази, на жаль.
Щодо термінів опрацювання вашого звернення, то зі свого боку приносимо вибачення за тривале очікування. Наші спеціалісти завжди роблять все можливе, щоб надавати зворотній зв'язок вчасно. Але інколи можливі ситуації, коли опрацювання запиту потребує більшої кількості часу, про що ми завжди попереджуємо клієнта в чаті та пізніше повертаємось із відповіддю.
З повагою, Андрій 💙