Відмова в обслуговуванні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 5 мая 2025, 14:34
- #
Вдячні за ваш відгук, особливо що стосується досвіду користування нашим мобільним застосунком 🥰
Розумію, що рішення про розірвання ділових відносин є дуже неприємною новиною, проте, такі рішення приймаються небезпідставно та детально аналізуються перед винесенням.
В будь-якому випадку, зараз постукаюсь до вас в особисті повідомлення для уточнення інформації. Переглянемо, чи можна щось зробити 🤝
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Розумію, що рішення про розірвання ділових відносин є дуже неприємною новиною, проте, такі рішення приймаються небезпідставно та детально аналізуються перед винесенням.
В будь-якому випадку, зараз постукаюсь до вас в особисті повідомлення для уточнення інформації. Переглянемо, чи можна щось зробити 🤝
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Однак сьогодні отримав офіційний лист на електронну пошту з повідомленням, що банк вважає мене «високоризиковим клієнтом» і повністю відмовляється від співпраці. Це рішення остаточне, без можливості оскарження. Причини такого рішення не пояснені, підтримка не надає конкретики, посилаючись на «ризик-орієнтований підхід».
Особливо подобалось мобільне застосування — зручний інтерфейс, швидке виконання операцій, підтримка Apple Pay/Google Pay. Загалом усе влаштовувало, і не було жодних нарікань. Віддавав перевагу саме цьому банку, але була відправлена відмова в обслуговуванні.
Якщо це можна якось вирішити зв’яжіться зі мною.
Варто наголосити, що у вашій ситуації банк діє відповідно до пункту 4.3 ДБО, а також Закону України «Про банки й банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…», і відповідно до цих нормативно-правових актів — банк має право відмовити в обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом.
У питанні розірвані ділових відносин банк діє згідно зі статтею 15 вищезгаданого закону. Рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).
Детальніше про можливі причини припинення співпраці можна ознайомитись тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Справді шкода припиняти нашу плідну співпрацю, адже ми цінуємо кожного нашого клієнта, адже вони це рушій, що допомагає нам ставати краще, розуміємо також, що таке рішення банку може завдати вам певних труднощів 😔
Сподіваємось, що наша робота як вашого фінансового партнера — залишить у вас виключно позитивні враження 🫶🏻
Якщо у вас будуть додаткові питання — звертайтесь, залюбки вам допоможемо!
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️