Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться

Обережно: шахрайська практика списання неадекватної комісії в 3 євро за «неактивну» картку.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Customer456 9 апреля 2025, 17:12
Сенс банк запровадив шахрайську практику списання неадекватної комісії в 3 євро за «неактивну» валютну картку, по якій півроку не було операцій.
Тобто замість нарахування мені % за користування банком моїм залишком на картці, списується шалена комісія. Але це звісно право банка встановлювати будь-які, навіть неадекватні комісії, заздалегідь попередивши про це. При цьому від Сенсу з цього приводу повідомлень не було, напевно по-тихому десь впихнули в чергову зміну тарифів маленькими літерами.
І що саме головне — це списання спеціально робиться по шахрайськи, тихо, без повідомлення клієнта, хоча на карті активовані Push-сповіщення. Я сам побачив, що гроші списувались випадково, через 4 місяці. Ніякі повідомлення від банку про списання цієї комісії взагалі не надходили. Пояснення дуже дивне — це «внутрішньобанківська операція», хоча наприклад списання з кредитки приходять як push-повідомлення нормально.
Наразі повернути списані таким шахрайським методом гроші в Сенсі відмовляються, напевно у відповідному відділі сидять особливо обдаровані фахівці, згодні втратити клієнта, який більше 15 років з банком, аби наживитися на 12 євро.
Відповідно виникло непереборне бажання закрити всі рахунки і не мати справу з такою недоброчесною фінансовою установою і написати максимально відгуків, щоб попередити потенційних клієнтів, щоб оминали цей банк!

Комментарии - 9

+
0
natashaGra
natashaGra
10 апреля 2025, 12:13
#
Делайте скрины выписки, скрины переписки и пишите жалобу в нбу. Вряд-ли по другому получится решить проблему
+
0
Я_ __
Я_ __
11 апреля 2025, 14:54
#
І в чому буде сенс скарги?

Шановний голова нбу, в правилах банку визначено списання 3 євро за неактивний рахунок, вони списали 3 євро в мене за неактивний рахунок, але я правила не читав, ось скаржуся?

Чи як це виглядатиме?)

Банк буде посилатися на договір і правила свої, і суд також встане на їх бік, бо клієнта ніхто не тримав силою саме в цьому банку, відтак виявивши таке правило з списанням в 3 євро за неактивний рахунок — клієнт міг закрити рахунок одразу.
+
0
Customer456
Customer456
11 апреля 2025, 16:48
#
Все правильно — «виявивши таке списання». А тепер уявіть собі ситуацію, коли по всіх інших операціях ви отримуєте push-сповіщення в застосунку, а ці списання по 3 євро банк робить по-тихому, не повідомляючи клієнта жодним чином — ні через застосунок, ні через СМС, хоча в застосунку для цієї картки ці сповіщення були весь час активовані. Я ж і кажу, що виявив ці списання практично випадково. Звісно, якщо б я побачив перше таке списання — то жодних питань взагалі б не було і цієї скарги також.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
11 апреля 2025, 10:25
#
Во всех крупных банках такая практика уже. Открываем тарифы и читаем.
+
+27
Customer456
Customer456
11 апреля 2025, 14:24
#
Питання ж не в тарифах, а в тому як саме підступно це списання робиться.
+
0
Я_ __
Я_ __
11 апреля 2025, 14:52
#
Ну, таке собі, або в банка це було при підписанні договору вже встановлено і ти не прочитав, або банк оновив правила обслуговування і зазвичай всі банки повідомляють про зміни і зазначають в кінці, що якщо не погоджуєшся зі змінами — то закрий картку.

Все просто, а тут виходить правил ти не читав, як і договір, підписав, потім оновлення думаю теж напевно ти не читав, а потім коли виявив що щось не так — тобі це не подобається…

«Відповідно виникло непереборне бажання закрити всі рахунки і не мати справу з такою недоброчесною фінансовою установою»

Ти це, головне коли будеш підписувати договір в новому банку — то почитай хоч що там по умовах і коли оновлюють правила в банку — теж читай все уважно і до кінця, кажуть допомагає від таких «неочікуваних» списань…
+
+27
Customer456
Customer456
11 апреля 2025, 17:02
#
Ще раз поясню суть проблеми. Питання не в тарифах чи умовах обслуговування, які будь-який банк може змінювати на власний розсуд в будь-який момент. Питання в інформуванні клієнта, що банк з його картки списує його гроші. Крапка
+
+27
Customer456
Customer456
11 апреля 2025, 17:16
#
Я дуже радий, що у вас є час і натхнення читати правила обслуговування і всі зміни до них, які періодично оновлюються і які банки зазвичай публікують десь окремо на сайті маленькими літерами. А тепер уявіть, що у вас таких банків 12, наприклад. Впевнений, що ви НЕ будете читати всі правила і всі зміни. Але ви будете розраховувати на те, що про операції з вашими грошима банк буде вас сповіщувати, а не списувати тихо гроші, називаючи це якоюсь «внутрішньобанківськ\ою операцією»
+
0
AlexMnew
AlexMnew
24 апреля 2025, 9:38
#
Получил аналогичный «подарок». Хочу дополнить: в приложении об этой карте пишется, что обслуживание БЕСПЛАТНОЕ. Понятно, что тарифы на обслуживание изменились (в декабре), но почему не внесены соответствующие изменения в приложение (прошло 3 мес)? На этот вопрос менеджер ответил: «на приложение мы повлиять не можем». Нормальный банк, но не без багов, к сожалению.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47.15 47.8
USD 41.4 41.9
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47.15 47.8
USD 41.4 41.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Обережно: шахрайська практика списання неадекватної комісії в 3 євро за «неактивну» картку.