Обережно: шахрайська практика списання неадекватної комісії в 3 євро за «неактивну» картку.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
- +
- 0
-
- natashaGra
- 10 апреля 2025, 12:13
- #
Делайте скрины выписки, скрины переписки и пишите жалобу в нбу. Вряд-ли по другому получится решить проблему
І в чому буде сенс скарги?
Шановний голова нбу, в правилах банку визначено списання 3 євро за неактивний рахунок, вони списали 3 євро в мене за неактивний рахунок, але я правила не читав, ось скаржуся?
Чи як це виглядатиме?)
Банк буде посилатися на договір і правила свої, і суд також встане на їх бік, бо клієнта ніхто не тримав силою саме в цьому банку, відтак виявивши таке правило з списанням в 3 євро за неактивний рахунок — клієнт міг закрити рахунок одразу.
Шановний голова нбу, в правилах банку визначено списання 3 євро за неактивний рахунок, вони списали 3 євро в мене за неактивний рахунок, але я правила не читав, ось скаржуся?
Чи як це виглядатиме?)
Банк буде посилатися на договір і правила свої, і суд також встане на їх бік, бо клієнта ніхто не тримав силою саме в цьому банку, відтак виявивши таке правило з списанням в 3 євро за неактивний рахунок — клієнт міг закрити рахунок одразу.
- +
- 0
-
- Customer456
- 11 апреля 2025, 16:48
- #
Все правильно — «виявивши таке списання». А тепер уявіть собі ситуацію, коли по всіх інших операціях ви отримуєте push-сповіщення в застосунку, а ці списання по 3 євро банк робить по-тихому, не повідомляючи клієнта жодним чином — ні через застосунок, ні через СМС, хоча в застосунку для цієї картки ці сповіщення були весь час активовані. Я ж і кажу, що виявив ці списання практично випадково. Звісно, якщо б я побачив перше таке списання — то жодних питань взагалі б не було і цієї скарги також.
Во всех крупных банках такая практика уже. Открываем тарифы и читаем.
- +
- +27
-
- Customer456
- 11 апреля 2025, 14:24
- #
Питання ж не в тарифах, а в тому як саме підступно це списання робиться.
Ну, таке собі, або в банка це було при підписанні договору вже встановлено і ти не прочитав, або банк оновив правила обслуговування і зазвичай всі банки повідомляють про зміни і зазначають в кінці, що якщо не погоджуєшся зі змінами — то закрий картку.
Все просто, а тут виходить правил ти не читав, як і договір, підписав, потім оновлення думаю теж напевно ти не читав, а потім коли виявив що щось не так — тобі це не подобається…
«Відповідно виникло непереборне бажання закрити всі рахунки і не мати справу з такою недоброчесною фінансовою установою»
Ти це, головне коли будеш підписувати договір в новому банку — то почитай хоч що там по умовах і коли оновлюють правила в банку — теж читай все уважно і до кінця, кажуть допомагає від таких «неочікуваних» списань…
Все просто, а тут виходить правил ти не читав, як і договір, підписав, потім оновлення думаю теж напевно ти не читав, а потім коли виявив що щось не так — тобі це не подобається…
«Відповідно виникло непереборне бажання закрити всі рахунки і не мати справу з такою недоброчесною фінансовою установою»
Ти це, головне коли будеш підписувати договір в новому банку — то почитай хоч що там по умовах і коли оновлюють правила в банку — теж читай все уважно і до кінця, кажуть допомагає від таких «неочікуваних» списань…
- +
- +27
-
- Customer456
- 11 апреля 2025, 17:02
- #
Ще раз поясню суть проблеми. Питання не в тарифах чи умовах обслуговування, які будь-який банк може змінювати на власний розсуд в будь-який момент. Питання в інформуванні клієнта, що банк з його картки списує його гроші. Крапка
- +
- +27
-
- Customer456
- 11 апреля 2025, 17:16
- #
Я дуже радий, що у вас є час і натхнення читати правила обслуговування і всі зміни до них, які періодично оновлюються і які банки зазвичай публікують десь окремо на сайті маленькими літерами. А тепер уявіть, що у вас таких банків 12, наприклад. Впевнений, що ви НЕ будете читати всі правила і всі зміни. Але ви будете розраховувати на те, що про операції з вашими грошима банк буде вас сповіщувати, а не списувати тихо гроші, називаючи це якоюсь «внутрішньобанківськ\ою операцією»
Получил аналогичный «подарок». Хочу дополнить: в приложении об этой карте пишется, что обслуживание БЕСПЛАТНОЕ. Понятно, что тарифы на обслуживание изменились (в декабре), но почему не внесены соответствующие изменения в приложение (прошло 3 мес)? На этот вопрос менеджер ответил: «на приложение мы повлиять не можем». Нормальный банк, но не без багов, к сожалению.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 47.15 | 47.8 |
USD | 41.4 | 41.9 |
Все курсы банка |
Тобто замість нарахування мені % за користування банком моїм залишком на картці, списується шалена комісія. Але це звісно право банка встановлювати будь-які, навіть неадекватні комісії, заздалегідь попередивши про це. При цьому від Сенсу з цього приводу повідомлень не було, напевно по-тихому десь впихнули в чергову зміну тарифів маленькими літерами.
І що саме головне — це списання спеціально робиться по шахрайськи, тихо, без повідомлення клієнта, хоча на карті активовані Push-сповіщення. Я сам побачив, що гроші списувались випадково, через 4 місяці. Ніякі повідомлення від банку про списання цієї комісії взагалі не надходили. Пояснення дуже дивне — це «внутрішньобанківська операція», хоча наприклад списання з кредитки приходять як push-повідомлення нормально.
Наразі повернути списані таким шахрайським методом гроші в Сенсі відмовляються, напевно у відповідному відділі сидять особливо обдаровані фахівці, згодні втратити клієнта, який більше 15 років з банком, аби наживитися на 12 євро.
Відповідно виникло непереборне бажання закрити всі рахунки і не мати справу з такою недоброчесною фінансовою установою і написати максимально відгуків, щоб попередити потенційних клієнтів, щоб оминали цей банк!