Оформлення розстрочки з порушеннями з боку банка
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 26 марта 2025, 16:18
- #
Вітаю, ознайомився з вашим відгуком. Розумію вас, ситуація дійсно дуже неприємна, тож поспішаю взяти її в роботу. Детально все проаналізую та повернусь до вас згодом 🤝
Будемо раді вирішити питання та повернути гарну репутацію у ваших очах 💙
З повагою
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Будемо раді вирішити питання та повернути гарну репутацію у ваших очах 💙
З повагою
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
- +
- +1
-
- natashaGra
- 27 марта 2025, 21:51
- #
Тут либо в рекламе напутали ,либо банк не то написал. Видела новости, что банки обязали писать реальный процент по кредиту, возможно здесь есть нарушение
Я довела (додавши скріншоти), що мені повідомлення та дзвінки з банку про зміни не надходило. Я хочу і вимагаю, щоб мені компенсували суму пільгового періоду та нарахування відсотків. Якщо Ви не маєте технічних можливостей компенсувати, зробіть це вручну. Не мені Вам розповідати, як це робиться.
Це Ваша провина!
Це Ваша провина!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 47.15 | 47.8 |
USD | 41.4 | 41.9 |
Все курсы банка |
Мене влаштовувало (і рекомендовала цей банк усім знайомим) до моменту здійснення покупки 24.02.25р. в ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД» з оплатою за програмою «Легка розстрочка» з відсотковою ставкою 0,01% річних.
24 лютого 2025 року я оформлюю розстрочку, Сенс Банк відразу підтверджує оформлення розстрочки на 10 місяців (під 0,01% річних) і одразу перераховує магазину повну вартість товару.
11 березня 2025 року надійшло ще одне повідомлення від банку — На жаль, розстрочка не була оформлена. Я одразу дзвоню на гарячу лінію Сенс Банку, мені повідомляють, що розстрочку мені не дали. Я починаю з’ясовувати та оформлювати скаргу, що жодних додаткових повідомлень і дзвінків мені не надходило і залишати заявку на оформлення тієї самої розстрочки.
У оператора запитала, чи можна дізнатися ім'я оператора, який як стверджує мені дзвонив? На що мені відповіли, таку інформацію ми не можемо надати, інформація є конфіденційною. Відповіді на свої запити та скарги я чекала довго, хоча має бути розглянуто банком протягом 3-х днів.
Час затягувався, щоб пройшли всі допустимі терміни. Розстрочку, як би дали, 17 березня 2025 року, але так як минули всі терміни, у мене 2 варіанти з цією розстрочкою (як пояснив мені оператор): я маю сплатити всю суму розстрочки до 16 квітня 2025 року, або щомісяця я маю платити розстрочку (протягом 10 місяців) і 45% річних щомісяця, а це не мала сума. Так, скажіть, будь ласка, яка це розстрочка??? І як можна спочатку дати, а потім повідомити через певний час, що в розстрочці відмовлено? Якби мені відразу було відмовлено банком, я взагалі не брала товар. Я розраховувала на розстрочку «Легка розстрочка» з процентною ставкою 0,01% річних!!!
26 березня 2025 року я у відділенні банку залишила скаргу та додала скріншоти повідомлень, що жодних повідомлень мені не надходило за період з 24 лютого 2025 року по 11 березня 2025 року та дзвінків теж не було.
Прошу Вас розібратися у цьому питанні.
Детально проаналізували її, щоб все з'ясувати та повертаємось до вас 🙌🏻
Внаслідок розгляду було виявлено, що 24.02.2025 дійсно була ініційована пропозиція розстрочки, проте вона може бути оформлена виключно на витрачену суму кредитних коштів. Оскільки на момент остаточного списання покупки з рахунку, на ньому знаходились власні кошти, сума розстрочки була перерахована, та 25.02.2025 відправлена повторна пропозиція на скориговану суму. Як ви повідомили, на жаль, з якихось причин ви не отримали її, хоча після технічного аналізу було підтверджено, що з боку банку пропозиція була успішно надіслана. Внаслідок цього, оскільки ми не отримали підтвердження від вас для оформлення розстрочки, через 14 днів, 11.03.2025 ви отримали інформування про те, що розстрочку не вдалось оформити 😔
За результатами ваших звернень, зважаючи на обставини, банк надав можливість повторного оформлення розстрочки — і 17.03.2025 було здійснено повторну активацію програми, попри те, що строки її оформлення вже минули 🤝
Розуміємо, що рішення за поданими запитами хочеться отримати якнайшвидше, і ми робимо все можливе для цього, проте, оскільки в процесі розгляду вашого запиту були задіяні декілька підрозділів і кожному з них потрібен час на розгляд, строки обробки запиту дещо збільшились. Стандартний строк 3 робочі дні регламентується, якщо питання не потребує додаткових втручань інших підрозділів 📅
На жаль, на момент повторного погодження пропозиції розстрочки, розрахункова дата по картці вже минула, внаслідок чого сума була врахована в пільговий період. Через це, єдина можливість повністю уникнути нарахування відсотків — це повне її погашення. В іншому випадку, стандартні відсотки списуються виключно за період з моменту покупки і до моменту остаточного оформлення розстрочки, але не більше 🙌🏻
Мені дуже прикро, що внаслідок сукупності факторів, ви отримали неприємний досвід, ми додатково розглянули для вас можливості компенсацій, але, на жаль, сторнувати суму пільгового періоду або нарахованих відсотків в даному випадку немає технічної можливості 😥
Ми високо цінуємо вашу довіру, дякуємо, що залишаєтесь з нами весь цей час. Сподіваємось, що подальша співпраця буде залишати виключно позитивні емоції 🙏🏻
Якщо у вас залишилися додаткові запитання або потрібна допомога — будь ласка, звертайтесь у зручний для вас спосіб, ми завжди поруч 💙
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️