Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться

Відмова в обслуговувані

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Оксана Мазуренко 17 марта 2025, 1:45
Жахливе відношення до клієнтів банку. Банком користувалася не часто. Була карточка АТБ, потім вирішила створити кредитну картку (якою користувалась частіше). В один чудовий день не змогла зайти в особистий кабінет і після дзвінку до спеціаліста дізнаюсь, що банк розірвав зі мною відносини. В тепер уявіть, стою я значить в магазини з продуктами і не можу розрахуватися. Гроші скидав чоловік на продукти, які я так і не змогла купити. Хочу зауважити, що це була субота і я з двома малими дітьми в магазини стою і не знаю що робити. Спеціаліст запропонував зробити переказ по ібан рахунку до іншого банку (і знову наголошую що це субота і мій переказ в кращому випадку візьмуть в роботу в понеділок). Маю тепер питання, як мені прогодувати дітей які залишись без їжі?
Сенс Банк
Ответ банка
30 марта 2025, 16:50
Ми повністю розуміємо вас та ваші емоції через цю ситуацію, але хочемо вас запевнити, що для будь-якого блокування є свої підстави. Sense Bank діє виключно в межах законодавства та власних регламентів, що відповідають вимогам фінансового моніторингу.
Відповідно до пункту 4.3 Договору про банківське обслуговування, банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини. З переліком можливих підстав, ви можете ознайомитись за посиланням у нашій Базі Знань для клієнтів: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554.

Щодо перерахування коштів на рахунок у іншому банку, який вам пропонував агент, то після вашого звернення до підтримки запит буде опрацьовано протягом 3-5 днів, після чого протягом 1-3 робочих днів вони будуть зараховані на вказаний вами рахунок, оскільки остаточний термін зарахування залежить від банку-отримувача.

З повагою, Андрій💙

Комментарии - 1

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
17 марта 2025, 8:42
#
Вже стукаємось вам у особисті для уточнення деталей

З повагою, Андрій
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47 48.05
USD 41.4 41.99
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47 48.05
USD 41.4 41.99
Все курсы банка