Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться

Жахливе ставлення до клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Oksana212121 7 марта 2025, 9:25
На цьому тижні заходила в відділення яке знаходиться на Захисників України 7/8 Харків. Потрібно було в касу оплатити квитанцію на суму 110 000 грн. Взяла талончик присіла. По перше що касир обслуговував так званих своїх клієнтів без черги так ще хвилин 20 розповідала про свої особисті проблеми і я сиділа чекала своєї черги. Ну так не дочекавшись своєї черги (тому що слухати як хтось зламав ногу і все подібне) не було часу. Вважаю що таке ставлення до клієнтів дуже негарне. Такі співробітники відвертають бажання обслуговуватися в вашому банку. В інших банках касири привітні і роблять свою роботу без балачок
Сенс Банк
Ответ банка
27 марта 2025, 10:21
Дякуємо за зворотній зв'язок та приносимо вибачення за незручності, з якими вам довелося зіткнутись під час візиту до нашого відділення 🙏 Нам дуже прикро, що звичайне звернення до каси закінчилось так і не розпочавшись через дії співробітника відділення. Зі свого боку ми вже зв'язались з відділенням для уточнення та вирішення питання щодо поведінки касира, адже обслуговування у касі має відбуватись згідно реєстрації по черзі з талоном. Бувають ситуації, що час обслуговування певних клієнтів може відрізнятись, так як звертаються різні клієнти та з різними питаннями, але в жодному випадку каса не має бути місцем для особистих розмов.
Ще раз приносимо вибачення за незручності та сподіваємось, що наступний візит до нашого відділення буде швидким та продуктивним.

З повагою, Андрій

Комментарии - 2

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
7 марта 2025, 9:45
#
Вже стукаємось до вас у особисті для уточнення

*Андрій
+
0
natashaGra
natashaGra
10 марта 2025, 15:07
#
В этом отделении всегда так было, очередь из электронной очереди и очередь из знакомых сотрудников этого отделения
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47.15 47.8
USD 41.4 41.9
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47.15 47.8
USD 41.4 41.9
Все курсы банка