Легальне *** від банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- +2
-
- Недорого Отзывы
- 7 марта 2025, 8:19
- #
Ты просто срок исковой давности восстановил
Коли я оплачував 80% боргу, згідно з умовою акції, то після сплати мені надійшов email в якому ваш банк мене запевнив, що 20% банк мені простив та довідку прощення відішле поштою на українську фінансову адресу.
Крім того я зв’язувався з представниками банку через телефон. Не було жодної розмови про те, що я маю фізично бути присутній в відділенні банку.
Якщо у вас виникли проблеми з тим щоб відіслати потрібні документи поштою, то хто вам заважав зв’язатись зі мною через погодденні між нами канали зв’язку: мій фінансовий email, та мій фінансовий номер телефону? Від вас не було жодних повідомлень на протязі багатьох місяців, а потім ви тишком-нишком нараховуєте мені ті самі 20% які вже простили.
Після погашення та прощення я перевіряв на прикінці 2022 рахунок — в мене не було заборговангості - висвічувався нуль. Ви без жодних повідомлень нарахували мені в мінус ці 20000 гр, які до цього вже простили, і коли при остатній розмові я намагався вияснити через ваших співробітників коли саме це відбулося, то ніхто не відповів мені на це питання.
Не кажіть про себе, що ви йдете клієнтам на зустріч, ви навіть інформацію потрібну
не встані предоставити…
Email в якому чітко вказано, що борг прощений і що довідка прощення прийде поштою я відсилав вам в переписці. Ваша відповідь була така, що ваші співробітникі не встані зверифікувати те що було 2 чи 3 роки тому.
Помилитись може як клієнт так і банк. Але ваш банк свої помилкі ніколи не визнає, від слова зовсім.
Звертатимусь до Нац. Банку.
Крім того я зв’язувався з представниками банку через телефон. Не було жодної розмови про те, що я маю фізично бути присутній в відділенні банку.
Якщо у вас виникли проблеми з тим щоб відіслати потрібні документи поштою, то хто вам заважав зв’язатись зі мною через погодденні між нами канали зв’язку: мій фінансовий email, та мій фінансовий номер телефону? Від вас не було жодних повідомлень на протязі багатьох місяців, а потім ви тишком-нишком нараховуєте мені ті самі 20% які вже простили.
Після погашення та прощення я перевіряв на прикінці 2022 рахунок — в мене не було заборговангості - висвічувався нуль. Ви без жодних повідомлень нарахували мені в мінус ці 20000 гр, які до цього вже простили, і коли при остатній розмові я намагався вияснити через ваших співробітників коли саме це відбулося, то ніхто не відповів мені на це питання.
Не кажіть про себе, що ви йдете клієнтам на зустріч, ви навіть інформацію потрібну
не встані предоставити…
Email в якому чітко вказано, що борг прощений і що довідка прощення прийде поштою я відсилав вам в переписці. Ваша відповідь була така, що ваші співробітникі не встані зверифікувати те що було 2 чи 3 роки тому.
Помилитись може як клієнт так і банк. Але ваш банк свої помилкі ніколи не визнає, від слова зовсім.
Звертатимусь до Нац. Банку.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Якщо хтось теж зтикнувся з такою ситуацією пишіть на kudvas17@gmail.com.
Зможемо написати колективну скаргу на цей банк.
Наразі всі подібні програми у Sense Bank тимчасово призупинені до моменту приведення діяльності банку у відповідність до ст. 7 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Саме через це заборгованість існує на сьогодні. Зі свого боку ми завжди готові йти на зустріч клієнтам та зробити все можливе для того, щоб вирішити ситуацію. І ми обов'язково повернемось до вирішення вашого питання після приведення діяльності банку у відповідність.
Стосовно доступу до застосунку банку, то для відновлення потрібно пройти процедуру оновлення даних. Для цього ви можете звернутись до підтримки через відеочат у застосунку або до найближчого відділення банку із документами. Після повторної ідентифікації ви зможете і надалі користуватись Sense SuperApp.
З повагою, Андрій