Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться

Легальне *** від банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Vaskud 7 марта 2025, 8:15
У листопаді 2022 року «Сенс Банк» (Альфа-Банк) запропонував акцію — заплати 80% боргу, і решту 20% тобі пробачать. Я виконав свою частину угоди, після чого отримав e-mail з підтвердженням, що борг анульовано, а офіційну довідку про це надішлють поштою. Півтора року — тиша. А потім «Сенс Банк» тишком-нишком надсилає повідомлення у Viber з вимогою з’явитися у відділення, щоб щось підписати. Viber раніше ніколи не використовувався для жодних повідомлень, і я ніколи не давав жодної згоди на використання цього месенджера як офіційного каналу зв’язку. Жодних нормальних попереджень чи пояснень що до чого. Коли я не з’явився (бо навіть не розглядав Viber як засіб комунікації з банком), «Сенс Банк» просто повернув мені ці 20 тисяч боргу назад. Звісно жодної інфи про це повернення не було. Ні через СМС, ні на e-mail, і навіть на цей самий Viber нічого не прислали. Пояснити по телефону, коли саме на мене знову нарахували ці 20% боргу, що дорівнює 20000 гр не можуть — система не висвітлює. Про свої обіцянки 2022 року забули. «Сенс Банк» — це не банк, це лотерея: сьогодні обіцяють пробачити борг, завтра повернуть його назад, а клієнт хай викручується. Доречі додаток мені заблокували. Не рекомендую взагалі нікому. Банки мають використовувати для надсилання важливої інформації тількі канали зв’язку погоджені з клієнтом — це постанова НБУ. Планую відмовитись від усіх їхніх послуг та писати в НБУ скаргу.
Якщо хтось теж зтикнувся з такою ситуацією пишіть на kudvas17@gmail.com.
Зможемо написати колективну скаргу на цей банк.
Сенс Банк
Ответ банка
21 апреля 2025, 10:20
Згідно умовам прощення підписання довідки на відділенні банку є однією із обов'язкових умов. На жаль, ви не змогли повернутись до України та на відділенні підписати документи, щоб у банка були підстави запустити процес прощення.
Наразі всі подібні програми у Sense Bank тимчасово призупинені до моменту приведення діяльності банку у відповідність до ст. 7 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Саме через це заборгованість існує на сьогодні. Зі свого боку ми завжди готові йти на зустріч клієнтам та зробити все можливе для того, щоб вирішити ситуацію. І ми обов'язково повернемось до вирішення вашого питання після приведення діяльності банку у відповідність.
Стосовно доступу до застосунку банку, то для відновлення потрібно пройти процедуру оновлення даних. Для цього ви можете звернутись до підтримки через відеочат у застосунку або до найближчого відділення банку із документами. Після повторної ідентифікації ви зможете і надалі користуватись Sense SuperApp.

З повагою, Андрій

Комментарии - 1

+
+2
Неправдивый Отзыв
Неправдивый Отзыв
7 марта 2025, 8:19
#
Ты просто срок исковой давности восстановил
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47.15 47.8
USD 41.4 41.9
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47.15 47.8
USD 41.4 41.9
Все курсы банка