Розривання договору без попередження та можливості пояснити операції
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- Володимир Басалига
- 4 января 2025, 17:03
- #
Проблема не вирішена, і оцінку ставив 2 зірочки, а не 4? Як так?
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 5 января 2025, 9:16
- #
Треба розбиратися в даній ситуації і дивитися можливі варіант для розблокування рахунків. Відпишусь вам в особисті повідомлення для уточнення деталей
*Ваш вартовий підтримки, Денис
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
повідомив, що в мене не затребують документів, а просто фінмоніторинг заблокував рахунок, і на цьому все. В чаті повідомили, що залишок коштів (приблизно 1 300 чи 1 800 грн) зможуть відправити тільки на рахунок іншого банку, в касі не має можливості зняти, із призначенням платежу повернення коштів в підозрі шахрайства, фінансування терирозму (щось в тому дусі, не дослівно). Відповідно інший банк- відлетить також.
Готовий був надати документи, про ЗП, використання кредитного ліміту для купівлі військових облігацій, — оператор не захотів, бо сам не знає причини.
Розчарований таким відношенням банку до клієнтів. В інших банках спочатку запитують підтвердження доходів та пояснення операції, дають попередження у перший раз, а тут зразу розрив ділових відносин. Хоча перед тим декілька разів пропонували відкрити кредитну карту, кредит готівкою, перевести кошти із овдп в депозит, а тут ні з того, ні всього розрив.
Повністю розумію ваші емоції та обурення ситуацією, враховуючи нещодавній досвід 😢 Дійсно, банк може припинити ділові відносити з клієнтом керуючись пунктом 4.3 Договору про банківське обслуговування, ознайомитись з основними причинами можна у нашій статті за посиланням 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554.
У вашому випадку, після додаткового розгляду питання, банком було прийнято рішення про продовження співпраці та знятті обмежень, що були накладені раніше. З 16.01.2025 було поновлено обслуговування і ви можете надалі користуватись продуктами та послугами нашого банку.
Приношу вибачення за тимчасові незручності та сподіваюсь на ваше розуміння. Впевнений, що подальша співпраця з нами залишить після себе лише приємні враження 😊
З повагою, Андрій 💙