Фін моніторинг блокує виплату дивідендів, по яким сплачено усі податки і надано усі документи.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 20 декабря 2024, 19:24
- #
Поспішаю до вас у приватні повідомлення, аби уточнити всі деталі.
З повагою, Володимир 💎
З повагою, Володимир 💎
UPDATE по ситуації.
Сьогодні менеджер відписала, що рахунок знову заблоковано з наступних причин:
«Заблокували через те, що було знову надходження в значному обсязі і блокування до моменту вияснення походження коштів.»
Але в грудні не було надходжень зовсім. А в жовтні я за ці кошти (які були погоджені) купив облігації і в листопаді відповідно кошти повернулись. І можливо ці кошти що з облігацій рахуються як значне надходження, але відповіді немаю, оскільки як відповів менеджер: «Це я Вам відповіла так, я відповів ФМ».
Також ще менеджер зазначила, що: «Квитанції надані за 2019, 2020 рр., тому звітність за 2017,2018 р вважається не дійсною». Це мається на увазі квитанції по звітності підприємства з якого я отримував дивіденди. Але квитанції зберігаються в кабінеті податкової 3 роки, відповідно я не можу надати старих, хоча звітність можу надати.
Але саме головне, що згідно закону, я не маю надавати квитанції, все що потрібно це сплачені податки + протокол зборів + фін звітність підприємства в поточному році - це все надано.
Моя фірма платник податків в немалих розмірах, по якій надано банку усі документи.
Кошти було розблоковано, а заблокували знову в той день, коли я забронював 100 тис грн на зняття в касі. Тобто коли я хотів їх зняти.
Ніякого офіційної відповіді наразі не надано!
Жодної. Єдине що я отримую так це відповіді менеджера по приватному номеру.
Підтримка каже що нічого не може сказати і надсилає на менеджера.
PS В неділю в додатку банк прислав «Кредит готівкою вже чекає»))
Сьогодні менеджер відписала, що рахунок знову заблоковано з наступних причин:
«Заблокували через те, що було знову надходження в значному обсязі і блокування до моменту вияснення походження коштів.»
Але в грудні не було надходжень зовсім. А в жовтні я за ці кошти (які були погоджені) купив облігації і в листопаді відповідно кошти повернулись. І можливо ці кошти що з облігацій рахуються як значне надходження, але відповіді немаю, оскільки як відповів менеджер: «Це я Вам відповіла так, я відповів ФМ».
Також ще менеджер зазначила, що: «Квитанції надані за 2019, 2020 рр., тому звітність за 2017,2018 р вважається не дійсною». Це мається на увазі квитанції по звітності підприємства з якого я отримував дивіденди. Але квитанції зберігаються в кабінеті податкової 3 роки, відповідно я не можу надати старих, хоча звітність можу надати.
Але саме головне, що згідно закону, я не маю надавати квитанції, все що потрібно це сплачені податки + протокол зборів + фін звітність підприємства в поточному році - це все надано.
Моя фірма платник податків в немалих розмірах, по якій надано банку усі документи.
Кошти було розблоковано, а заблокували знову в той день, коли я забронював 100 тис грн на зняття в касі. Тобто коли я хотів їх зняти.
Ніякого офіційної відповіді наразі не надано!
Жодної. Єдине що я отримую так це відповіді менеджера по приватному номеру.
Підтримка каже що нічого не може сказати і надсилає на менеджера.
PS В неділю в додатку банк прислав «Кредит готівкою вже чекає»))
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.3 |
USD | 41.75 | 42.3 |
Все курсы банка |
В додатку немає жодного статусу розгляду, жодної комунікації з фін моніторингом немає.
Все спілкування ЛИШЕ через вайбер напряму з менеджером, або через емайл (який можна підробити і який не є доказом будь-якого офіційного спілкування).
Кошти заблоковано, але з яких причин, ніде нічого не вказано!
Як наслідок в жовтні «дозволили» користуватись моїми коштами, але 18 грудня знову блокування, без відображення в додатку — просто ніде неможна здійснити оплату.
Блокування стало в той день, коли хотів вивести з рахунку 100тис грн, повторюсь на які раніше були надані усі документи, і це частина тих коштів які є на рахунку.
І знову потрібно надати усі ті самі документи!!!
І знову лише через менеджера або керівника відділення.
І знову ніякої прямої комунікації з фін моніторингом, чи безпекою банку.
І знову немає ніякого розуміння на якому етапі розгляд, чи взагалі ці документи доходять до фін моніторингу.
В чаті банку також ніякої відповіді і статусу розгляду не говорять.