Сімейний аккаунт — сирий продукт
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Не знаю, де і що ви виправили, але в мене в додатку немає все ще можливості (опції) замовити пластик. І підтримка також не відписувала нічого в чаті.
Сподіваюсь, мою заявку не закрили втиху, як це буває.
Я можу зрозуміти, коли щось іде не так, і зазвичай відношусь з розумінням, але мене протягом усього процесу реєстрації обманювали, давали не вірну інформацію, і останньою краплею було те, що навіть вручну замовити карту (через підтримку) відмовили. Не працює функціонал в додатку — ок, але має бути можливість це виправити в конкретному випадку вручну. Але мені, преміальному клієнту, було відмовлено навіть в цьому. Ось це дуже прикро і показує ваше відношення до клієнтів.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Я з самого початку в саппорті уточнив, що можна буде замовити пластик і користувач, на якого я відкрию картку, зможе без проблем користуватись з мого аккаунту.
В процессі оформлення картки я стикнувся просто з купою помилок, недоробок, тупикових ситуацій, неодноразово звертався за допомогою в підтримку.
Моє сподівання, що я просто в себе в додатку випущу нову картку на поштову адресу моєї мами — марна справа.
Не можна випустити сімейну картки на інший рахунок ніж гривня. Ну ок. Не можна, якщо немає ІНН. Потрібно встановлювати додаток Сенс належному користувачу. Потрібна авторизація через Дію. Важко це все розказати літній людині а від неї потрібно зробити купу кроків. В результаті, цифрову картку я зміг відкрити, але це не окремий рахунок, а все вкупі. Я бачу свій баланс і всі витрати, належний користувач бачить мій баланс, але не бачить витрати. Повний хаос, що у мене в додатку, що у користувача. Звести баланс тепер дуже важко. У моно банку це набагато зручніше зроблено.
Далі. Основна засада. Пластик випустити — не можуть!!!
Я 4 дні вбив на це. Спочатку мені казали, що ця опція зʼявиться в додатку у належного користувача. Я мабуть раз 5 звертався, скрінив, що немає опції. Там в додатку навіть немає змоги звернутись в підтримку! Потім мені почали казати, що саме я маю замовити пластик, але в мене в додатку також нічого такого не має по сімейній картці.
В решті-решт, на 5-ий день, мені підтвердили, що має місце бути помилка, але ні терміну виправлення, ні хоч приблизного прогнозу не дають. Вручну замовити через підтримку картку також не можна, це взагалі нонсенс.
Не витрачайте свої нерви. Мало того, що в процесі купа помилок, мало того, що в результаті воно працює нелогічно, так в кінці ще й картку не отримати.
Завдяки зворотньому зв'язку від наших клієнтів, і вашому у тому числі, ми маємо можливість виправляти помилки та ставати краще. На сьогодні проблему із замовленням пластику до віртуальної картки було вирішено, тому, будь ласка, повторіть спробу оформлення картки у застосунку.
Сподіваємось, що у вас все вийде і ви зможете на повну відчути переваги сімейної картки 🤗
У разі виникнення додаткових запитань, будемо раді вам допомогти. Гарного вам дня та бережіть себе
З повагою, Андрій