Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отримання коштів після закриття депозиту

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sucks 14 октября 2024, 14:22
У серпні закінчилися декілька депозитів. Розуміючи дати закінчення, попередньо замовив видачу готівки через касу. Отримав готівку, інколи з проблемами, інколи без проблем, про що писав відгук.

Тепер же у жовтні закінчився ще один депозит, останній у цьому банку. Але замовити готівку на дату завершення вже не зміг, так як незрозуміло звідки виникла нова умова від банку: спочатку кошти мають поступити на рахунок, і тільки після цього можлива функція замовлення грошей, але не раніше, ніж через 5 днів. Як слідує з пояснення самого банку у одному з недавніх відгуків, «…Саме бронювання коштів для видачі в касі є додатковою послугою від банку, й терміни, які ми закладаємо для підготовки коштів — 5 днів, тобто від дати закриття депозиту відраховуємо 5 днів».

Питання:
1. Чому додаткова послуга від банку стає доступна тільки після повернення грошей на рахунок? Виглядає це так, ніби банк усіма силами намагається притримати клієнтські гроші та ще покористуватися ними.
2. З яких пір з’явилося таке обмеження стосовно видачі коштів, враховуючи, що наприкінці серпня даного обмеження не було? Я міг забронювати видачу готівки ще до зарахування коштів на рахунок.
3. На підставі чого таке обмеження застосовується банком у односторонньому порядку, так як договір розміщення коштів на депозиті, що закінчився у жовтні, на момент свого укладання не мав таких обмежень (цей висновок я роблю з того, що у серпні я бронював кошти заздалегідь, а названий депозит я розмістив раніше серпня)?

Якщо банку вкрай необхідна можливість якнайдовшого користування коштами клієнтів за будь-яку ціну, то зі свого боку пропоную впровадження, знову таки, в односторонньому порядку наступних умов:
1. Можливість бронювання видачі готівки через касу доступна тільки після зарахування коштів на рахунок, але не одразу, а через рік, а для підготовки коштів банком (адже це додаткова послуга, і на неї також потрібен час) потрібно не 5 днів, а також ще один рік.
2. Зняття готівки через банкомат без комісії доступне не двічі на місяць, як зараз (за умовами конкретно мого тарифного пакету послуг), а тільки один раз у житті з даної карти, і не більше 1000 грн за транзакцію. Для зняття через банкомат повторно без комісії потрібно оформити нову карту. Вартість оформлення — 100 000 грн, тривалість оформлення — 1 рік.
3. На період очікування запропонувати клієнту розмістити гроші на швидкий депозит, але зі ставкою мінус 100 % річних.

Якщо відкинути мої абсурдні та уїдливі пропозиції, то після такого співробітництва з банком я закрив усі рахунки та перестав бути його клієнтом, а це була співпраця з 2011 року, в тому числі і депозитні вклади, і зарплатний проект. Тепер буду контролювати, чи не з’явиться якась намальована заборгованість перед банком, навіть цікаво.

Усіх благ вкладникам, та адекватних банківських умов!
Сенс Банк
Ответ банка
18 октября 2024, 11:40
Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження про наш банк. Стосовно отримання коштів, то видача можлива з карткового чи поточного рахунку, саме тому термін у 5 днів рахується від дати повернення вкладу на ваш рахунок. Але ми завжди готові йти на зустріч клієнту, саме тому заявка на видачу готівки може бути прийнята до завершення дії депозиту, щоб ви не звертались повторно.
Щодо користування коштами, то ми в жодному випадку не обмежуємо клієнта в цьому, адже кошти знаходяться у вас на рахунку і саме ви ними користуєтесь. Можете зробити переказ, розрахуватись в магазині, оформити депозит чи перевести на дохідний сейф. Ми ні в чому вас не обмежуємо. Але враховуючи велику суму нам потрібен час щоб її підготувати. Саме тому такі терміни.
Терміни бронювання готівки вказані в пункті 4.2.7 Договору про банківське
обслуговування фізичних осіб, з яким ви можете ознайомитись за посиланням на нашому сайті https://sensebank.ua/tarifi-ta-umovi

*Андрій

Комментарии - 2

+
0
sucks
sucks
14 октября 2024, 14:27
#
Як озвучує банк, «…бронювання готівки для видачі в касі можливе на 5 день, після дати звернення, що прописано в пункті 4.2.7. ДКБО банку».

По факту ж — не після дати ЗВЕРНЕННЯ, а після дати зарахування грошей на рахунок. Я намагався звернутися заздалегідь, але був посланий як мобільним додатком, у якому немає гілки розвитку подій, якщо обираєш «гроші ще не на рахунку», так і живим співробітником чату підтримки, який забронював готівку тільки на 5-й день після дати повернення грошей на рахунок.
+
+2
Pumbovik
Pumbovik
14 октября 2024, 15:41
#
Банк просто морозится отдавать деньги вовремя, валюты у них в кассе полно.Сказки про трудности с доставкой или наличием валюты, а тем более гривны полное вранье банка. Тем более махинации типа обслуживание счета 50 грн/мес или кредитной карты 100 грн/мес, из-за этой гнусной политики руководства альфа-банка, перекочевавшей в сенс, я закрыл там счета и депозитов и счетов больше не держу.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.4
USD 41.05 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.4
USD 41.05 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Отримання коштів після закриття депозиту