Сенс Банк — неперевершений зразок некомпетентності та безвідповідальності!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 11
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 10 октября 2024, 13:02
- #
Прикро, що виникло непорозуміння, але залюбки розберемось у ситуації!
Біжу до вас у приватні повідомлення, аби уточнити деталі ситуації та ваші дані 😊
Біжу до вас у приватні повідомлення, аби уточнити деталі ситуації та ваші дані 😊
- +
- 0
- natashaGra
- 11 октября 2024, 10:39
- #
Главное смайлики поставить — это такой фирменный стиль. Честно не удивлена такой ситуации
Друзі! Рівень абсурду зростає!
Пройшов тиждень. Розмови по телефону до уваги не приймаю, тільки тексти.
«Єдінажди соврамшему — вєри нєт» — руцька примовка.
Отримав письмово дві відповіді протилежного змісту:
Відповідь № 1. 09.10.2024 р.
«Це Аня, ми з вами спілкувалися в відеочаті.
Для того, щоб ваша довірена особа могла поповнювати ваш картковий рахунок потрібно, щоб була оформлена нотаріальна довіреність. Банківська довіреність не розповсюджується на карткові рахунки.» — кінець цитати.
Відповідь № 2. 12.10.2024 р.
«Колеги повідомляють, що наразі проблем з поповненням картки не має бути,
а на той момент виникла проблема з терміналом.» — кінець цитати.
Тоб-то, перевірка у серпні 2024р. виявила технічну проблему, яка була усунута. За що банк вибичився.
В цій ситуації задіяна велика кількість працівників банку:
а) керуючий відділенням — 2 шт.
б) менеджер по роботі з клієнтами — 2 шт.
с) спеціаліст служби підтримки — 3 шт.
д) касир відділення — 2 шт.
є) агент підтримки Sense Bank 💙 (на цьому ресурсі) — 1 шт.
Частина працівників банку банку підтримує Відповідь № 1, інша частина — Відповідь № 2.
Пройшов тиждень. Розмови по телефону до уваги не приймаю, тільки тексти.
«Єдінажди соврамшему — вєри нєт» — руцька примовка.
Отримав письмово дві відповіді протилежного змісту:
Відповідь № 1. 09.10.2024 р.
«Це Аня, ми з вами спілкувалися в відеочаті.
Для того, щоб ваша довірена особа могла поповнювати ваш картковий рахунок потрібно, щоб була оформлена нотаріальна довіреність. Банківська довіреність не розповсюджується на карткові рахунки.» — кінець цитати.
Відповідь № 2. 12.10.2024 р.
«Колеги повідомляють, що наразі проблем з поповненням картки не має бути,
а на той момент виникла проблема з терміналом.» — кінець цитати.
Тоб-то, перевірка у серпні 2024р. виявила технічну проблему, яка була усунута. За що банк вибичився.
В цій ситуації задіяна велика кількість працівників банку:
а) керуючий відділенням — 2 шт.
б) менеджер по роботі з клієнтами — 2 шт.
с) спеціаліст служби підтримки — 3 шт.
д) касир відділення — 2 шт.
є) агент підтримки Sense Bank 💙 (на цьому ресурсі) — 1 шт.
Частина працівників банку банку підтримує Відповідь № 1, інша частина — Відповідь № 2.
Друзі! Важливий момент!
Щоб визначити хто бреше, або перекручує факти — є дієвий спосіб:
а) Не довіряйте розмовам по телефону!
б) Переводьте спілкування в текстову форму!
На протязі 3-х місяців, з початку відкриття рахунку та отримання 5-ти фізичних карт,
мова велася (була мета) про «додаткову карту на 3-тю особу,
і пакет документів НЕ вимагав нотаріальної довіреності.
Натомість, у відділенні «ул. Кирилловская, 127» м. Києва касирка необгрунтовано вимагала
від клієнта надати нотаріальну довіреность, та відмовляла в обслуговуванні через її відсутність.
Це відбулося 01.08.24р. та 08.10.24 р.
На час 14.10.2024 в 18:06 надійшло остаточне письмове роз"яснення
від агента підтримки Sense Bank 💙 (на цьому ресурсі):
«оскільки пан, А власник додаткової картки, то її поповнити він може власноруч, із використанням пластику, поповнення відбувається шляхом прокаткою через POS-термінал,
тобто при поповненні потрібно вказати пін-код картки.» Кінець цитати.
Тоб-то, Відповідь № 1. від 09.10.2024 р. спеціаліста підтримки коллцентру Сенс Банку є брехливою.
Цю брехню озвучували касир та керуюча відділення «ул. Кирилловская, 127» м. Києва.
Як написав агент підтримки Sense Bank 💙 (на цьому ресурсі):
«Підіб'ємо підсумки, пану, А потрібно мати при собі пластикову картку та знати пін-код до цієї картки, і він зможе без проблем поповнити цю картку.» Кінець цитати.
Вивчайте досвід, робіть висновки,
не вірте на слово працівникам банків, яку б посаду вони не займали.
(Згадайте Мюллера).
Щоб визначити хто бреше, або перекручує факти — є дієвий спосіб:
а) Не довіряйте розмовам по телефону!
б) Переводьте спілкування в текстову форму!
На протязі 3-х місяців, з початку відкриття рахунку та отримання 5-ти фізичних карт,
мова велася (була мета) про «додаткову карту на 3-тю особу,
і пакет документів НЕ вимагав нотаріальної довіреності.
Натомість, у відділенні «ул. Кирилловская, 127» м. Києва касирка необгрунтовано вимагала
від клієнта надати нотаріальну довіреность, та відмовляла в обслуговуванні через її відсутність.
Це відбулося 01.08.24р. та 08.10.24 р.
На час 14.10.2024 в 18:06 надійшло остаточне письмове роз"яснення
від агента підтримки Sense Bank 💙 (на цьому ресурсі):
«оскільки пан, А власник додаткової картки, то її поповнити він може власноруч, із використанням пластику, поповнення відбувається шляхом прокаткою через POS-термінал,
тобто при поповненні потрібно вказати пін-код картки.» Кінець цитати.
Тоб-то, Відповідь № 1. від 09.10.2024 р. спеціаліста підтримки коллцентру Сенс Банку є брехливою.
Цю брехню озвучували касир та керуюча відділення «ул. Кирилловская, 127» м. Києва.
Як написав агент підтримки Sense Bank 💙 (на цьому ресурсі):
«Підіб'ємо підсумки, пану, А потрібно мати при собі пластикову картку та знати пін-код до цієї картки, і він зможе без проблем поповнити цю картку.» Кінець цитати.
Вивчайте досвід, робіть висновки,
не вірте на слово працівникам банків, яку б посаду вони не займали.
(Згадайте Мюллера).
Подяка шановному Володимиру!
Щира подяка Володимиру! Агенту підтримки Sense Bank на цьому ресурсі!
Є порядні, фахові люди і серед банківських працівників.
Щира подяка Володимиру! Агенту підтримки Sense Bank на цьому ресурсі!
Є порядні, фахові люди і серед банківських працівників.
Неужели там настолько крупная сума что через терминал не вариант был пополнить.
Завершився 3-й місяць тестування Сенс Банку.
Послуга, що декларується (пропонується) банком станом на 15.10.2024 р. НЕ надається.
Три місяці банківських переіврок та розслідуваннь — це суцільна брехня, хамство, кругова порука.
Лише 16.10.2024 р. агент підтримки Sense Bank на цьому ресурсі визнав, що «нотаріальна довіреність не потрібна», а послуга ніколи не надавалася з технічних причин.
Цитата: «повідомлю, що проблема існує, та ми зараз залучили додатково спеціалістів, аби розібратись в цьому, одразу скажу, що, на перший погляд „проста операція“ виявилась доволі складною». — кінець цитати.
Тоб-то, клієнта, що хотів скористатися цією послугою, «відшивали» ганебними способами, відбивали бажання знову приходити у відділення.
Я з партнером зробили загалом 6 (шість) безрезультатних відвідин відділень Сенс Банку.
Звертався безліч разів у підтримку — у відповідь лише суцільна брехня.
Це не кінець. Далі буде.
Послуга, що декларується (пропонується) банком станом на 15.10.2024 р. НЕ надається.
Три місяці банківських переіврок та розслідуваннь — це суцільна брехня, хамство, кругова порука.
Лише 16.10.2024 р. агент підтримки Sense Bank на цьому ресурсі визнав, що «нотаріальна довіреність не потрібна», а послуга ніколи не надавалася з технічних причин.
Цитата: «повідомлю, що проблема існує, та ми зараз залучили додатково спеціалістів, аби розібратись в цьому, одразу скажу, що, на перший погляд „проста операція“ виявилась доволі складною». — кінець цитати.
Тоб-то, клієнта, що хотів скористатися цією послугою, «відшивали» ганебними способами, відбивали бажання знову приходити у відділення.
Я з партнером зробили загалом 6 (шість) безрезультатних відвідин відділень Сенс Банку.
Звертався безліч разів у підтримку — у відповідь лише суцільна брехня.
Це не кінець. Далі буде.
Підсумки:
«Договір про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб в АТ „СЕНС БАНК“» був укладений 13.07.2024 року. Минуло 105 днів, але до цього часу надати послугу банк НЕ спроможний.
Останнє повідомлення від агента підтримки:
«21 октября 2024 в 16:51 AlfaBank
Кому: MykolaA
Миколо, добрий день!
Поки що питання в роботі, але не хвилюйтесь, тримаю його на особистому контролі,
і як тільки проблема буде розв’язана, я відпишусь вам,…» кінець цитати.
Таким чином, Банк не здатний надати послугу «поповнення власної картки через касу банку», хоча, наприклад, у Приват Банку таку послугу надає робот.
Моя власна думка, яку неможливо змінити.
Установа, що декларує послугу, прописує її у договорі, але не здатна її надати, —
не може називатися банком або фінансовою.
Реальна, справжня назва Альфа-банку (Сенс Банку) — контора «Рога и копыта»,
(полное название — «Черноморское отделение Арбатовской конторы по заготовке рогов и копыт») — фирма-однодневка, основанная Остапом Бендером в романе «Золотой телёнок». (руц. цитата з вікі).
«Договір про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб в АТ „СЕНС БАНК“» був укладений 13.07.2024 року. Минуло 105 днів, але до цього часу надати послугу банк НЕ спроможний.
Останнє повідомлення від агента підтримки:
«21 октября 2024 в 16:51 AlfaBank
Кому: MykolaA
Миколо, добрий день!
Поки що питання в роботі, але не хвилюйтесь, тримаю його на особистому контролі,
і як тільки проблема буде розв’язана, я відпишусь вам,…» кінець цитати.
Таким чином, Банк не здатний надати послугу «поповнення власної картки через касу банку», хоча, наприклад, у Приват Банку таку послугу надає робот.
Моя власна думка, яку неможливо змінити.
Установа, що декларує послугу, прописує її у договорі, але не здатна її надати, —
не може називатися банком або фінансовою.
Реальна, справжня назва Альфа-банку (Сенс Банку) — контора «Рога и копыта»,
(полное название — «Черноморское отделение Арбатовской конторы по заготовке рогов и копыт») — фирма-однодневка, основанная Остапом Бендером в романе «Золотой телёнок». (руц. цитата з вікі).
P.S.
Звичайно, я можу змінити свою думку про цю установу.
Якщо отримаю офіційне повідомлення про кадрові зміни.
А саме, якщо відбудеться звільнення з посад:
- керуючої та зав. каси (Мазорук О.І) у відділенні «ул. Кирилловская, 127» м. Києва,
які брутально брехали клієнтові в обличчя у відділені;
— консультантів з підтримки (2 шт.), які проводили перевірку не піднімаючись з дивана
та брутально брехали клієнтові в обличчя по відеозв"язку.
Звичайно, я можу змінити свою думку про цю установу.
Якщо отримаю офіційне повідомлення про кадрові зміни.
А саме, якщо відбудеться звільнення з посад:
- керуючої та зав. каси (Мазорук О.І) у відділенні «ул. Кирилловская, 127» м. Києва,
які брутально брехали клієнтові в обличчя у відділені;
— консультантів з підтримки (2 шт.), які проводили перевірку не піднімаючись з дивана
та брутально брехали клієнтові в обличчя по відеозв"язку.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Все курсы банка |
Послуги що гарантуються в одному відділенні не надаються в іншому віддіенні банку.
1. У липні 2024 відкрив рахунки, підписав всі документи та отримав платіжні картки — це відбулося у відділенні № 1 м.Тернеопіль.
Всі служби підтвердили, що картки активні і готові до використання.
2. 01 серпня у відділенні «ул. Кирилловская, 127» м. Києва касирка відмовилась надати послугу «поповнення картки у касі банку».
Коректну причину відмови ніхто назвати не спромігся.
3. За моїм зверненням до «підтримки» на протязі 5 днів проводилося розслідування.
Телефоном мені повідомили, що технічна проблема усунута. Принесли вибачення, та запевнили що послуги надаються в повному обсязі.
АЛЕ, як виявилося пізніше, це лише пусті слова.
4. 08.10.2024 у відділенні «ул. Кирилловская, 127» м. Києва касирка відмовилась надати послугу «поповнення картки у касі банку».
Коректну причину відмови ніхто назвати не спромігся.
Я знову звернувся до «підтримкм». Знову триває розслідування. Знову пусті балачки. Хоча при зверннені попереджають, що розмова записується (але не читається).
Прості питанн. Хочу отримати письмову відповідь.
а) Хто в Сенс Банку відповідає за виконання підписаних та скріплених печаткою «Угоди про обслуговування Платіжних карток»
від 14.07.2024 року.
б) Хто несе відповідальність за результати фіктивної перевірки.
Питання риторичні.
Марную свій час лише заради розголосу. Можливо, комусь допоможе ця інформація при обранні банку.
Зауважу, що у касі нашого банку доступно поповнити додаткову картку, яка оформлена на 3 особу, але за умови, що ця картка є в наявності у власника й він знає PIN код до неї, операція поповнення проводиться без комісії. Поповнення ж карткового рахунку оформленого на 3 особу можливе лише за наявності нотаріальної довіреності.
Щодо конкретно вашої ситуації, то варто зупинитись й пояснити все детальніше.
При перших зверненнях власника додаткової картки у відділення «Кирилівське» він не знав PIN код до неї, а отже виконати поповнення картки для касира було неможливо, оскільки поповнення проводиться шляхом прокатки пластику через POS-термінал, тому від касира надійшла відмова, а також уточнення чи має клієнт нотаріальну довіреність на управління рахунком, до якого оформлена ця додаткова картка, аби провести поповнення одразу рахунку, а не самої картки — на жаль, довіреності також не було, й в результаті в касі відмовили у поповненні.
І також варто чесно зазначити, що дійсно ніхто зі співробітників не повідомив про необхідність знати PIN код для поповнення — цей момент ми проговорили зі співробітниками відділення, аби не виникало таких проблем у майбутньому.
Надалі внаслідок особистого спілкування у приватних повідомленнях вдалось порозумітись та знайти причину відмови у поповненні, але вже знаючи PIN код картки, власник додаткової картки знову не зміг поповнити саме цю картку через технічну проблему у процедурі.
На цьому етапі знадобилось втручання відповідальних осіб, і після їх залучення і виправлення проблеми — усі перешкоди для поповнення усунули. Можу констатувати, що станом на 04.11.24 проблема виправлена і власнику додаткової картки можна звертатись у касу для поповнення.
Якщо підсумувати, то ситуація є не стільки зразком некомпетентності, скільки зразком непорозуміння клієнта і співробітника, внаслідок чого спілкування між ними йде про абсолютно різні речі 😔
Зі свого боку намагався максимально детально розібратись у цій ситуації й надати допомогу як вам з власником додаткової картки, так і колегам з відділення та інших підрозділів, аби разом ми змогли виправити проблему, що виникла та надати послугу в повному обсязі 😊
Щиро перепрошую у вас, а також у власника додаткової картки за завдані незручності, а також згаяний час 🙌🏻
Зараз жодних перешкод у поповненні картки не буде, тому чекаємо на вас у відділенні, й залюбки допоможемо виконати поповнення картки, без відмов чи обмежень💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎