Некомпетентність ряду співробітників
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 3 сентября 2024, 16:07
- #
Доволі важка ситуація, і змістовний відгук, але щоб розібратись детальніше вже біжу до вас у приватні повідомлення 💙
З повагою, Володимир 💎
З повагою, Володимир 💎
Не думав, що отримання власних коштів з депозиту — це так важко. Виявляється, залежить від банку.
Розмови зі співробітниками банків треба записувати на диктофон, бо потім ви не зможете довести що вони вам таке казали, а ви просто не зрозуміли їх слова(((
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.65 | 44.25 |
USD | 41.8 | 42.28 |
Все курсы банка |
Протягом робочого тижня кошти у відділенні на пр. Металургів були отримані без проблем, за що вдячний співробітникам. Приїхавши у центральне відділення міста по вул. Бикова у суботу, озвучив операціоністу, що закінчився депозит, що протягом тижня отримував кошти, що сьогодні хочу отримати кошти, що залишилися, і що на сьогодні бронював суму через додаток. У відповідь операціоніст повідомив мені, що необхідну суму я отримати не зможу через те, що банк не здійснює такі операції по суботах. Яким чином я зміг забронювати дану суму через додаток та яким чином саме програмне забезпечення дозволило бронювання такої суми — для мене загадка. При цьому жодної спроби хоча б відкрити на ПК мої дані та перевірити бодай денний ліміт по карті з боку операціоніста відділення зроблено не було.
Після запевнення з боку операціоніста, що сьогодні я зможу без комісії (важливо!) отримати через касовий термінал тільки 50 тис. грн, я перейшов до каси. Зачекавши хвилин 10 для відновлення працездатності програмного забезпечення внаслідок нещодавнього відновлення електропостачання (придбати джерело безперебійного живлення для центрального відділення міста? Ні, не чули), я таки зміг зняти вказану суму. Решту коштів операціоніст запропонував мені зняти через банкомат без комісії (важливо!). Перепитавши, чи впевнений операціоніст щодо відсутності комісії за зняття коштів через банкомат, я отримав стверджувальну відповідь, так як це зняття депозитних коштів.
Власне, за допомогою банкомату, що знаходиться поруч з відділенням, зняти власні кошти я не зміг, так як на той момент часу його програмне забезпечення ще не відновило роботу. Після спроби зняти кошти через банкомат іншого банку, я отримав повідомлення щодо перевищення денного ліміту на зняття, який становить 50 тис. грн, які я на той момент часу вже отримав через касовий термінал. Звернувшись у чат підтримки в додатку банку та зайшовши здалеку, я спитав, як так вийшло, що мною було заброньовано більше 50 тис. грн, а отримати я зміг тільки 50 тис. грн. Оператор підтримки запропонував мені піти тим же шляхом та залишок отримати через банкомат. Відповівши, що взагалі є таке поняття як денний ліміт, який я вже вибрав, я дещо збив оператора з пантелику. Після уточнення ним інформації, що дійсно, таке поняття є, мені запропонували перевести гроші на карту іншого банку та зняти їх з комісією (Карл!). Отримавши від мене відповідь, що це дещо тупо, я отримав пропозицію випустити віртуальну карту, перевести гроші на неї, прив’язати її до віртуального гаманця, знайти банкомат іншого банку з авторизацією через NFC, авторизуватися та зняти омріяні гроші (ще раз Карл!).
Втомившись від цього параду дезінформації та клоунади з боку співробітників банку та зрозумівши, що людським чином я сьогодні заброньовані кошти не отримаю, я зайнявся іншими справами. Наступного дня (у неділю), зайшовши у додаток банку, я з радістю побачив, що за зняття 50 тис. грн через касу з мене було утримано комісію у 1500 грн, про що НЕ БУЛО ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД БАНКУ. Тобто, усі транзакції, як-то розрахунок у торгових точках, зняття коштів, зарахування відсотків по депозиту тощо нормально супроводжуються повідомленням від додатку, а от саме про вирахування з мене комісії була тиша. Зателефонувавши на гарячу лінію, я залишив заявку на повернення мені комісії, НЕЗАКОННО УТРИМАНОЇ З МЕНЕ ВИКЛЮЧНО ЧЕРЕЗ НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ ОДНОЧАСНО ДЕКІЛЬКОХ співробітників банку. На сьогодні заява розглядається, утримана комісія не повернена.
Як підсумок, після зняття усіх коштів та закриття усіх рахунків мною будуть розірвані будь-які відносини з даним банком.
Вдячні, що ви надали нам дані для аналізу та повідомили всі необхідні деталі 🙌🏻
Дійсно, зняття депозитних коштів з карткового рахунку в нашому банку можливе без додаткових комісій, що спонукає наших клієнтів довіряти банку й активно користуватись нашими фінансовими послугами.
Повертаючись до ситуації, то агент чат-підтримки при бронюванні припустився невеликої, але важливої помилки, забронювавши кошти на вихідний день (суботу).
Загалом, це можливо, але лише на певні відділення (вони розміщені в Епіцентрах), й зняття виконується у вихідні дні шляхом прокатки картки через POS-термінал, а отже зняття відбувається за денними лімітами, наразі це 50 000 грн на добу.
Варто також зазначити, що для виконання таких операцій у відділенні має бути спеціаліст, який може провести зняття коштів без комісій, на той момент він був відсутній, результат чого ви побачили вже наступного дня у вигляді списаної комісії 😔
Оскільки заброньована агентом сума, перевищувала денний ліміт, то у відділенні не могли видати суму більшу за 50 000 грн 🤔
Зняття депозитних коштів у відділенні, враховуючи обмеження від НБУ на зняття 100 000 грн з одного рахунку на добу, інколи справді наче невеличкий квест, але ми максимально оптимізуємо цей процес, аби наші клієнти могли забронювати кошти й отримати їх у відділенні — швидко, якісно, професійно, щоб жодна нервова клітинка не була втрачена внаслідок взаємодії із банком 😊
Цілком розуміємо, що ваш досвід взаємодії із банком виявився не найкращим, але ми зробили все, аби покращити ваші враження, а тому списана комісія була сторнована, кошти повернулись на баланс вашої картки 💙
Впевнені, що наша співпраця буде лише зміцнюватись, а враження від користування нашими послугами будуть виключно позитивними 🙌🏻
Ваш друг та помічник, Володимир 💎