Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Я не знаю як це навіть озаглавити.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Ihor55 2 августа 2024, 12:12
Виключно як є. Раніше я був клієнтом Альфа Банку (минула назва), потім війна та 0 дохід, карту закрив, відразу напишу що картою користувався мало і коштів біль ніж 400 гривень там не було. Але для реєстрації/входу в Резерв+ потрібен, нажаль, тільки банк, 31.07.2024 я встановлюю додаток Sens та проходжу реєстрацію через Дія, реєструюсь та відкриваю карту АТБ, але оскільки в минулому в мене номер телефону був інший (+380950006808) то банк для входу в додаток відправляв смс саме на цей номер, я дзвоню в підтримку, проходжу верифікацію, номер змінюють на наявний але в додаток я зможу зайти тільки після 17 години, добре, заходжу та закриваю карту АТБ, відкриваю карту хамелеон, налаштовую додаток, зауважу! карту не поповнював, тобто баланс 0. Ранок 01.08.2024, думаю нарешті зайду в Резерв+, відкриваю Резерв+ та вибираю Sens банк, пише технічний збій, відкриваю додаток Sens пише в доступі відмовлено, дзвоню в підтримку, кажуть карту заблокувала служба безпеки за підозрілу транзакцію, зверніть увагу що карта тільки відкрита (відкривалась виключно для Резерв+, Дія та таке інше, баланс 0, переказів мені ніяких не було (нема від кого), карту закрили, в підтримки номер телефону заблокували (нема змоги додзвонитися, виклик переривається. Констатую, банк отримав всі мої персональні данні (оновлені) та відмовив в обслуговуванні. Питання, нащо вам мої данні, що ви будете з ними робити? Дії банку вважаю підозрілими та саме тому я залишив на Мінфін цей відгук. Підтримка Sens банку, очікую ваше пояснення.
Сенс Банк
Ответ банка
2 августа 2024, 14:37
Пане Ігорю, перша за все дякуємо за ваш відгук. Ми повністю розуміємо вас та ваші емоції щодо цієї ситуації. Справа в тому, що блокування відбулось з боку нашої служби безпеки. Банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування. Переглянути підстави для блокування ви можете за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554 в нашій Базі Знань для клієнтів.
Щодо даних, які ви вказували при оформленні картки, то вони залишаються в межах нашого банку та нікуди не передаються, адже під час оформлення клієнт надає згоду на їх обробку та зберігання. Вони захищені Законом України «Про захист персональних даних», а оскільки ми державний банк, то виконуємо всі норми згідно чинного законодавства.

З повагою, Андрій

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.2 45.75
USD 41.15 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.2 45.75
USD 41.15 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Я не знаю як це навіть озаглавити.