Безпідставне нарахування комісії за Переказ!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 1 июня 2024, 17:40
- #
Доброго дня! Дякую, що уточнили ваші дані, я за ними перегляну списання і вже перевірю, чому виникла така ситуація. Обіцяю розібратися у цьому та неодмінно вам допомогти!
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Що ще дивніше, що цю комісію нарахували після закриття картки. Відмова в закритті рахунку через заборгованість.
При зверненні до чату, запевнили що все за правилами. Жодного рішення, крім сплати заборгованості! Але за що? Так як в підтримці жодної користі, сподіваюсь на моє звернення відреагують тут.
Комісія була списана за тарифами картки, але так як поповнення у вас було через сторонній ресурс, а сума зарахувалася вже після переказу, тому і відобразилися така неприємна від'ємна сума у вас на балансі.
Тут залишаю трошки інформації на додаток п. ДБО 6.1.5. В разі перерахування Клієнтом грошових коштів на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок через інші банки чи небанківські фінансові установи, в т.ч. внесення через них готівкових коштів з метою переказу на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок, фінансові ризики, пов`язані з можливою затримкою в надходженні таких коштів на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок, приймає на себе Клієнт. Підписанням даного Договору Клієнт усвідомлює та погоджується з тим, що Банк не має можливості контролювати або регулювати швидкість надходження грошових коштів з інших банків (небанківських фінансових установ) або впливати на розміри комісій, що стягуються відповідними установами за перерахування грошових коштів.
Радий, що вдалося вам компенсувати це списання і отже залишається вам лише очікувати на закриття карткового рахунку.
Більш детально вам написав у приватних повідомленнях. І я сподіваюся, що вирішення вашого питання замінить ті неприємні емоції, котрі могли виникнути.
У разі додаткових запитань або якщо вам потрібна буде наша допомога — звертайтеся, завжди готові допомогти! 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️