Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відключення світла, банкомат зняв гроші з карти, але не видав

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Niflungar 27 мая 2024, 17:19
Доброго дня! Вчора 26.05.2024 в банкоматі у м.Одеса вул.Добровольского 130/5 о 22:50 знімав гроші, в магазині «Копійка» вимкнули світло, банкомат потух. Магазин включив генератор, але гроші банкомат не видав. Зателефонував на гарячу лінію Приватбанку, оператори сказали що такі заявки не приймають. Зателефонував на гарячу лінію Сенс Банк, прийняли зверненння 1−44637522601. Сенс банк завіряє що відправив запит до Приватбанку, а Приватбанк завіряє що запиту немає. Кому вірити в даному випадку? Прошу вирішити дану проблему і повернути гроші на карту, які банкомат не видав!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 31 мая 2024, 20:00
Доброго вечора! Щодо вашої ситуації яка виникла, то на сьогодні я бачу, що кошти вам вже повернули та загалом питання було вирішено 🤗
Проте хотів би додати, що кошти вам повернув банк (це кошти банку, але суперечка між нами та Приватбанком ще триває) — це є стандартна процедура, ми надіслали до них запит на перевірку банкомата, щоб вони все проаналізувати й підтвердили, що дійсно гроші не були видані, але списані з вашого балансу.
Якщо ж вони якимось дивом нададуть інформацію, що кошти банкоматом були видані, то наш банк цю суму у вас спише 🥺
Але і це не кінець, операцію можна буде оскаржити через МПС, але я раджу вам не хвилюватись, таке дуже рідко трапляється і можна сказати що проблема вирішена.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Минфин
Ответ администратора
17 июня 2024, 11:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/

Комментарии - 4

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
27 мая 2024, 17:58
#
Доброго дня! Неприємна виникла ситуація із-за «сусідів», і що в цей момент було вимкнено світло. Але обіцяю вам швидко та оперативно допомогти та повернути ваші кошти на картку.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
+
0
Niflungar
Niflungar
27 мая 2024, 18:51
#
Дуже дякую!
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
27 мая 2024, 20:49
#
А князи и дарт вейдеры закончились?
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
31 мая 2024, 20:02
#
А їх і не було, лише є інші герої підтримки, як от Зоряний лорд та Фея-помічниця :)

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.75 42.3
EUR 42.3 0
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.75 42.3
EUR 42.3 0
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Відключення світла, банкомат зняв гроші з карти, але не видав